کد خبر 23419
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶

روابط عمومي باشگاه استقلال اعلام کرد اين باشگاه از مزدک ميرزايي شکايت کرده است.

به گزارش مشرق، مدير روابط‌عمومي باشگاه استقلال در گفت و گويي با سايت رسمي اين باشگاه اعلام کرد:استقلال يک تيم مردمي است و همه بايد مراقب اخباري که در رابطه با اين تيم اعلام مي‌کنند باشند چرا که پشت اين تيم شادي و دلخوري مردم و هواداران ميليوني اين باشگاه است و در نتيجه ما مجبور شديم از مزدک ميرزايي شکايت کنيم.

محمد سررشته‌داري در اين رابطه به "فوتبال ما" گفت: مزدک ميرزايي پيش از اين در يکي از گزارش‌هاي خود نسبت به تيم استقلال مطالبي را مطرح کرد که موجب اعتراض هواداران ما شد و واکنش باشگاه استقلال را در پي داشت تا جايي که با ارسال نامه‌اي به صدا و سيما شکايت‌مان را نسبت به اين گزارش اعلام داشتيم.

وي افزود: نمي‌دانيم چرا مزدک ميرزايي چنين اخباري که حقيقت ندارد را روي سايت خود قرار داده و با توجه به اين که اين اردو يکي از بهترين اردوهاي ماست، مجبور هستيم تا از ميرزايي شکايت کنيم. استقلال نسبت به ساير تيم‌هاي حاضر در ليگ بيشترين پرداختي‌ها را داشته و بيان چنين مطالبي تنها به قصد حاشيه سازي است. اميدوارم مزدک ميرزايي دست از اين کارها بردارد. همه مردم تعلقات رنگي دارند، اما اين مسئله نبايد در کار حرفه‌اي يک فرد تأثير گذار باشد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس