در پی انتشار خبر دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یکی از اعضای شورای شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران به دخالت چهره‌های سیاسی برای انتخاب شهردار هشدار دادند.

گروه سیاسی مشرق ـ در پی انتشار خبری مبنی بر دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یکی از اعضای شورای شهر تهران، چند نفر از اعضای شورا در گفتگو با مشرق نسبت به دخالت هاشمی رفسنجانی در انتخاب شهردار هشدار دادند.


محسن پيرهادي: ورود آقاي هاشمي به موضوع انتخاب شهردار ناديده گرفتن حق شورا است

محسن پيرهادي عضو شوراي شهر چهارم در خصوص ديدار آيت الله هاشمي رفسنجاني با شيباني براي جذب راي او به خبرنگار مشرق گفت: قطعا به صلاح ايشان نيست كه در موضوعي كه اعضاي شورا بايد مستقل تصميم بگيرند، ورود پيدا كرده و تاثير بگذراند؛ به هر حال انتخاباتي برگزار شده و مردم راي دادند و اعضاي شوراي چهارم را انتخاب كرده اند، اين درست نيست كه شخصيت‌هاي سياسي با ناديده گرفتن حق شورا بدنبال رايزني و سياسي كاري باشند تا گزينه خود را به شورا تحميل كنند.

اين عضو شوراي شهر افزود: اگر در موضوع انتخاب شهردار سياسي كاري صورت گيرد اين سياسي كاري قطعا دامان شهردار را هم خواهد گرفت و در روند اداره شهر نيز اختلال ايجاد خواهد كرد؛ نبايد از ابتدا اجازه دهيم چنين روند سويي قوت گيرد و بر نگاه مستقل و كارشناسانه تاثير بگذارد.

پيرهادي اظهار داشت: همه ما مي‌دانيم اعضاي شورا از مدتها پيش فرصت داشتند تا بررسي‌هاي لازم را بعمل آورند و نسبت به گزينه‌هاي مختلف تحقيقات خود را كامل كنند و حالا ديگر نبايد مردمي كه موكلان ما هستند و چشم اميد دارند كه هرچه سريعتر براي شهر تعيين تكليف كنيم منتظر بگذاريم و در اين مسير نبايد مقهور لابي‌ها و فشارهاي سياسي قرار بگيريم.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد ان شاالله شهردار تهران با روحيه جهادي و پشتكار قوي و نگاه كارشناسانه به امور بتواند روند تحول و پيشرفت شهر را ادامه دهد.

مجتبی شاكري: برخي در موضوع شهرداري بدنبال گسترش امپراتوري خاندان خود هستند

همچنین "مجتبي شاكري" یکی دیگر از اعضای شوراي چهارم در پي انتشار خبر ديدار آيت اللههاشمي رفسنجاني با عباس شيباني اظهار داشت: بنده مطمئنم كه آقاي شيباني مستقل است و مستقل تصميم مي‌گيرد و اين سياسي كاري‌ها هم در ايشان تاثير نمي‌گذارد.

وي افزود: بنده توصيه مي‌كنم كه آقاي هاشمي رفسنجاني در موضوعي كه حق انتخاب اعضاي شوراي شهر است وارد نشوند،اگرچه رقابت ايشان با آقاي قاليباف از سال ٨٤ در عرصه انتخابات شروع شد و حتي در انتخابات رياست جمهوري اخير نيز اين رقابت به نوعي ادامه داشت، اما ادامه دادن آن حتي در موضوع انتخاب شهردار شايسته نيست بويژه آنكه، اينجا حقوق مردمدر ميان است و مردم تهران هم از خدمات آقاي قاليباف رضايت دارند و سياسي‌كاري شخصيت‌ها در اين موضوع به ضرر شهر خواهد بود و دود آن به چشم شهروندان مي‌رود.

شاكري افزود: قاليباف رزمنده‌اي بوده كه هرجا لازم بوده براي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام وسط ميدان بوده و تمام توان خود را بكار بسته است، اين بي‌انصافي است كه با لابي و سياسي‌كاري از توانمندي و ارزش‌مداري شخصي مانند او عبور كنيم.

وي در پايان افزود: متاسفانه برخي در موضوع شهرداري فقط بدنبال گسترش امپراتوري خاندان و قوم و قبيله خود هستند و مصلحت نظام و انقلاب و شهر و شهروندان را ناديده مي‌گيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مریم ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اعضای شورا باید در مقابل این فشار ها مقاومت کنند. مگه آقای قالیباف کم زحمت کشید که می خواهند یک آقا زاده را به مردم تهران تحمیل کنند.؟
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    چی فکرمیکردیم وچی شد.فکرمیکردیم قالیباف رییس جمهوره روحانی طرفدار هاشمی رییس جمهورشد.حالا هم فکرمیکنیم قالیباف شهرداره ولی ...
  • ناشناس ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    جناب شاكري امان از خاندان اختاپوسي! دعا كنيد خداوند اين مملكت رااز دست اينان در كوتاه ترين راه وزمان .امين يا رب العالمين
  • ناشناس ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اللهم الشغل الظالمين با ظالمين
  • امير ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اميدوارم اقاي شيباني اخرت وقيامت خود را فداي قدرت طلبي ديگران قرار ندهدومراقب باشد كه در پيشگاه عدل الهي ودر قبروعالم برزخ رضايت بعضي افراد سودي به ايشان نمي رساندوتنها اعمال الهي است كه به فرياد انسان ميرسد
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اگه در آقای شیبانی تاثیرگذار نیست که ترس نداره
  • بابا پنجلی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    مردم دوباره با سیستم سلطنتی رای داده اند و شما هم باید بپذیرید و به رای مردم احترام بزارید
  • محمد ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    من موندم همون مردمي كه آقاي هاشمي رو به درستي، ... شاه خطاب مي‌كردند، دقيقاً همون‌ها(سن و سال‌دارهاي بين مردم) ميان به آدم هاشمي رأي ميدن. چند روز پيش تو مغازه بودم، يه نفر اومده بود غرغر مي‌كرد كه برنج دوباره گرون شده و روحاني هم نتونست! بعد هم چند تا فحش نثار مملكت كرد! خب برادر من! تو مگه دوران اين كارگزاران و اصلاحات رو تجربه نكردي كه پا شدي رفتي به آدم هاشمي رأي دادي!! حالا چرا فحش نثار مملكت مي‌كني؟؟؟ خودتون مجدد شاه رو آورديد تا رعيتي كنيد. خب حالا جون بكنيد رعيتي كنيد. ما كه به ...شاه رأي نداديم و از رعيتي معافيم.
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    بگذارید جلسه بروند بعدا گیر بدهید
  • حسينی ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    حق یار حق پرستان باشد
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    اعضای محترم شورای شهر یادتون باشه که شما نمایندگان مردم در شورا هستید و در مقابل رایی که می دید اون دنیا باید جواب پس بدید. مردم قالیباف رو می خوان.
  • ناشناس ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    پس نظرات کجاست؟ حتما سایت مشرق هم گرفتار سانسور شده است؟!
  • عبداله ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    این خانواده هاشمیها و بزرگشان تا کی دنبال قدرت و پست و مقام هستند خوب بود نگاهی به رفتار و اخلاق مقام معظم رهبری می انداختند و میدیدند ایا ایشان به فرزندان و برادران پست و مقام داده اند، تفاوت را ببینید
  • چراغدان ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    مردم بارها اعلام کردند با خاندان زر و زرو و تزویر، علاقه و برادری ندارند در این اتنتخابات هم فقط به خاطر شرایط بد اقتصادی رای به حسن روحانی رسید و بس
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    شما از چه نگرانيد
  • بنیامین ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    یکدفعه بفرمایید که آقای شیبانی... رایزنی و ملاقات با انتخاب شهردار متفاوت است . اگر قرار بر شور نباشد پس و امرهم شورا بینهم چی میشه
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خداون بحق خاندان ال محمد (ص) نسل خاندان .... را براه راست هدايت كند.
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    هزار افرین++++++++++++

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس