کد خبر 237746
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

شخصاً با بسیاری اعضای شورای شهر چهارم صحبت کردم و نظر آنها بر ادامه ریاست چمران مثبت است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار سایت مثلث آنلاین، درباره آخرین تصمیم گیری ها برای انتخاب رئیس شورای شهر و شهردار آینده تهران، گفت: اینکه برخی دوستان از اجماع اعضا درباره استمرار نیافتن دوره ریاست آقای مهدی چمران بر شورای شهر صحبت کردند، بیشتر مبتنی بر تحلیل و گمانه زنی شخصی است.

وی افزود: زمانی می توان درباره رئیس شورای شهر چهارم تهران و شهردار آینده صحبت کرد که اعضای شورا حداقل یک رأی گیری استمزاجی انجام داده باشند اما وقتی چنین کاری نشده ابقا یا عدم ابقای چمران در ریاست شورا معلوم نیست.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شخصاً با بسیاری اعضای شورای شهر چهارم صحبت کردم و نظر آنها بر ادامه ریاست چمران مثبت است، در واقع تا زمانی که سابقه، تجربه، عملکرد و تخصص کاندیداهای ریاست شورای بررسی نشود نمی توان ارزیابی دقیقی در این باره مطرح کرد.

وی درباره مطرح شدن نام خود برای ریاست شورای شهر چهارم، اظهار کرد: برخی دوستان این پیشنهاد را مطرح کردند اما پاسخ من به آنها منفی بود چون تمایلی به قبول این مسئولیت ندارم؛ معتقدم گزینه ای را باید برای ریاست شورای شهر تهران مطرح کرد که میان اعضا اجماع ایجاد کند.

منتخب چهارمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: نباید میان اعضای شورای شهر خط کشی سیاسی و آنها را به دو فراکسیون اصولگرایان و اصلاح طلبان تقسیم کرد.

وی شایستگی، تجربه، سابقه اجرایی و تخصص را معیارهای انتخاب شهردار و ریاست شورای شهر آینده تهران خواند و گفت: تصمیم گیری در این باره اگر متأثر از گرایشات سیاسی انجام شود اقدامی اشتباه است بنابراین باید فارغ از چنین تصمیم گیری هایی اجتناب کرد.

سروری درباره مطرح شدن نام رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم برای تصدی جایگاه شهردار تهران، یادآور شد: برخی دوستان نام رستم قاسمی را مطرح کردند اما او یک گزینه در کنار دیگر گزینه ها است.

وی درباره عدم تمایل قالیباف برای ادامه کار در شهرداری تهران و کُند شدن تکمیل پروژه های شهری، تأکید کرد: این صحبت ها صحت ندارد، قالیباف با جدیت و تحرک لازم فارغ از اینکه سکان هدایت شهرداری تهران در اختیار چه کسی قرار گیرد مشغول پیگیری پروژه های شهری است و نظارت غیر رسمی ما هم این مسئله را تأیید می کند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره صحبت مهدی چمران مبنی براینکه 20 گزینه برای تصدی جایگاه شهردار تهران وجود دارند، گفت: سخنانی از این دست غیر رسمی است تا جلسات رسمی شورای شهر چهارم تشکیل نشود نمی توان در این باره آمار روشنی داد.

وی درباره مطرح شدن نام مهرعلیزاده برای تصدی جایگاه شهردار تهران نیز، یادآور شد: غیر از مهرعلیزاده نام های دیگری هم هستند اما اظهار نظر درباره آنها غیر رسمی است.

منتخب چهارمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: معتقدم باید قبل از ارزیابی گزینه های دیگر برای ریاست شورای شهر و شهرداری، اولویت را بر بررسی تداوم مسئولیت افراد موجود قرار داد، بالاخره این افراد شناسنامه و کارنامه دارند و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس