کد خبر 237518
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

جمال شورجه گفت: تعدادی از کارگردانان به درخواست رئیس هیئت مدیره قانونی خانه سینما درخواست تشکیل کانون کارگردانان قانونی را به ارشاد ارائه دادند.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق - جمال شورجه کارگردان در گفت‌وگو با  فارس درباره چگونگی برگزاری مجمع عمومی کانون کارگردانان قانونی گفت: هیئتی از کارگردانان درخواستی را به ارشاد ارایه دادند و خواستند تا کانون کارگردانان قانونی را تشکیل دهند. این امر محقق شد و روز دوشنبه 14 مردادماه مجمع عمومی برگزار می‌شود.
 
وی درباره کارگردانانی که درخواست تشکیل کانون قانونی را به وزارت ارشاد ارایه دادند، گفت: تعدادی از کارگردانان به درخواست رئیس هیئت مدیره قانونی خانه سینما (حبیب‌الله کاسه‌ساز) درخواست تشکیل کانون کارگردانان قانونی را به ارشاد ارایه دادند و  ارشاد هم با برگزاری مجمع عمومی اعلام موافقت کرد و نماینده و ناظر هم به مجمع عمومی اعزام خواهد کرد.
 
شورجه درباره حضور کارگردانان در این مجمع گفت: ما از کارگردانان سینمای ایران به صورت تلفنی و پیامک دعوت کردیم حدود 150 نفر از کارگردانان را به این مجمع عمومی دعوت شدند. امیدواریم نیمی از این افراد در مجمع عمومی حاضر شوند تا بتوانیم با تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره کانون قانونی کارگردانان را تشکیل دهیم.
 
وی درباره شرایط حضور کارگردانان در این کانون گفت: پس از برگزاری مجمع عمومی کارگردانان می‌توانند درخواست حضور در این کانون را به هیئت مدیره ارایه و طبق اساسنامه چنانچه شرایط عضویت را داشته باشند می‌توانند عضو رسمی کانون قانونی کارگردانان شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس