کد خبر 247246
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

بعد از اینکه امروز صبح برنامه های خود را در شورا ارائه دادیم به اتفاق مهندس هاشمی به اتاق من رفتیم و به ایشان گفتم اگر شما رای بیاورید این اتاق شما خواهد بود و من دست یکایک اعضا را می بوسم که این بار سنگین مسوولیت را از دوش من برداشتند و اگر توفیق یافتم که انجام وظیفه کنم ، همینجا در خدمت شما هستیم و از تجربیات شما نیزاستفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، دکتر محمد باقر قالیباف که بعد از قطعی شدن رای اعضاء شورای شهر چهارم با اکثریت آراء برای سومین دوره پیاپی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد طی سخنانی در صحن شورای شهر حضور یافت و اظهار کرد: از همه اعضاء شورای چهارم تشکر می کنم که خداوند به دست آنها این توفیق را نصیب من کرد که مجدد توفیق خدمت پیدا کنم و این را برای خود یک نعمت بزرگ می دانم و مکلفم شکر این نعمت را به جا آورم.
 
وی افزود : انشاا.. با تلاش و کار صادقانه و مجاهدانه و به دور از حب و بغض و رفتارهای سیاسی و نگاه کوته نظرانه و به همت شما عزیزان که مردم انتخابتان کردند بتوانم خدمتگزار این شهر در رکاب انقلاب ، امام و شهدا باشم.
 
شهردار تهران ضمن تشکر و تقدیر از رقیب خود ، محسن هاشمی گفت : ایشان در طول 8 سال فعالیت من در شهرداری ، از همکاران خوب ما دراین محموعه بوده و هم اکنون نیز حضور دارند و درخدمت ایشان هستیم.
 
قالیباف افزود : بعد از اینکه امروز صبح برنامه های خود را در شورا ارائه دادیم به اتفاق مهندس هاشمی به اتاق من رفتیم و به ایشان گفتم اگر شما رای بیاورید این اتاق شما خواهد بود و من دست یکایک اعضا را می بوسم که این بار سنگین مسوولیت را از دوش من برداشتند و اگر توفیق یافتم که انجام وظیفه کنم ، همینجا در خدمت شما هستیم و از تجربیات شما نیزاستفاده خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه در عوالم سیاسی و انتخابات حرف هایی زده می شود اما کوچکترین تغییری در رابطه دوستانه و کاری من و مهندس هاشمی در طول این مدت پیش نیامد گفت : ایشان برای حضور در صحنه رقابت از من اجازه گرفت و گفت اگر شما اجازه ندهید حضور نخواهم یافت.
 
وی این شهر و مجموعه شهرداری را متعلق به همه مردم خواند و افزود : همه صاحب نظران که می توانند در اداره بهتر شهر کمک کنند تا کار را بهتر پیش ببریم ، درخدمتشان خواهم بود و استفاده خواهم کرد تا با خرد جمعی ، رویه جهادی و بسترهایی که فراهم شدهکار را پیش ببریم .
 
شهردار تهران در ادامه به روابط شهرداری تهران با دولت یازدهم اشاره کرد و افزود : با جلسات و صحبت هایی که با برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای حجت الاسلام دکتر روحانی داشتم ، حتما پیوند عمیق و خوب و گرم و صمیمی بین شهرداری و دولت خواهد بودو چالش های گذشته و قبل را نخواهیم داشت و انشاا.. بتوانیم نقص گذشته را جبران کنیم .
 
قالیباف افزود : با همه وجود می گویم اگر رقابتی هم در انتخاب شهردار بوده از همین لحظه تمام شده است. دوستان نیز گواهی می دهند که من بیش از سه دهه در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان دوستان صمیمی دارم و از امروز خادم اعضای شورا و مردم هستم .
 
وی تصریح کرد : خدا مرا نیامرزد که در تصمیماتم بخواهم سلیقه سیاسی را در جایی و کاری وارد کنم. هدف خدمت است .
 
شهردار تهران اظهار کرد : در طی 8 سال گذشته انصافا برادر بزرگوار آقای مهندس چمران که حق پدری ، استادی و بزرگی بر گردن من دارند خون دل خوردند و در شرایط سختی که من کم صبری می کردم ایشان تحمل می کردند و شهر با آرامش پیش رفت هایشان خسته نباشید گفته و آرزوی موفقیت در شورا می کنم.
 
قالیباف با اشاره به سابقه 15 ساله آشنایی خود با احمد مسجد جامعی ، رییس شورای چهارم نیز گفت : ایشان بزرگی کرده و سنگ صبور همه ما خواهند بود و انشاا.. آرمانهای امام و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش خواهیم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس