کد خبر 233879
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

با وجود گرمای شدید هوای تهران مردم قرآن‌دوست و روزه‌دار استقبال خوبی از نمایشگاه قرآن دارند. مسئولان نیز با پهن کردن سفره‌های افطار و تعویض قرآن‌های فرسوده، آنها را تکریم می‌کنند.

به گزارش ویژه نامه ضیافت مشرق به نقل از فارس، دهه اول ماه مبارک رمضان در حالی به پایان رسید که مردم روزه‌دار با وجود گرمای شدید هوا استقبال باشکوهی از نمایشگاه قرآن داشتند و سالن‌های نمایشگاه مملو از جمعیت مشتاق قرآن کریم بود.



بسته‌های افطار نمایشگاه قرآن

بنا بر این گزارش بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن که از چند روز قبل از ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرده‌اند پذیرای استقبال‌کنندگان نمایشگاه قرآن هستند و در این میان از بخش‌هایی چون؛ مشاوره، آموزش، کودک، نوجوان و برخی از بخش‌های دیگر استقبال بیشتری صورت گرفته است، همچنین برخی از بخش‌ها به دلیل عرضه محصولات فرهنگی مانند بخش رسانه‌های دیجیتال و عفاف و حجاب مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گرفته است.


سفره‌های افطار نمایشگاه قرآن

تغییر در شیوه پذیرایی افطار از عموم مردم یکی از نکات مثبت و قابل تحسین نمایشگاه قرآن است که امسال بابرپایی سفره افطار روزه‌داران ماه مبارک رمضان تکریم می‌شوند، البته به دلیل حجم گسترده استقبال مردم قرآن دوست از نمایشگاه قرآن کریم بسیاری از مردم با مراجعه به غرفه افطار بسته‌های افطاری را دریافت می‌کنند.



صف‌های منظم مردم روزه‌دار برای دریافت بسته‌های افطاری

غرفه ترمیم و تعویض قرآن‌های فرسوده که در محوطه بیرونی نمایشگاه مستقر است از بخش‌های شلوغ نمایشگاه قرآن است و این استقبال نشانه ضرورت و نیاز جامعه به جمع‌آوری و ترمیم قرآن‌های فرسوده است که برگزاری چنین بخشی در نمایشگاه از نقاط قوت نمایشگاه قرآن است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس