کد خبر 234471
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

مجری سابق برنامه‌ی سحر «ماه خدا» درباره‌ی اینکه آیا رفتنش از تلویزیون جدی است؟ گفت: ماندن یا نماندن یک مجری در تلویزیون برآیندی از انتظارات و توقعات مردم است‌؛ اگر مردم بخواهند برمی‌گردم.

سرویس فرهنگی مشرق - فرزاد جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ادامه‌ مطلب بالا بیان کرد: ماندن یا نماندن یک مجری در تلویزیون آن هم تلویزیون جمهوری اسلامی به هزار و یک دلیل به خواست مردم پیش می‌رود و من به این قضیه خیلی اعقتاد دارم.
 
او افزود: خواست مردمی در تولید،‌ تهیه و پخش برنامه‌های تلویزیونی خیلی تاثیر دارد و من که در این تلویزیون بالغ بر 20 سال کار کردم، این را اذعان می‌کنم.
 
این مجری سابق برنامه‌های معارفی تلویزیون خاطرنشان کرد: به خاطر امواج ملتهبی که به زندگی خصوصی من وارد شد و همچنین به خاطر اینکه متاسفانه برخی به جای اینکه بخواهند با صدا و سیما تسویه حساب کنند با من تسویه حساب کردند، یک نامه‌ی خداحافظی نوشتم.
 
جمشیدی ادامه داد: احساس کردم که فضای صدا و سیما خیلی پاک‌تر از این است که بخواهد با این شائبه‌ها آلوده شود و به نظرم تصمیم نیز تصمیم درستی بود‌، اما به محض انتشار این نامه مطالب خیلی زیادی از طرف مردم گفته شد،‌ عده‌ای فکر می‌کردند که من این نامه را نوشتم برای اینکه دوباره به تلویزیون برگردم.
 
او همچنین عنوان کرد:کسی به من نگفت برو، تلویزیون خانه‌ی من است و من این نامه را نوشتم چون فکر می‌کنم این خداحافظی فرو رفتن به یک دوره‌ی فترت است؛ یعنی من نیاز دارم مقدار بیشتری با خودم کلنجار بروم و خودم را برای یک مرحله دیگری از زندگی آماده کنم.
 
جمشیدی ادامه داد: کماینکه در نامه خداحافظی هم نوشته بودم این خداحافظی نتیجه‌ی رسیدن به یک جاده‌ی جدید در زندگی من است اما بعد از آن مردم در برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان خیلی تماس گرفتند و به من گفتند ما به ادبیات شما عادت کرده بودیم.
 
او افزود: این بود که متوجه شدم مردم بهترین قاضیان و داورانی هستند که به آدم نمره می‌دهند مردم هیچکدام یک ذره از اخبار ملتهبی که درباره‌ی من منتشر شده بود را باور نکردند به همین دلیل است که هنوز منتظر هستند که من برگردم ولی اگر بخواهم از این دور برگردان تصمیم خودم دوباره به یک جاده‌ی جدیدتر برگردم نیازمند این است که من و مردم بنشینیم کمی با هم صحبت کنیم.
 
جمشیدی به خبرنگار ایسنا گفت: خدا را شکر می‌کنم که مردم هیچکدام از امواج مسموم خبرسازی علیه من را باور نکردند و در نبودم در تلویزیون از مردم نمره‌ی بهتری گرفتم تا اینکه برنامه را اجرا می‌کردم.
 
وی یادآور شد: یک شخصی به من گفت که خدا به تو توفیق داد، هفت سال برنامه «ماه خدا» را اجرا کنی و هفت سال در شب‌های قدر برای مردم حرف بزنی، این برایم خیلی مهم بود.
 
مجری سابق «ماه خدا» در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا می‌توان انتظار داشت که مردم پس از مدتی او را در تلویزیون ببینند؟ گفت: با توجه به خصوصیاتی که اکنون می‌بینم احساس می‌کنم الان دوران غبار است‌، کمی من و برخی از مسؤولان در صدا و سیما با یکدیگر در یک غبار هستیم،‌ این غبار باید کنار برود و منظورم از مسؤولان صداو سیما‌، مسؤولان ارشد نیست بلکه منظورم کسانی است که در جریان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها نقش دارند و به میل و خواست مردم توجه نمی‌کنند.
 
فرزاد جمشیدی در ضیافت افطار وزارت ارشاد
 
وی ادامه داد: منظورم رییس صدا و سیما، معاون سیما و یا مدیر شبکه یک نیست؛ منظورم کسانی است که خودشان را در تصمیم‌گیری‌ها ذی‌مدخل می‌دانند و مردم را در نظر نمی‌گیرند.
 
جمشیدی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود ضمن بیان اینکه برنامه‌های سحر رمضان امسال را نگاه نمی‌کند در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه اجرای حسن سلطانی در «ماه خدا»ی امسال را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: من سعی می‌کنم به همکاران خودم نمره ندهم و از این کار سخت، احتراز می‌کنم. در مورد آقای سلطانی می‌توانم بگویم که ایشان یکی از مجریان خوب معارفی تلویزیون هستند و نسبت به آنچه که می‌گویند اعتقاد دارند اما اینکه این برنامه توانسته است همان «ماه خدا» باشد یا نه را مردم باید نمره بدهند.
 
وی ادامه داد: من هر موضع‌گیری داشته باشم، اینطور تلقی می‌شود که من گفته‌ام اجرای همکارم خوب است یا بد است؛‌ آن طور که شنیدم آقای سلطانی هنر کردند و برنامه را طوری دارند اجرا و اداره می‌کنند که تقلیدی و اقتباسی نیست و در برنامه، خودشان هستند و همین جای تقدیر دارد که نخواستند یک کار تقلیدی و اقتباسی داشته باشند.
 
جمشیدی خاطرنشان کرد: مسؤولان برای اینکه یک جا به‌ جایی در برنامه‌ای انجام دهند، این جابه‌جایی باید منجر به این شود که آن برنامه ارتقاء و کمال پیدا کند و حال اینکه آیا با این جابه‌جایی و انتقالی که در «ماه خدا» صورت دادند، این کمال رخ داده یا نه را باید از مردم پرسید و شنیدم که آماری از نظر مردم درباره برنامه‌های سحر منتشر شده اما نمی‌دانم چقدر به واقعیت نزدیک است.
 
او در پایان بیان کرد: اجرای آقای سلطانی هم برای خودش مخاطبانی دارد و امیدوارم ایشان هم موفق باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    من که شخصاً بسیار خوشحالم که امسال سحر از جملات رگباری ، تصنعی و وصف های اغراقی ایشون بهره مند نمیشم
  • رضا ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    اجرای اقای سلطانی چون از روی صداقت است بر دل می نشیند اقای سلطانی موفق باشید
  • کورش ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 1
    یکی از توانمندترین مجریان دنیا فرزاد جمشیدی است که برای کارش و برای مخاطبانش ارزش قائله.امید دارم در ادامه سحرهای ماه مبارک رمضان به تلویزیون برگرده
  • کیوان ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    احسنت
  • حسین ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    ما رو باش فکر می کردیم این آقا آدم خوبیه ولی چه اشتباهی می کردیم
  • ن ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    درود بر سلطانی
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 1
    متاسفم اشتباه منفی رازدم!من از اجرای ایشان در عذاب بودم وعدم اخلاصش زجراور بود خوشحالم که امسال اقای سلطانی که پیشکسوت اجرا هستند برنامه را اجرا میکنند!
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    رو که نیست سنگ پای قزوین است
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 1
    دلمون برات تنگ شده
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    واقعاااااااا؟؟//
  • علی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    هر کسی تاریخ مصرفی داره و تاریخ مصرف آقا فرزاد هم به سر اومده...
  • ناشناس ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    یه سحر بود و یه فرزاد جمشیدی. حس و حال قشنگی داشت. از برگشتنش حمایت میکنیم
  • هادی ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 1
    آدمهایی که شکمشون از حرام پر شده حرف حقیقت و راست رو باور نمیکنند دارم میبینم الحمدلله هنوز اونقدر اهل دروغگویی و باور دروغ نشدیم که اون دروغ و شایعه رو باور کنیم، برای من و امثال من دروغ بودنش اثبات شده... امیدوارم این مجری توانا دوباره به عرصه اجرا برگردن و مردم از شنیدن حرفهای خوب و ارزشمندشون محروم نمونن.
  • هادی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    شما چطور خودتون رو در مقام همچنین قضاوت بزرگی قرار دادید؟ آیا از تمامی جنبه های شایعه و دروغی که علیه ایشون منتشر کردند آگاهی دارید؟
  • هادی ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    زبان نیست که نیش عقربه! این چه طرز صحبت کردنه؟ واقعا خجالت نمیکشید؟
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 1
    صفايي كه توي صدا وبيان اقا فرزاد هست توي صداي هيچ يك از مجريان معارفي نيست ماه خداي امسال 2زار
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    معلوم نیست چرا اینقدر شرق برای این بابا تبلیغ می کنه؟
  • احسان ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    فقط سلطاني.يه دونه باشه
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    درسته من هم خوشحالم
  • rainsunny ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 0
    خدا پدر هرکی این بنده خدا را گذاشته کنار بیامرزه ما دهاتی ها که حالیمون نمیشد چه میگه
  • مليحي ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    سلطان أجرا سلطانيه
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    سنگ پای قزوین
  • نیما ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    2 0
    عجب اوضاعیه! خودت قهر کردی رفتی. مگه از مردم اجازه گرفتی که حالا منت سر ملت میذاری؟
  • الی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    فقط دوست دارم بگم خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه! همیییییییییییین...
  • حافظ ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    ایا لم تقولون شامل ماهم می شود؟
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 1
    ١- آقاى فرزاد جمشيدى مجرى توانا و مورد توجه مردم در برنامه هاى معارفي و بويژه سحرهاى ماه رمضان بودند. ٢- مسائل خصوصي زندكي افراد به كسي مربوط نمي شود، كساني كه بي تقوايي كردند و مسائلي كه ربطي به مردم نداشت و مربوط به حريم خصوصي افراد است را باصطلاح افشاء كردند، كار خلاف شرع، خلاف اخلاق و رفتارى غير انساني انجام داده اند. كه بايد توبه كنند. ٣- توقع بيننده از مجرى چنين مناسبتهايي همان است كه توسط وى بخوبي و هنرمندانه اجراء مي شد. ٤- البته اشكال ايشان در شركت مراسمي يا مجالسي بود كه وى به ابراز جانبدارى مسائل سياسي از افراد نموده بود كه بنظر سوء استفاده از اعتماد مخاطبين بود و همين زمينه را براى پذيرش چنين مسائلي كه ربطي به مخاطب نداشت را فراهم كرد. ٥- در كل وى هنرمندى است كه در كارش موفق بوده و مسائل خصوصي حادث شده براى وى و يا ديگران مغايرتي با ادامه فعاليت وى نخواهد داشت. انشاء الله به زودى خود را فارغ از حاشيه ها، پيدا كند و مجداً به فعاليت خود باز گردند.
  • 0000000 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    الهی خدا عاقبت به خیرمان فرما چقدر انسان باید مواظب نفش باشد
  • یک مخاطب رهگذر ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بنده معمولا کمتر تماشاگر تلویزیون هستم اما در ماه مبارک رمضان اغلب برای زمزمه دعای سحر شبکه ها را مرور می کنم و هرکدام که دلنشین تر باشد انتخاب می کنم. جالب است برایم که هربار به تصویر و اجرای این مجری می رسیدم ببش از دقایقی نمی توانستم تحملشان کنم. فکر می کنم بهتر بود ایشان بازیگر می شدند یا ... احتمالا قضیه برمی گردد به همان خلوصی که الله اعلم. جناب سلطانی دقیقا خود خود خودشان هستند اما جناب جمشیدی بازیگری می کردند و این را کاملا می شد از طریق دل دریافت کرد. خدایش توفیق دهد برای زندگانی به خلوص و سلامت جان. ان شا الله.
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بابا امسال راحت شدیم از پرحرفی ها...فقط سمت خدا شبکه 3 واقعا هم مجری و هم مهمان هر دو دلنشین و مناسب زمان سحرند. فقط حیف که برنامه تولیدیه
  • دلسوز ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    یکی از بهترین مجریهای دلسوز و مخلص هستن خدا کنه دوباره بیان
  • نت ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بعد از سالها مخلصانه کار کردن این جوابا زحمتاش نبود خدا اجرش بده
  • منتظر ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    ما که از اجرای اقای فرزاد جمشیدی کاملا راضی هستیم یکی از معدود مجریانی است که از عمق دل با بیننده صحبت میکنه توانایی بسیار زیادی در بیان مطلب داره حق مطلب رو ادا میکنه از اخلاق اسلامی برخوردار است تنها مجری که وقتی برنامش رو میدیدی میخکوب میشدی بسیار مردمی و با اخلاق خدا کنه که دوباره برگرده
  • تاب ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا کنه برگرده واقعا تو سحر بین برنامه های تلویزیون یه کمبودی احساس میشه
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    برادر عزیز شما مثل اینکه رطب خورده منع رطب چون کند رو هم قبول ندارید. برنامه های مذهبی و ایمانی حسابش از سایر برنامه ها جداست. نمی توان فردی را که فاقد حسن شهرت است به صرف اجرای زیبا تنها استخدام کرد تا اشک مردم را درآورد. مجری چنین برنامه هایی باید خلوص داشته باشد. وضعیت این آقا اظهر من الشمس است. ایشان بهترین شومن دنیا هم که باشد دیگر توان اجرای برنامه های مذهبی را ندارد. اجرای چنین برنامه هایی علاوه بر قدرت اجرا به صفای معنوی نیاز دارد.
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بنده خدایی داشت به صوت گوشخراشی بر سر بازار قرآن می خواند. کسی رد میشد و از صدای او به تنگ آمد و پرسید: برادر برای چه قرآن می خوانی؟ پاسخ داد: به خاطر خدا! گفت: به خاطر خدا نخوان!
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    جناب منتظر عمق دل ایشون خیلی چرت و پرت داره و ما که مخمون هنگ میکرد و سردرد میگرفتیم از پرحرفیاش... خدارو شکر که امسال نیست
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    اعتراف میکنم:من اصلا ادم خوبی نیستم , اما هیچوقت هم ادعای خوب بودن نکردم خصوصا اینکه بخوام به دیگران راه درست رو نشون بدم در حالیکه خودم میدونم کی هستم ,در یه جمله کسی رو فریب نمیدم وقتی هم میبینم کسی داره مردمو فریب میده ازش متنفر میشم.
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    اشتباهی منفی دام
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خاک بر سرتون که بدون مطمئن بودن از گناه کسی و فقط به خاطر یه سری اخبار روزنامه ای ، اینطوری به کسی تهمت میزنین. جواب خدا رو چی میدیدن
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    اقا فاقد حسن شهرت به کسی میگن که اونقد کار خلاف کرده همه میدونن،نه یه ادمی که هنوز حکم دادگاهش نیومده و فقط یه مورد ثابت نشده داره،مگه شما از قضیه ایشون چقدر اگاهی داری
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    فكر كرده كي هست!!! مردم نميخوان راحت باش برو همون جايي كه بودي. توهم زدي خفن.
  • مهربون ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    من قضاوت نمیکنم، ولی اجراشو،حرفاشو که خلاصه ی ده ها کتاب بود رو دوست داشتم...
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    هیچ کس توی دروغگو رو نمی خواد.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    این نظراتو که میخونم شک میکنم توکشو ر اسلامی زندگی میکنم حتی خدادرموردبنده هاش بعدازمرگشون قضاوت میکنه ولی ماچی...اون ورآبیها هرچیشون بدباشه یه خصوصیت خوب دارن اینکه پیش داوری نمیکنند این حرفم ازروی تجربه معاشرت باآلمانیهازدم
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    اقا تهمت نزن یه ماه رمضان رو
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    دشمنان میخواهند با خراب کردن این انسان های متدین ذهنیت مردم را نسبت به همه متدین ها تغییر دهد
  • اسدی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    نه اقا من نمیخوام برگردی خداییش خیلی حرف میزدی بیش ازحد
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    یاد فیلم بید مجنون افتادم,
  • agha javad ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    این نظرها و این امتیاز دادنها تاسف داره! دوستان طوری نظر میدن انگار مستقیما در جریان اوضاع بودن!!!! انگار کسی با بازیه کثیف سیاست که یه عده رو ارج میده یه عده رو له میکنه آشنا نیس! اولا ماها بر اساس یکسری شنیده ها و شایعات این بنده ی خدا رو محکوم میکنیم به بی اخلاقی و تا ثابت نشه فقط یک تهمته و گناه؛ و وای به روزی که معلوم بشه یه تهمت بوده؛ تاوان ریختن آبروی یک انسان تا قیامت نصیب همین دوستانی هست که حتی یک لایک بر علیه این مرد زدن!!! ثانیا حتی اگر واقعا هم مشکلی داشته باشه از نظر من ماها نمیتونیم اون رو از صدا و سیمایی که 1000 تا بدتر از مثلا فرزاد جمشیدی مشکلدار، دارن توش به شهرتو پول میرسن بندازیم بیرون!!!! بابا انصافتون کجا رفته؟ خداییش سحرای ماه رمضون با فرزاد جمشیدیو اون کلام زیباش حالو هوای دیگه داشت! من کاری ندارم که فرزاد جمشیدی مفسد فالعرضه یا پیامبرزاده! واسه من مهم اینه که هر وقت پای حرفاش میشستم معمولا یه حرفایی میزد که واقعا منقلب میشدم!!!! الحق که فاصله ی حق و نا حق 4 انگشته!! والسلام
  • طرفدار ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خودش نرفت بیگناه ممنوع التصویرشد من ازاومدنش حمایت میکنم امااینکه صداوسیمااینقدرزودپشتشوخالی کرد باعث تاسفه خداییش حقش نبود
  • دایی ابول ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    گناه کسی رو پای مذهب کسی نگذارید.اگه یک عالم شیعه گناه کرد آیا باید مذهب او را هم زیر سوال برد آیا اگه اقای سلطانی هم خطا انجام داد باید مثل ایشون آبرویش را برد؟؟؟؟شاید همین نگاه مثبت ما و تایید + ما خودش عاملی بشه برای توبه و بازگشت به مسیر افراد .حضرت آین الله بهجت رحمت الله علیه بیش از هر ذکری ذکر یا ستارالعیوب را مورد استفاده قرار میدادند .پس خواهشن ما هم بیاییم و با هم مهربان باشیم .یا علی مدد
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    همون بهتر که رفت مردک
  • حسین آگاهی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    من که زیاد برنامه آقای جمشیدی رو دوست ندارم؛ بهتر که رفت.
  • سلیمانزاده از چالدران ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    دوستان بزرگوار قبل از قضاوت به این حدیث شریف امام علی علیه السلام توجه داشته باشند که:فاصله بین حق و باطل جز چهار انگشت نیست .آنچه با چشم میبینیم حق است و انچه با گوش مشنویم باطل . حالا خودتان داوری کنید .
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    آفرین بر آقای سلطانی و صد احسنت بر فرزاد جمشیدی
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    مردم ما نمی دانم که چرا قدر نشناس می شوند.
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای خوب از حرف و ظنی که زدی اطمینان داری از روزه ای که می گیری چطور ؟ به همین راحتی تن به تهمت زدی؟
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    ما که برگشت دوباره اش را انتظار می کشیم
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    پ نه په
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    و ما مردم مثل بقیه تاریخ مصرف گذشته ها پرتش می کنیم تو زباله دان تاریخ....نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    آقا هادی اصلام به ما مردم چه ربطی داره که خبر راست و دروغش رو پی گیری کنیم که کار به این حا برسه! ما نباید اصلا به خودمون جرئت بدیم در روی چنین اخباری که از افراد منتشر می شه کلیک کنیم چه برسه که صحت اثبات یا کذب بشه. فکر می کنیم معنای تجسس در کار دیگرون یعنی چه یعنی همین
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    کاش با دعاهامون دعا کنیم و دچار غیبت و تهمت نشویم
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا عاقبتمان را به خیر کند وقتی با الهی الهی گفتنمان هم می توانیم غیبت کنیم و تایید کنیم تهمت دیگران را
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    شما با این حرف ها که زدی روزه نگیری که بهتره ...
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    در جریان دادگاه بودیم که منفی دادیم !
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    هیچ کس یعنی کی ؟ شمایی که خودت رو به جای همه جا می زنی و از زبون همه جسارت می کنی؟ از زبون همه بی ادبی می کنی ؟ یا شمایی که تهمت دروغ گو بودن می زنی؟ آیا همه ما مثل شما روزه می گیریم؟
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    حرف می زد ولی چرت نمی گفت. این نیست جواب زحمات دیگران
  • سعید ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها خیلی ازاین افراد ماتو جامعه داریم افراد ازخودرازی بلوف زن تظاهر
  • بنده خدا ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام به همه، شماها واقعا خجالت نمیکشید که راجع به این آقا اینطوری قضاوت میکنید هر کسی مسول اعمال خودشه مگه شما رو با این آقا توی یه قبر میخوابونن واقعا توی این ماه عزیز برید استغفار کنید، بد نیست یه کم خودتونو بذارید جای این آقا ، اگه واقعا کار بدی انجام نداده باشید و دیگران اینطور به ناحق راجع به شما قضاوت کنن چه حالی میشید
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    مردم نظرشان در این کامنتهای مثبت و منفینشان دادند
  • یاسر ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    عزیزم قضاوت نمی خواد قضاوت شده و احکام قضایی مشخصه اگه اون خانم رضایت نمی داد ایشون الان نطقش ک.ر شده بود. مردم بخوان برمی گردد چه توقعات پس سوء پیشینه رو چیکار می خوای بکنی عزیزه دلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    نمی خوام نمی خوام
  • زهرا ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    مهم اینکه نطر شما یه نفر مهم نیست
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    ایشاالله برگردن
  • زهرا ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    باهاتون موافقم
  • افیکس ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    امیدوارم هر چیز که صلاحه اتفاق بیفته
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    لاعاقل امسال مردم مجری را میبنند که حرفش با عملش شبیه است .
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    به نظر من بهتر که از علمای دین استفاده بشه تا افراد به اصطلاح عارف مسلکی که هیچ اعتقاد اخلاقی ندارند
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    بای بای جمشیدی!
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    آقایان حسین و یاسر! خدا همیشه هدایتتان افزون کند به این که خدا دوستتان داشته امیدوار باشید.
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    احسنت!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    خدایا سلطانی را از سحرهای ماه رمضان مردم ما مگیر.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 0
    هیچ دشمنی در کار نیست. دشمن هر کس نفس خودشه.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 0
    الخیر فی ما وقع.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس