کد خبر 239695
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: نخستین کاروان استان گلستان از ناحیه آزادشهر 21 مرداد 1392 اعزام خواهد شد.

 به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، حسین کریمی ‎اول در جلسه ستاد راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اظهار داشت: امسال 23 هزار نفر را به راهیان نور اعزام خواهیم کرد و با توجه به توانمندی‎های استان گلستان سطح اعزام در استان گلستان در بحث کمی بالا رفته است و امیدواریم در بحث کیفی هم به آن حد مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: دشمن نسبت به راهیان نور ما بسیار حساس شده است در فضای مجازی بر علیه این حرکت اقدامات ناجوانمردانه‎ای را اجرا کردند تا این حرکت ناموفق شود.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به تأثیرگذاری این حرکت بزرگ فرهنگی، عنوان کرد: وقتی چند دقیقه فرد را در محیط راهیان نور قرار دهید منقلب می‎شود اثرگذاری راهیان‎نور طوری است که فرد بعضاً نمازخوان نبوده است و یا از حجاب خوبی برخوردار نبوده، اما به برکت ارواح طیبه شهدا هم نمازخوان شده است و هم آن فرد بی‎حجاب، باحجاب شده است.

کریمی‎اول اذعان داشت: سال گذشته بالای چهار میلیون نفر از مناطق  عملیاتی بازدید کردند که این جای شکرگزاری دارد که خیلی‎ها که در سال‎های قبل از تفرجگاه‎های مختلف اعم از دریا، مناطق توریستی و غیره بازدید می‎کردند به مناطق جنوب روی آورده‎اند و قطعاً یک ارتباط  معنوی بین افراد و شهدا در این سرزمین برقرار می‎شود که قلوب افراد را تحت تأثیر قرار می‎دهد.

راهیان‎نور روح معنویت را در جامعه جان تازه می‎بخشد

وی بیان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی این است که جامعه به سمت معنویت می‌رود، اما در زمان شاه اینطور نبود؛ آزادی‎های شرعی و انسانی جای خود را به آزادی‎های حیوانی داده بود، اما با انقلاب اسلامی همان جامعه به سمت معنویت کشیده شد و روح معنویت در لایه‎ها دمیده شد و حرکت راهیان نور اقدام مؤثر و بسیار خوبی است که می‎تواند این روح دمیده شده را جان تازه‎ای ببخشد.

اعزام بیش از 23 هزار گلستانی به راهیان نور در سال 1392

کریمی‎اول با اشاره به سهمیه امسال راهیان نور امسال استان گفت: امسال 23 هزار نفر را به راهیان نور اعزام خواهیم کرد و با توجه به توانمندی‎های استان گلستان سطح اعزام در استان گلستان در بحث کمی بالا رفته است و امیدواریم در بحث کیفی هم به آن حد مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با اعزام 25 هزار نفر به راهیان نور این عملیات بزرگ فرهنگی را بدون حادثه انجام دادیم که امیدواریم امسال نیز به حول قوه الهی و با کمک و مدد ارواح طیبه شهدا این مسئولیت خطیر را به سلامت انجام دهیم.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اعزام زائران گلستانی راهیان نور غرب گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر را به غرب کشور اعزام خواهیم کرد و هماهنگی‎های لازم را انجام داده‎ایم و نخستین کاروان استان گلستان از ناحیه آزادشهر 21 مرداد 1392 اعزام خواهد شد.

کریمی‎اول خاطرنشان کرد: تمام همت خود را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن راهیان نور استان گلستان انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس