کد خبر 23599
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۷

رييس ستاد مديريت بحران وزارت راه و ترابري گفت: از 105 سرنشين اين پرواز 11 نفر کرو پروازي بوده که يک نفر به نام زهرا آهويي مهماندار پرواز و يک نفر از محافظان پرواز و يک نفر ديگر از خدمه زنده مانده‌اند و بقيه کرو و خلبان حادثه فوت شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، احمد مجيدي با اعلام اينکه يک نفر از سرنشينان اين حادثه که مفقود بوده، پيدا شده و مجروح است، گفت: هنوز جعبه سياه اين هواپيما پيدا نشده البته قطعه‌اي توسط افراد محلي يا نيروهاي امداد و نجات در منطقه‌ سانحه پيدا و به فرمانداري استان آذربايجان غربي تحويل داده شده است اما هنوز کميسيون بررسي سانحه اين قطعه را مشاهده نکرده که بايد کميسيون بررسي سانحه سازمان هواپيمايي کشوري تشخيص دهد که اين قطعه جعبه سياه هواپيما است يا خير؟

به گفته وي از 105 سرنشين اين پرواز 11 نفر کرو پروازي بوده که يک نفر به نام زهرا آهويي مهماندار پرواز و يک نفر از محافظان پرواز و يک نفر ديگر از خدمه زنده مانده‌اند و بقيه کرو و خلبان حادثه فوت شده‌اند.

وي اعلام کرد: از 77 نفر کشته اين سانحه هويت 12 نفر زن و 42 نفر مرد تشخيص داده شده است و هويت 23 نفر نيز هنوز مشخص نشده است که بستگان آنها از شب گذشته در فرودگاه مهرآباد براي انجام پرواز به اروميه هستند و منتظر مساعد شدن شرايط جوي و اجازه پرواز به مقصد اروميه هستيم تا شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي آنها را براي تشخيص هويت مسافران کشته يا مجروح شده به اروميه منتقل کند.

مجيدي همچنين اعلام کرد: دو نفر از سرنشينان اين پرواز مفقود بوده‌اند که يک نفر آنها پيدا شده و خوشبختانه زنده و البته مجروح است که به بيمارستان منتقل شد. يک نفر ديگر نيز هنوز پيدا نشده که در حال بررسي هستيم؛ البته شايد هم اختلاف در آمار پرواز باشد.

معاون وزير راه و ترابري گفت: از 27 نفر مجروح اين حادثه هوايي 18 نفر مرد و 9 نفر زن هستند که براي اطلاع از وضعيت و هويت آنها مي‌توان با اورژانس شهرستان اروميه تماس برقرار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس