شهید سرلک در نامه به همسرش آورده است: خدایا! با همه التهاب درونی‌ام و برنامه‌های تنظیم نشده زندگی‌ام و با همه وابستگی به خانواده و فرزندانم، لباس رزم به تن می‌کنم و سلاح برمی‌گیرم و به میدان نبرد می‌روم.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، شهید قدرت‌الله سرلک یکی از شهدایی است که پیکر او طی عملیات درون‌مرزی توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین نیروهای مسلح کشف و مورد شناسایی قرار گرفته است. شهید سرلک فرزند فرج‌الله متولد 1323 الیگودرز است. او یک کارگر ساده بود و در سوم اسفندماه 1361 توسط گردان کمیل در لشگر 27 محمد رسول‌الله(ص) برای آخرین بار به جبهه اعزام شد و در 22 فروردین 1362 و در عملیات والفجر1 و منطقه فکه بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. پیکر شهید سرلک، 30 سال بعد از شهادتش به تهران بازگشت. شهید قدرت الله سرلک در طول مدتی که به عنوان بسیجی در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشت. چندین نامه برای همسرش کوکب نصیری نوشته بود.

یکی از این نامه‌‌ها به بهانه اربعین خاکسپاری شهید منتشر می‌شود. متن دست نوشته شهید در این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بسم القاسم الجبارین

شهادت هدیه‌ای الهی است  از جانب خدا برای کسانی که لایق آن باشند.

با سلام حضور حضرت حجت(عج)

الهی! پروردگارا! ما را از سربازان امام زمان قرار بده، و این بنده حقیرت را جزء غلامان سرور شهیدان حسین‌بن‌علی قرار بده.

خدایا معبودا به تو پناه می‌برم از درونی که سیر نشود و از دلی که نهراسد و از دعایی که شنیده نشود. از شهادت مرا باکی نیست. شهادت نقطه اوج و آرزوی مسلمین است.

شهادت مرگ سعادت‌‌آمیزی است که مرحله جدیدی را نوید می‌دهد. خوش به حال آنانکه قبل از ما به این فیض عظیم رسیده‌اند.

خدایا! با همه التهاب درونی‌ام و برنامه‌های تنظیم نشده زندگی‌ام و با همه وابستگی به خانواده و فرزندانم، لباس رزم به تن می‌کنم و سلاح برمی‌گیرم و به میدان نبرد می‌روم. به امید اینکه یاری دهنده دین تو باشم و به لقاء تو بپیوندم.

همسرم ای کسی که همیشه و همه وقت در تمام غم و شادی، شریک من بودی. امیدوارم وظیفه‌ات که پرورش فرزندانی که ادامه دهنده راه شهدا باشند؛ را فراموش نکنی و در شهادت من غم مخوری بلکه زینب‌وار باشی زیرا زمان ما موقعیتی است که رسالت زینب(س) را نشان دهی و به خود ببالی که همسرت به لقاء حق پیوسته است.

شهیدم شهیدم خونم می‌جوشد تا روز محشر الله اکبر خمینی رهبر

در دین اگر صدباره پیکر الله اکبر خمینی رهبر

وقت جان دادنم مهدی را دیدم کنار سنگر الله اکبر

قدرت الله سرلک

اسفند 1361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس