کد خبر 250457
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

هزینه ساخت پروژه سینمایی 'گلاب' حدود 30 الی 40 میلیون دلار برآورد شده است، این پروژه در شهر "عَمان" پایتخت کشور "اردن" فیلمبرداری خواهد شد و علاوه بر «استوارت»، کمپانی "اود لوت اینترتیمنت" متعلق به خانواده یهودی "پریتزکر" و "اسکات رودین"، یکی از تهیه‌کنندگان یهودی هالیوود این هزینه‌ را تأمین خواهند کرد.

گروه فرهنگی مشرق - وقتی جایزه صلح نوبل به اشخاص معلوم الحالی چون شیمون پرز و باراک اوباما و جایزه اسکار به فیلمی چون آرگو تعلق می‌گیرد دیگر حساب جایزه نوبل معماری کاملاً مشخص است. جایزه معماری پریتزکِر جایزه‌ای است که هرساله از سوی بنیاد هایت به یک معمار اعطا می‌شود. این جایزه در سال ۱۹۷۹ از سوی جی.آ پریتزکر پایه گذاشته شد و توسط خانواده یهودی "پریتزکر" مدیریت می‌شود. این جایزه لقب نوبل معماری را به خود اختصاص داده است. به برنده جایزه پریتزکر۱۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا اهدا می شود.

 
  "پِنی پریتزکر" در کنار باراک اوباما و همسرش. پنی هماهنگ کننده اصلی حمایت از «اوباما» در بین یهودیان است. وی برگزارکننده جایزه معماری پریتزکر(نوبل معماری) نیز هست

*** پِنی پریتزکر کیست؟
در حال حاضر خانم" پنی پریتزکر" مدیریت جایزه پریتزکر را بر عهده دارد. "پنی پریتزکر"  از اعضاء خانواده پریتزکر و رئیس تبلیغات مالی «اوباما» در سطح ملی است. پنی یک میلیاردر و وارث یک خانواده یهودی است. او  به عنوان حامی مالی بسیاری از  کاندیداهای ایالات متحده امریکا بسیار شناخته شده است. پنی هماهنگ کننده اصلی حمایت از «اوباما» در بین یهودیان است؛ وی یکی از ثروتمندترین زنان آمریکایی است که رئیس مالی ستاد اوباما در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز بوده است. پریتزکر وارث میلیونی هتل‌های زنجیره‌ای" هایِت (Hyatt Hotel)" است. ثروت او بالغ بر ۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و در رده‌بندی‌ای که توسط مجله‌ی "Forbes" انجام شده، در میان ۴۰۰ تن از ثروتمندترین شهروندان آمریکایی در جایگاه ۱۳۵ ام ایستاده است. این میلیاردر ۵۰ ساله از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸، موفق به جذب هزاران دلار کمک مالی برای کارزار انتخاباتی اوباما شد."پنی پریتزکر" به دلیل دست داشتن در ورشکستگی یک بانک اعطاکننده وام های ساختمانی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. خانواده پریتزکر مالک کمپانی" اود لوت اینتر تینمنت" می باشد که این کمپانی یکی از حامیان مالی فیلم ضد ایرانی "گلاب" می باشد.  


  "جان استوارت" مجری یهودی برنامه تلویزیونی آمریکایی"دیلی شو" و کارگردان فیلم ضد ایرانی "گلاب"(نفر سوم) در کنار "مازیار بهاری"(نفر دوم از چپ) روزنامه نگار و مستندساز ایرانی-کانادایی که در اغتشاشات سال 88 دستگیر شد

 
***خانواده پریتزکر و فیلم ضد ایرانی" گلاب"
پروژه "گلاب" براساس فیلمنامه‌ای از "جان استوارت" مجری یهودی برنامه تلویزیونی آمریکائی"دیلی شو" طراحی شده است. این فیلم به عنوان اولین گام برای ورود این مجری یهودی به عرصه فیلمسازی محسوب می‌شود و با اقتباس از کتاب "سپس آنها به دنبال من آمدند: یک داستان خانوادگی از عشق، اسارت و بقا" نوشته "مازیار بهاری" قرار است در چند کشور مختلف جلوی دوربین برود.


  "گلشیفته فراهانی" از بازیگران فیلم ضد ایرانی گلاب در کنار بهروز وثوقی و شجریان

"گلاب" روایتگر بخشی از زندگی "مازیار بهاری" است که سال 88 به عنوان یک روزنامه‌نگار و مستندساز ایرانی کانادایی به ایران سفر می‌کند ولی در جریان اغتشاشات آن سال به زندان اوین می‌افتد و 118 روز را در آنجا سپری می‌کند. او طی این مدت، به ادعای خودش زندانبانش را بدون آنکه ببیند از روی بوی گلابی که می‌داده، می‌شناخته و به همین خاطر به او لقب "گلاب" می‌دهد. نام پروژه در دست ساخت نیز برگرفته از لقب زندان‌بان اوست.
 
هزینه ساخت پروژه سینمایی «گلاب» در حدود 30 الی 40 میلیون دلار برآورد شده است، این پروژه در شهر "امان" پایتخت کشور "اردن" فیلمبرداری خواهد شد و علاوه بر «استوارت»، کمپانی "اود لوت اینترتیمنت" متعلق به خانواده یهودی"پریتزکر" و "اسکات رودین"، یکی از تهیه‌کنندگان یهودی هالیوود این هزینه‌ را تأمین خواهند کرد. 

***جایزه معماری پریتزکر و اهداف برگزارکنندگان
جایزه معماری پریتزکر نیز دقیقا در راستای پیاده سازی اهداف شبکه جهانی صهیونیسم طراحی شده است. مجریان برگزاری این جایزه در انتخاب طرح های برگزیده، اغراض سیاسی و دین ستیزانه خود را همواره لحاظ می کنند. برای مثال اولین جایزه معماری پریتزکر به" فیلیپ جانسون" تعلق گرفت او برای طراحی "خانه شیشه ای" موفق به دریافت این جایزه گردید و این انتخاب با توجه به این مسئله صورت گرفت که در تمامی ادیان، پوشیدگی صفت بارز ابنیه و مورد توجه فرهنگ های دینی است و در معماری، شهرسازی و ساخت مسکن نمودار می شود؛ اما در مقابل، برهنگی و عریانی صفت ذاتی فرهنگ و تمدن غربی می باشد و این برهنگی ویژگی خاص "خانه شیشه ای" بود. 
 
  "شهره آغداشلو" بازیگر ایرانی ساکن لس آنجلس، در نقش مادر مازیار بهاری روزنامه‌نگاری که "گایل کارسیا برنال" در نقش او جلوی دوربین می‌رود، بازی می‌کند. شهره آغداشلو در سال ۲۰۰۹ میلادی، برای بازی در نقش مکمل زن در مجموعه تلویزیونی خاندان صدام، موفق به دریافت جایزه اِمی شد. او در این مجموعه در کنار ایگال نوئار بازیگر اسرائیلی بازی کرد.

از آنجا که تمامی مجریان نوبل معماری از یهودیان تندرو هستند مراسم سال 2000 تعمدا در بیت‌المقدس و پارک باستان‌شناسی اورشلیم برگزار شد و این پارک به عنوان باستانی‌ترین مکان برای اجرای مراسم اهدای جایزه پریتزکِر در نظرگرفته شد و جایزه سال2000 نیز به معمار پارک اورشلیم "رم کولهاس" اهدا شد.



جایزه سال 1999 نیز به "نورمن فاستر"، مشهورترین معمار فراماسونر و رکورددار ساخت ابلیسک (نماد شیطان‌پرستان) اهدا شد. جایزه سال 2004 نیز به "زاها حدید" معمار عراقی- انگلیسی  اهدا شد. این دو در سالیان اخیر هدایت پروژه تخریب مسجدالحرام را بر عهده گرفتند. جایزه سال 1984 به "ریچارد مایر"، معمار یهودی اهدا شد او "برج مایر روچیلد" را در مرکز شهر "تل‌آویو" طراحی نموده است. جایزه سال 1989 نیز به "فرانک گری" معمار یهودی تعلق گرفت. وی از پیشگامان معماری پرش کیهانی (از تفکرات اومانیستی) است که در نهایت به خداناباوری ختم می‌شود. جایزه سال 2011 به "ادواردو سوتو دی مورا" ، معمار پرتغالی تعلق گرفت. وی از پس از دریافت این جایزه متعهد شد تا چند پروژه را در اسرائیل در دست بگیرد. جایزه سال 2012  به "ونگ شو" اهدا شد وی یک سال بعد در مسابقه معماری بنیاد آقاخان به عنوان داور مسابقه انتخاب شد.
 
 
جایزه سال 2012  پریتزکر به "ونگ شو" اهدا شد. وی یک سال بعد در مسابقه معماری "بنیاد آقاخان" به عنوان داور مسابقه انتخاب شد.


اولین جایزه معماری پریتزکر به" فیلیپ جانسون" تعلق گرفت او برای طراحی "خانه شیشه‌ای" موفق به دریافت این جایزه شد. در تمامی ادیان، پوشیدگی صفت بارز ابنیه و مورد توجه فرهنگ‌های خانواده‌محور است اما در مقابل، برهنگی و عریانی صفت ذاتی فرهنگ و تمدن غربی است و این برهنگی ویژگی خاص "خانه شیشه ای" بود.


  جایزه سال 2011 پریتزکر به"ادواردو سوتو دی مورا"، معمار پرتغالی تعلق گرفت . وی از پس از دریافت این جایزه متعهد شد تا چندین پروژه را در اسرائیل در دست بگیرد.

 
جایزه سال 1989 پریتزکر نیز به "فرانک گری" معمار یهودی تعلق گرفت. وی از پیشگامان  معماری پرش کیهانی ( یک تفکر  اومانیستی) است که در نهایت به خداناباوری ختم می شود.در این تصویر، "گری"  طرح ساختمان فیس بوک را برای "مارک زاکربرگ" تشریح می کند

  پنی پریتزکر در کنار باراک اوباما

 
جان استوارت و باراک اوباما
 

جان استوارت در پشت صحنه فیلم ضد ایرانی گلاب

***نتیجه گیری
جایزه صلح نوبل، جایزه نوبل معماری، جایزه اسکار، جایزه معماری آقاخان و دیگر جوایز به ظاهر بین‌المللی، با سرمایه‌گذاری و صحنه‌گردانی جریان‌های تندرو و در جهت اهداف کلان شبکه صهیونیسم بین‌الملل و با قربانی‌کردن حقایق، به اشخاص معلوم‌الحالی اهدا می‌شود. در این کارزار، ایران همواره به عنوان سوژه اصلی انتخاب می‌شود. روزگاری ده‌ها کشور، پشت سر دیکتاتوری به نام "صدام" به این خاک حمله می‌کنند، روزی دیگر، به فرمانده ناو جنگی "یو اس اس وینسنس" به پاداش قطعه‌قطعه کردن 290 مسافر بی‌گناه ایرانی اعم از زن و مرد و کودک و پیر و جوان، مدال لیاقت می‌دهند. یک روز دیگر، شهریاری‌ها و احمدی‌روشن‌ها را ترور می‌کنند، روزی دیگر در رقابتی کذایی به فیلمی سراسر دروغ به نام "آرگو" جایزه می‌دهند و برای فیلم ضد ایرانی "300" سوت و هورا می‌کشند و در آخر نیز دست به دامان یک یهودی می‌شوند تا برای‌شان اغتشاشات 88 را با دروغ‌پردازی‌های نخ‌نمای غربی به تصویر بکشد، غافل از اینکه این ملت راه خود را شناخته است و با وجود مشکلات اقتصادی و ناملایمات ریز و درشت دیگر، روز به روز پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری با افتخار پشت سر می‌گذارد و دشمنیِ دشمنان این مرز و بوم، ماحصلی جز خسران برای آنان ندارد.




مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • سید امیر ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اخه چه فایده ؟ این مطالب را برای چی میگید ؟ امروز یکی از بازداشت شده گان 88 که در خیابان سنگ پراکنی میکرد شد مدیر مسوول رزونامه دانشگاه ازاد!. حالا شما هی در مورد این قضایا بنویسید . کسی گوش میدهد . کسی رسیدگی میکند ؟
  • میترا ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    همیشه پای یک یهودی {صهیونیست } در میان است !
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    هنر برای هنر؟؟؟ روشنفکر
  • مسلمان ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    این ملت راه خود را شناخته است و با وجود مشکلات اقتصادی و ناملایمات ریز و درشت دیگر، روز به روز پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری با افتخار پشت سر می‌گذارد و دشمنیِ دشمنان این مرز و بوم، ماحصلی جز خسران برای آنان .... با ین جمله ات موافقم اما اما .. تا زمانی که رهبر عزیزمان بود امثال جاهل مسلک هایی مثل تو و..... از هیبتش توی .... بودین
  • سارا ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ازهمشون متنفرم علی الخصوص گلشیفته= خودریخته
  • ناشناس ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    لختشیفته رو! برده ها شرفشون از این بالاتر بود! لیاقتش بازی تو همچین فیلماییه
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    حالا به سبک برادر حسین میخواین بگین: باراک، شجریان، بهاری، بهروز، گلشیفته، آغداشلو، و..، همه یایهودی اند، یا عمال بی چون چرای اونا!! ، و هیچ اتفاقی هم توی زندانها نمی افته!!
  • بابک ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    زنده باد ایران
  • سید ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اسرائيل به فضل خدا بزودی از صحنه روزگار حذف خواهد شد. حتی شماره سالش هم در قرآن آمده است...
  • صاعقه ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سینمای انان دنبال چه فتنه ای است...سینمای ما سرش را در زیر برف قایم کرده است
  • صرفا جهت اطلاع ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    فیلم گلاب رو دوبله کنید ودر سیمای ملی نشون بدید تا مردم ببینند ولی ما باید جشنواره افق نو رو برگزار کنیم
  • محمد ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    از دیدگاه شما همه ضد انقلاب و دزد و بی پدر و مادر هستند میشه بگویید کی ادم درستی هست اونم از اححمدی نژاد که این همه طرفدارش بودین
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    قيافه بهروز وثوق رو تورو خدا ببينيد داره چي ميشه... درس عبرتي واسه بقيه شلخته ها !!!
  • ماهور ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بگيد ببينم تو هاليوود و آمريكا كي يهودي نيست؟!!!!!!!!!!!!!
  • بیسیمچی ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    وقتی تصاویر را نگاه می کنیم اصلا متاسف نمی شویم که چه انسان های سطح پایینی به نام ایرانی از این مملکت رفتند. و همین بهتر که امثال ایشان رفتند تا مردمشان را در سخت ترین روزهای تحریم و تهدید تنها بگذارند و به عشق و حال خود در شهرها و تالار های پر زرق و برق ینگه دنیا برسند. اما انصافا از این میان وقتی تصویر مردی را دیدم که خیلی ساده لوحانه در این حلقه قرار گرفته بود قدری دلم سوخت.مردی که صدایش از کودکی تا همین چند سال پیش ربنای سفره های افطار ما بود. کاش استاد انقدر ساده خود را در میان کسانی که به آنها تعلق نداشت قرار نمی داد. کاش استاد استاد می ماند.فارق از همه سیاست زدگی ها دور از لابی ها و اپوزوسیون ها. حیف از صدای او که دیگر شیرینی لحظه های افطار میلیون ها روزه دار نیست.کاش هنر هرگز به کام سیاست بازها شیرین نمی آمد
  • lion2007 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    هی لبخند بزنید هی القا کنید که غربیها به ما نرمش نشان دادند هی تومخ مردم فرو کنید که توهم دشمنی بچه حزب الهی هارو برداشته بابا با چه زبونی باید به شما گفت: دشمن رو دست کم نگیرید مادر مقابل این همهدفیلم ضد ایرانی سراپادروغ !چندتا فیلمئسراپا راستدساختیم ؟ همش فیلمهای عشقی بی سروته که کپی فیلمهای درجه 3 هندیه !غیر دهنمکی ودوسه نفر دیگه کدوم فیلمهای پرمغزو دادیم بیرون؟ سیصدتوهینی آشکار به ملت متدین ایران بود ولی صد افسوس که... به خاطر لبخند وگفتگوی تمدنهایی که معلوم نشد کتابش کی میاد بازار به تاریخ پیوست...
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بی اون صدا زندگی ادامه داره. لحظه های افطار هنوز شیرینه. کاش سیاست به کام هنرمندان شیرین نمی شد!
  • قاصدک ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    واقعا ازتون ممنونم من یک دانشجوی معماری ام و آرزوی گرفتن جایزه پریتزکر رو داشتم ممنون که منو از یک خواب زمستونی در آوردین
  • sadat ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    چرا اینقدر سیاه نگاه می کنی؟؟؟؟؟؟ ما طرفدار ارزش ها مون هستیم نه طرفدار شخص! ضد انقلاب و... هر کدوم یه تعریفی داره، خود همین هایی که تو ازشون دفاع میکنی میگن ما انقلاب رو قبول نداریم و ضد اون هستند، موندم تو این وسط چرا کاسه داغ تر از آش شدی؟؟؟آخه به چه زبونی باید به شما و امثال شما خوب و بد را باید گفت؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اگه مسئولیتش رو نمیگفتی بهتر بود
  • سید ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ناشناس جان فعلا که شواهد اینو نشون میده که هر چی برادر حسین به قول شما میگفت یکی یکی داره سندش رو میشه؟ شما هم اصلا رو نداری!!!!
  • مسلم ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    همه این مطالب درست .اما ما چرا باید بایک زندانی مخالف چنین رفتاری انجام می دهیم ؟ مابا افرادی که مرتکب اینگونه جرایم شده وموجبات ساخت چنین فیلمهایی را فراهم اورده اند نه تنها برخردی نکردیم بلکه تحت حمایت بالاترین مقام اجرایی کشور ریاست یک سازمان دولتی را به او هدیه میکنیم وبا همه درگیر میشویم .وجدانا شما در نقش همان صهیونیست کافر ازاین موقعیت استفاده نمیکردی . جالب اینکه همسر این عالیجاب به خودش اجازه می دهد کاندیدای شورای شهر بشود حتما هم توقع دارد مردم بارای خود به ایشان و همسرشان پاداش بدهند .این داستان اگر در کشور دیگری اتفاق افتاده بود شما سایت مشرق چه تحلیلی داشتید؟جالبتر اینکه حدود یکصد هزار نفر به این خانم که هیچ عقبه ای ندارد رای میدهند . اینکه اون اقایه قیافه اش چه شکلی شده اون استاد اواز چکار کرده اون طرف داستان است وتوقعی نیست .ما چقدر با دست خودمان برای انها فرصت درست کرده ایم؟
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خيلي پستي و بي لياقتي ميخواد تا آدم نوكر صهيونيست باشه!
  • مریانج ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اینها مهره های شیطان شده اند مرگ بر همشان
  • آرش ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    مرگ بر آمريكا، اسرائيل، انگليس و هر ايراني وطن فروش و غريزده ...
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بي شرف چه ربطي به شجريان داشت اين گزارش؟
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خودباخته
  • ahmad ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    هر كسي اسم شجريان را به ناپاكي تلفظ كنه، حكم اينه كه سريع دهنشو آب بكشه
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    عجب خریه این ناشناس عزیز ما
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    می خوای همرو بکشیم شما راحت شی؟!
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بشین بابا
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    لعنت بر شجریان
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اخه ادم حسابی که با هر احمقی عکس نمیگره.
  • حامد ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خب شماره سالشو میذاشتی دیگه
  • ناشناس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    نشاا... با شجریان محشرشوی .مگم اخر رساله چند ورق سفید هست براشما گذاشته بودن
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    2 کلام هم از مادر عروس
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    شجریان وطن فروش
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بی بی ت
  • محمد ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ممنون بابت خبرت ولی فکر کنم بهترین راه برخورد برخورد همجنس باشه یعنی با پدیده فرهنگی فرهنگی برخورد کنیم
  • محمد ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    داداش من خودم منتقد سیستم امنیتی و زندانای ایرانم ولی دلیل نمیشه چون ناراضیم برم زیر پرچم بیگانه اونم کسایی که اگه به ما مسلط بودن هزار تا بدترشو سرمون میاوردن
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    نه عزیزم سینمای ما خیلیم آگاهه و به همین دلیل با سکوتش دنبال همون فتنه ایه که اونا دنبالشن سینمای ما دست یه مشت دوست جاهل و دشمن خائنه
  • محمد ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    عمرا اگه بزارن جشنواره افق برگذار شه میگن ما دنبال تعامل با دنیاییم میخوایم تنش زدایی کنیم میخواییم تحریم ها رو برداریم میخوایم اقتصاد و درست کنیم اون وقت نمیشه که جشنواره ضد سرمایه داری برگذار کنیم
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    من کتابشو تو شهر کتاب دیدم
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ربطش تو عکسه بکن تو چشت
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    شجریان کی آمریکا رو فروخت؟
  • رمضان ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    من به کسی توهین نمی کنم فقط میگویم خدایا بصیرت مردم را نسبت به تشخیص حق از باطل بالاببر
  • ali135 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ومکرو مکر الله والله خیرو الماکرین
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    چرا آبروی مارو میبری!!؟! احمق!!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    با اين کاراتون هيچ شجريان از دل مردم بيرون نميره خودتون ميدونيد. خودتم مي دونيد و اينو هزار امتحان کردين
  • مممم ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بهتره انرا گنداب بنامیم چون گلابی را نمیبینم
  • هرمزچرم شیر ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سیدامیرجان باز هم لازمه . دست مشرق درد نکنه میدانی اگه خیلی از ایرانیها از این چیزها از قبل مطلع نشن اون دشمنهای غدار بر مبنای اصل تأثیر اولیه رسانه اون رو بصورت فیلم قاچاق که این روزها از فیلم های رسمی کشور خیلی راحت تر و سریع تر به عمق خانه های خانواده های بی خبر ایرانی وارد میشه رفته کار خودش رو کرده ! بدون دخترم هرگز و 300 و امثال آنها رو یادت بیار بعد ببین چقدر وضع اسفناکه که هنرپیشه و خواننده هایی که تا همین چندی پیش مردم فقط اونها را صرفاً یک مخالف می دیدن حالا در این پروژه های کاملاً ضد ایرانی ( میگم ضد ایرانی چرا که فیلمنامه را نه ایرانی که یک جهودی که بدتر از اعراب کینه ایرانی های بیگناه را در دل سیاهشان دارند نوشته !) تلاش و تقلا می کنند . اصولاً پروژه جودیزیشن یعنی یهودی کردن ایرانیها بر این مبنا که کلاً ایرانی ها همان نگرش صهیونیستی یهودی ها رو به کشور و به دنیا پیدا بکنند بطور راهبردی و درازمدت اجرا میشه اینها نه بدبینی است و نه خیال پروری چون اگر جز این بود اینهمه فیلمها درباره ایران ساخته نمی شد و اینهمه جوایز رنگارنگ دروغین و بی ارزش به افراد بی ارزش داده نمی شد غیر از اینه ؟ بیچاره به بهروز وثوقی و شجریان و ...شیفته که چه آخر و عاقبتی پیدا کردند . ضمناً از کادر نویسندگان مشرق خواهش می کنم بیشتر از اینها در نگارش درست مطالب دقت کنند چون عمان در اینجا غلط است و پایتخت اردن هاشمی شهر امان است با فتحه الف و عمان با ضمه ع همان کشور عمان در جنوب خلیج پارس است که فعلاً رابطه خوبی با آن داریم و پایتختش هم شهر مسقط می باشد
  • yashar ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    درود بر خسرو آواز ایران که موسسیقی اصیل ایرانی رو با دریافت جایزه پیکاسو به جهانیان شناساند
  • بی بی ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خودتم که ناشناسی :دی
  • حمید ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ای فیلسوف ای بصیرت شناس ای که به تو مثبت مفتی دادم اصلا می دونیه بصیرت چیه یا مثل خودمنی؟
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    جالب اینجاست که عده ای این نظام رو به تنگ نظری هم متهم می کنن؟؟!!
  • جمعی از پاپ خونها ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    شجریان نون صدا و سیما رو خورد اگه نوار خیلی پاپ خونا رو اوایل انقلاب مجوز می دادن الان شجریانی نبود که شاخ و شونه بکشه برای خودش
  • علي ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    باوركنيد شجريان از گلشيفنه بالاتره.چون گلشيفته خيلي ادعايي نداره .اما شجريان خيلي ادعاي رندي ميكرد اما خراب كرد.
  • علي ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    قضاوت زود هنگام بده امادرمورد شجريان واين عكس همه چيز معلومه.شجريان نبايد اين كارها واين صحبتها عليه اسلام ورفتن به شبكه هاي مساله دار راانجام ميداد.خداييش اشتباه كرد.هرچند كه فكرميكنه مرد رنديه وبعضي از خواننده ها رابه ساده لوح بودن متهم ميكنه.اما خودش ..........
  • علي ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    دراستاد بودن ايشان كه واقعا شكي نيست.اما يكم فهم وعقل .عشق به وطن
  • مهری ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    رمضون جون الان ذی القعده است .شما می خوای با کلاس صحبت کنی اما بلد نیستی کی چی بگی.قرار نیست به کسی توهین کنی.
  • میرزا ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    آهای یاشار هم اسمت اجنبی است هم با خط اجنبی نوشتی اما در مورد شجریان منهم مؤافقم که نباید به او گفت شجریان و باید بگوئیم استاد شجریان منتها قبلاً درک خودمون رو از او بیشتر بکنیم و بدانیم به این علت می گوئیم استادشجریان که استاد خیانت به کشوره ! بله . زین پس هر که گفت استاد شجریان دستش درد نکنه درست گفته
  • عبداله ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    استاد خودشو ارزون فروخت صد حیف !
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    جایزه بنیاد آقاخان را که امسال به تبریز دادند ای صیونیستهای تبریزی!!!!!!!! ای پامادور !! ای تحلیلگر!!! ای سیبیل از بنا گوش در رفته!!!
  • راد ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    ما طرفدار ارزش ها مون هستیم نه طرفدار شخص!امادلم سوخت.مردی که صدایش از کودکی تا همین چند سال پیش ربنای سفره های افطار ما بود. کاش استاد انقدر ساده خود را در میان کسانی که به آنها تعلق نداشت قرار نمی داد. کاش استاد استاد می ماند.فارق از همه سیاست زدگی ها دور از لابی ها و اپوزوسیون ها. حیف از صدای او که دیگر شیرینی لحظه های افطار میلیون ها روزه دار نیست.کاش هنر هرگز به کام سیاست بازها شیرین نمی آمد
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    تحلیل جالبی بود
  • عجب ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    0 0
    بابا این فیلم ضد دولت ایران ضد مردم ایران نیست برید حالشو ببرید اما فیلم ارگو هم ضد دولت ایران و هم ضد مردم ایران بود این فیلم گلاب فقط دولته ایرانو بد نشون میده مردم رو کاری نداره پس نمیشه گفت ضد ایرانی هست این فیلم باید گفت ضد دولتی
  • ناشناس ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    متاسفم برای سینمای ایران به خاطرپرورش خائنینی مثل فراهانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس