کد خبر 246981
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

یک عضو شورای چهارم اسلامی شهر و روستا، از لابی های خارج از شورای شهر برای انتخاب شهردار خبر داد و گفت: میان متاسفانه برخی نگاه های کاسبکارانه و لابی‌های خارج از شورای شهر و غیر کارشناسی دیده می‌شود. رفتارهای بده بستانی که نگرانی سیاسی شدن شورا را دو چندان کرده است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در گفت‌وگو با شفاف، با بیان اینکه متاسفانه شورای چهارم شهر خواسته یا ناخواسته در حال وارد شدن به یک چالش سیاسی است، اظهار کرد: این اتفاق نامبارک در حال رخ دادن است و برخی گروه ها از بیرون شورای شهر در حال خط دادن به درون شورا هستند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه برخی افراد برای تصدی شهردار مطرح می‌شوند که وجودشان شخصیتی سیاسی است، افزود: این افراد حتی اگر نخواهند سیاسی باشند، ناخواسته وارد حیطه سیاسی می‌شوند و چالش های سیاسی را برای شهرداری و شورا به وجود می‌آورند و شورای شهر را به چالش سیاسی می کشند.

وی ادامه داد: طرح برخی افراد که در هیات نظارت مجلس رد صلاحیت شده اند و شخصیت سیاسی هستند که طرح آنان می‌تواند باعث تقابل میان مجلس و شورای شهر شود و به مناقشات سیاسی دامن زده خواهد شد.

این عضو شورای چهارم اسلامی شهر  و روستا، با بیان اینکه انتخاب افراد سیاسی باعث کشیده شدن شرایط شهرداری از نگاه کارشناسی به سیاسی می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه در همین ابتدای کار شورای چهارم احساس می‌شود مدل شورای شهر اول در حال تکرار و دچار شدن به مصیبت شورای شهر اول است. اما امیدواریم در کارنامه آقای روحانی مانند آقای خاتمی شاهد انحلال شورا نباشیم.

سروری همچنین با بیان اینکه برخی حمایت ها یک گزینه سیاسی برای تصدی شهرداری همره با تخریب آقای قالیباف است، گفت: سئوال ما از رسانه هایی که با تمام قدرت به دنیال تخریب آقای قالیباف هستند و نقاط قوت مدیریت شهری را به ضعف تبدیل می کنند، چگونه است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری جزو رسانه هایی بودند که از عملکرد آقای قالیباف در شهرداری حمایت می‌کردند؟.


به گفته وی؛ این روند کنونی کاملا سیاسی و به دور از نگاه کارشناسی است.

سروری همچنین درباره نشست فردای شورای شهر و انتخاب شهردار تهران، یادآور شد: آقای قالیباف وضعیت بهتری نسبت به سایر گزنیه ها دارد؛ اما در این میان متاسفانه برخی نگاه های کاسبکارانه و لابی‌های خارج از شورای شهر و غیر کارشناسی دیده می‌شود. رفتارهای بدبستانی که نگرانی سیاسی شدن شورا را دو چندان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس