کد خبر 247574
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

عضو شورای شهر تهران گفت: آقای مسجدجامعی گفته‌اند که من خائن هستم بنابراین باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ام؛ به رای مردم یا چیز دیگری.

به گزارش مشرق، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس در مورد موضوع اخراج وی از حزب اسلامی کار، اظهار داشت: در مورد اخراجم به بنده اطلاعی نداده‌اند.

وی تاکید کرد: بنده وامدار مردم هستم بنابراین وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهم بود؛ من از روز اول در برابر خداوند متعال قسم خورده‌ام و به آن عمل خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران در مورد رای خود به محمدباقر قالیباف برای شهرداری تهران تصریح کرد: دو گزینه بیشتر نداشتیم. اگر گزینه‌های دیگری بود شاید می‌توانستیم وقت بیشتری بگذاریم اما به هر حال به نظر بنده تنها شخصی که می‌توانست به شهر تهران کمک کند آقای قالیباف بود.

راستگو گفت: پس اعلام نتیجه انتخاب شهردار تهران افرادی که اصلا سیاسی نیستند و با هدف کاسب‌کارانه در لیست ما قرار گرفته بودند، طی تماس‌هایی نه تنها به بنده توهین کردند بلکه من را نیز تهدید کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آقای مسجد‌جامعی چه واکنشی نسبت به رای شما داشته، اظهار کرد: آقای مسجدجامعی گفته‌اند که من خائن هستم بنابراین باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    ایشان الگویی برای اصولگرایان است. تنها اصلاح طلبی که قبیله ای فکر نکرد و رأی نداد.
  • سروش ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    هرکی تو جرگه اصلاحات راستگو باشه خائن محسوب می شه نمونه بارز و ثبت شده در تاریخ ایران زمین فتنه سال 1388 و حامیان فتنه. حالا برسه به سرکار خانم راستگو که حقی از کسی ضایع نکرده اند و تملق و مجیز نگفته اند، می فرمایند: در آخر الزمان هرکسی که دروغگو باشه و تملق گوی دیگران باشه نونش تو روغنه و آدمهای راستگو توی این زمونه ترد میشن و اتهام بی خردی و نادانی بهشون می خوره.
  • یک دانشجوی علوم بین الملل ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خانم راستگو شما یک اصلاح طلب واقعی هستید... برخی مدعیان فقط حرافی میکنند
  • یکی از مردم ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خانم راستگو ما مردم به لیست و اصلاحات و اصولگرا کاری نداریم.. درد اقتصاد و معیشت و صداقت داردیم.. قالیباف انصافا عملکرد خوبی داشت و با دولت هم رابطه خوبی دارد... همین مردم میلیون ها رای به قالیباف دادند شما به خواسته مردم عمل کردید پس نگران هیچ چیز نباشید... خداوند یارتان
  • حاج احمد ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    اعتدال اقايان اين بود/ زنده باد مخالف من اين بود؟!
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    مسجد جامعه آدم خطرناک هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس