وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص اظهار نظرش درباره ادامه راه خاتمی گفت: من نگفتم همه راه سیاسی خاتمی را ادامه می‌دهم بلکه مقصودم حمایت از موسیقی‌ بود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، علی جنتی در خصوص اظهار نظرش درباره ادامه راه خاتمی گفت: من نگفتم همه راه سیاسی خاتمی را ادامه می‌دهم بلکه مقصودم حمایت از موسیقی‌ بود.

علی جنتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص اظهار نظرش در جمع هنرمندان موسیقی مبنی بر ادامه راه خاتمی گفت: من که نگفتم همه راه سیاسی خاتمی را ادامه می‌دهم در جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی صحبت می‌کردم که آنها بسیار گله‌مند بودند که سال‌های گذشته به آنها بی‌توجهی شده است.

وی ادامه داد: من تأکید کردم که کرامت شما را حفظ می‌کنم و مقصودم حمایت بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کنار گذاشتن گروهی که بعد از انحلال خانه سینما فعالیت می‌کردند نیز بیان داشت: گروه دومی نداریم و همه یک گروه‌ اند که با هم کار می‌کنند و قرار شده است که همه با هم کار کنند.

جنتی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از معاونین شما یک نفر خانم باشد گفت: از بین معاونین که نه اما در حد مدیر کل و مشاور حتما یک نفر خانم خواهد بود.

وی در خصوص تغییرات وزارت ارشاد در استان‌ها نیز گفت: در رابطه با ادارات کل هنوز فرصت ارزیابی نداشته‌ام هر کجا نیاز باشد سعی می‌کنیم که تقویت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظرش در مورد ممیزی کتاب نیز ابراز داشت: ممیزی که حتما وجود دارد و ما تغییری نمی‌دهیم البته می‌خواستیم کار را قدری ساده‌تر کنیم و ممیزی قبل از چاپ را حذف کنیم اما دیدیم خود ناشران مایل نیستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره تعیین معاونت فرهنگی این وزارت‌خانه گفت: «معمولا برای جاهایی که اهمیت زیادی دارد، بایستی با وسواس و دقت نظر خاصی تصمیم‌گیری شود و ما در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.»

او ادامه داد: «در این موارد ما معمولا امتیازات افراد را بررسی می‌کنیم و کسانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، برای احراز مسئولیت‌ها به کار می‌بندیم.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که رویکرد این وزارتخانه در حمایت از مطبوعات به چه شکل خواهد بود، گفت: «انتخاب جناب آقای انتظامی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به عنوان یک شخصیت مقبول در بین اهالی مطبوعات این نکته را ثابت می‌کند که رویکرد ما حمایت از مطبوعات خواهد بود و امیدواریم که شاهد موفقیت‌های جناب آقای انتظامی باشیم.»

جنتی که در حاشیه یک مراسم سخن می‌گفت، در پاسخ به سئوالی درباره پرداخت نشدن هدیه روز خبرنگار به بعضی خبرنگاران نیز گفت: روز خبرنگار در دوره دولت قبلی قرار گرفته بود و قاعدتا آن‌ها بایستی آن را پرداخت می‌کردند.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدساداتی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    خاتمی که یکی ازسران بزرگ فتنه است حمایت کردن ازاویعنی دست داشتن درفتنه. مرگ برفتنه گر وفتنه دوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس