کد خبر 246659
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴

کوچولوهای پرسپولیس در حالی که با دو گل عقب بودند با حساب سه بر دو کوچولوهای آبی را شکست دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از ایسنا، در حالی که کمتر از دو ساعت به آغاز دربی 77 مانده نزدیک به 85 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و تنها قسمتی از سکوهای طبقه دوم و همچنین آن بخش از جایگاه‌های طبقه اول که بلیت‌شان به صورت اینترنتی به فروش رسیده خالی مانده است.

در حالی که هواداران به خاطر حضور طولانی مدت در ورزشگاه کاملا خسته به نظر می‌رسیدند و دیگر انرژی برای شعار دادن علیه تماشاگران تیم رقیب صرف نمی‌کردند، از ساعت 16:30 بازی دو تیم کوتاه قامتان پرسپولیس و استقلال آغاز شد تا سکوهای ورزشگاه آزادی حال و هوای دیگر پیدا کند. دیدار کوچولوهای آبی و قرمز که سه ساعت پیش از آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس آغاز شده بود با پیروزی سه بر دو کوچولوهای سرخ پوش به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها مصاف پیش از دربی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

نکته جالب این دیدار، پیش افتادن آبی‌ها با دو گل بود که در ادامه پرسپولیسی‌ها با به ثمر رساندن سه گل بازی را به پایان بردند.

پس از پایان این دیدار و هنگام گرفتن عکس دست جمعی، دروازه‌بان آبی‌ها که به نظر عصبی می‌رسید با پرخاش به سایر هم تیمی‌های خود، از آنها خواست تا زمین را هرچه سریعتر ترک کنند.

تماشاگران استقلال و پرسپولیس در مصاف مردان کوچک، بشدت برای یکدیگر کری می خواندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    چند دقیقه؟ 10 دقیقه؟ 3گل؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس