صهيونيست‌ها طی جشن‌های مفصلی، تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین‌های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به‌ظاهر مهمی مانند "کلینتون" و "بلر" خواستند تا در این جشن‌ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید کنند تا او نمادی برای پایداری یهودیانِ پا به فرارِ اسرائیل شود.

 مشرق؛ شاید آن هنگام که در ۲۹ نوامبر ۱۹۴۷ میلادی (1940 هجری شمسی)، پس از ماه ها کشتار وحشیانه توسط یهودیان در فلسطین، سازمان یهود پایه ملل متحد، طرح تقسیم فلسطین به دو کشور اسرائیل و فلسطین را تصویب کرد، هیچ کس تصوری از پایان این ماجرا در سرزمین مقدس و امن الهی را نداشت.
 


دیوید بن گوریون (David Ben-Gurion) در حال آماده سازی جهت قرائت بیانیه استقلال کشور مجعول اسراییل

14 می 1948 میلادی

آن هنگام یکه تازی یهود در سراسر عالم به نحوی مشهود و ملموس بود که حتی در ام القری جهان اسلام، ایران اسلامی نیز ارکان قدرت به واسطه مدیریت و توان استراتژیک صهیونیست ها به پیش می رفت.


 
عصری که دنیا در دست سیاستمداران صهیونیست به مثابه گویی آرام، این سو و آن سو گشته و جمع کثیر یهودیان کارکشته و کار بلد در مصادر گوناگون و در کشورهای مختلف، بر پیشبرد دکترین "از نیل تا فرات" تمرکز نموده و آژانس یهود موظف به شناسایی نخبگان یهودی در سرتاسر جهان و همپیمانی با ایشان در راستای این دکترین صهیونیستی گردیده بود.
 

آژانس یهود (הסוכנות היהודית)


در آن زمان صهیونیست ها با جمع زیادی از سیاستمداران خود در زمین مقدس فلسطین وارد شده و این سرزمین مقدس را به اشغال تدریجی خود درآوردند.
                     


جمع کثیری که دیگر هیچکدام زنده نیستند تا عدم تحقق دکترین "از نیل تا فرات" را ببینند و واقعیت اضمحلال و شکست قطعی صهیونیست ها را درک کنند.

شکستی که با احیای تفکر اسلام ناب محمدی در ام القرای جهان اسلام آغاز گردید و موجب شد تا صدور این تفکر در فاصله ای نه چندان طولانی هیمنه و قدرت صهیونیست ها را در هم شکسته و این رژیم  را در مرحله شمارش معکوس برای فروپاشی قرار دهد.


 
نسل جدید اسراییل بر این موضوع واقفند که امروزه در منظر عموم جهانیان، شَبَهِ غول ها و غول بچه های اسراییلی، چهره واقعی خود را یافته و ماهیت کوچک و حقیر مارمولک بودن صهیونیست ها را معلوم و معین ساخته اند.

 
امروز برای صهیونیست ها شکوه و اقتدار نیل تا فراتی اسراییل تنها یک خاطره است؛ خاطره ای که بیش تر نقل کنندگان آن یا مرده اند و یا رو به موت بوده و در حال مرگ هستند.

یکی از بازماندگان جنایت کار این نسل شیمون"پـِرِز" نود ساله می باشد.
    












"پـِرِز" به عنوان رئیس جمهور رژیم مجعول اسراییل، که متولد ۲ اوت ۱۹۲۳ میلادی (1302 هجری شمسی) است، امروز به نمادی برای تجدید خاطره دوران شکوه و عظمت پوشالی این رژیم غاصب مبدل شده و برای یهودیان صهیونیست یادآور دوران خوش یکه تازی آنها می باشد.

 
دورانی که سودای مالکیت نیل تا فرات، چهارستون اعراب خود باخته در منطقه را می لرزاند؛ پس به این جهت نود سالگی "پـِرِز" برای اسراییلی ها فرصتی مغتنم است تا به جوانان و نوجوانان صهیونیست که امروز با بحران موجودیت مواجهند، خاطرات گذشته را یادآوری نماید.




 
 اسراییلی ها، طی جشن های مفصل و بزرگی تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به ظاهر مهمی مانند "کلینتون" و "بلر" خواستند تا در طی این جشن ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید نمایند، تا او سمبلی برای پایداری یهودیانِ پابه فرار در اسراییل شود.  صهيونيست‌ها طی جشن‌های مفصلی، تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین‌های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به‌ظاهر مهمی مانند "کلینتون" و "بلر" خواستند تا در این جشن‌ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید کنند تا او نمادی برای پایداری یهودیانِ پا به فرارِ اسرائیل شود.
      



ویلیام جفرسون «بیل» کلینتون                        آنتونی چارلز لینتون بلر
William Jefferson "Bill" Clinton                     Anthony Charles Lynton Blair



اگر چه جشن های پرهزینه ای که برای تولد "پـِرِز" برگزار شد با انتقادات فراوان یهودی های طبقه فقیر که مجبور به سکونت در این کشور اشغالی هستند، برگزار شد؛ اما با این همه در این جشن ها "باربارا استرایسند" را از آمریکا آوردند که برای پیرمرد ترانه "خدای آسمان ها" را به زبان عبری اجرا کند، تا برای آن دسته از جوانان و نوجوانان مرفه یهودی ساکن در خارج از اسراییل، حداقل کمی عِرق ملی ایجاد کرده و موجب شود تا فقط برای گذران تعطیلات و سپری ایام آخر هفته کم خرج و ... به سرزمین های اشغالی نیایند.
 

باربارا استرایساند (Barbra Joan Streisand)
متولد ۲۴ آوریل ۱۹۴۲ میلادی
خواننده و بازیگریهودی آمریکایی
برنده ۲ جایزه  آکادمی اسکار، ۹ جایزه  گرمی، ۴ جایزه ی امی و یک جایزه  ویژه تونی

اگر چه در مراسم جشن تولد نود سالگی پیرمرد، خوانندگان و هنرمندان مختلف برای سرگرم شدن وی، برنامه های متعدد رقص و آواز اجرا نمودند اما با این همه اندوه "پـِرِز" نود ساله که به قول جوانان و نوجوانان یهودی، "دایناسورها" اولین حیوانات خانگی او بوده اند، قابل تأمل است؛ سخنی که پیرمرد با اندوه شدید بیان کرد:

«اسرائیل خواهان صلح با همسایگان خود است و اسراییلی ها باید به نسل بعدی امید بدهند.»


 
به طور قطع پیرمرد ترس این را دارد که زنده باشد و  اسراییلی ها همچون مارمولک های دایناسورنمایِ طنزی که برایش ساخته اند منقرض و نابود گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    و ان شاءالله زود باشد تحقق وعده خداوند درباره عذاب ظالمان...
  • عمو یزدان ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    هی میخوام دور مشرق نیوز را خیط بکشم هی یکی از این گزارشها و تحلیلهای باحال(مارمولک :)))) ) میزاری و آدم رو مجبور به تجدید نظر میکنی. مشرق اون یه مشکلت را هم حل کنی بخدا تکی.حیفی. چند وقتی هم هست که با باستان کاری نداری و اگر شما ها کاری نداشته باشین مردم اصلا به فکر باستان نیستند. شما با تاریخ دشمنی میکنید مردم هم داغشون تازه میشه.چیزی نگید مردم خودشون فراموش میکنند. سه تا ایراد داشتی و داری: ضد باستان بودی طالبان صفت بودی و حب روسیه داری دوتای اول رو سر و سامان بخشیدی فقط مونده آخریش. این دفاع از روسیه و چین رو هم که ننگ بدانی، میشی عزیز دل برادر! نه شرقی نه غربی ج ا ا ولی الان نه تنها شما بلکه حکومت شده نه غربی هم شرقی. زشته آقاجان زشته. خلاصه اینکه بدان دوستت دارم اگر انتقاد میکنم چون دوستت دارم انتقاد میکنم.چون حکومتم را دوست دارم انتقاد میکنم. اینها انتقاد سازندس و به فرمان رهبرم امر به معروف و نهی از منکر میکنم. ناراحتی هم نداره. بدان و آگاه باش که هیچ یک از کاربران مشرق نیوز،به اندازه من مشرق و بر بچز مشرق را دوست ندارند. والسلام بای بای
  • عباس ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    خوک در حال انقراض
  • سید حمیدرضا نورانی ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    بهتر نبود عکس لیونی و پرز حذف می شد؟
  • حامد ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    هر چه زودتر بمیری ایشاالله، روز مرگتو جشن بگیریم.
  • سرباز ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    منتظر ظهور مهدی موعود (عج) باشند این دشمنان خدا ... دیر نیست ....... شمشیرهای ما آماده است ....
  • حسين ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    جالبه كه اينها در زادگاههاى خودشون از جمله لهستان بسيار منفور هستند ولى انقدر جلوى جريان سالم و حقيقى اطلاعات گرفته شده كه مردم اين كشورها نميدونن كه تمامى اركان مهم كشورشون توسط اين اراذل كنترل ميشه ولى از پس پرده ها حوزه اى كه PressTv به محض ورود ذبه اون ممنوع الفعاليت شد در جاهايى مثل انگليس و از تمامى ماهواره هاى اروپا و امريكا قطع شد.
  • کمال ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    اسمهای انگلیسی بلر و کلینتون جابجا درج شده لطفا اصلاح کنید
  • میترا ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    تیترت جالبه ولی به گزینه های دیگه هم دوستان میتونن فکر کنند ! با ارزوی نابودی همه ی جنایتکاران ضد بشری بخصوص از نسل اسرائیلیش
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    نوشته انگلیسی زیر عکس بلر و کلینتون جابجاست
  • عباس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    شیمون پرز خوک در حال انقراض
  • مجید ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    میاد یه روزی که دنیا از لوث وجود این انگل ها پاک بشه و حکومت کریمه در جهان حاکم بشه به خدا شک ندارم
  • ایرانی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    من از خدا میخواهم عمری 7،8 ساله به این بیشرف جنایتکار ببخشد تا روزی را که درهای کاخ به اصطلاح ریاست جمهوری اش بدست نیروهای مسلح ایران شکسته خواهد شدودرحالی که پرچم رژیم جعلی اش در آتش دود میشود جان میدهد را مشاهده کند. به امید آن روز
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 0
    ان شاء الله به حق صاحب الزمان از صحنه روزگار محو خواهند شد
  • عمو یزدان ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    مشرق یه سوالی هم هست که سالیان سال است ذهن منو مشغول کرده. چرا نظراتی را که نباید تایید کنی تایید میکنی و نظراتی را که باید تایید کنی تایید نمیکنی؟ واقعا برام سواله! واقعا چرا؟؟
  • محمد سينا ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    لطفا به خوك ها توهين نكنيد
  • محمد سينا ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    لطفا به انگل ها هم توهين نكنيد
  • محمد سينا ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    دنيا دار مكافاته الان به درك نرن چند وقت ديگه و البته فجيع تر به درك مي رن
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ای جونم حاجی. خدااااااااا یعنی میشه.
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    سگی آمد و خوکی رفت
  • ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    منفی دادم به خاطر: "بدان و آگاه باش که هیچ یک از کاربران مشرق نیوز،به اندازه من مشرق و بر بچز مشرق را دوست ندارند." P:
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    نه بهتر نبود...
  • محمد سينا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اين قدر به حيوانات توهين نكنيد.حيوان به ايشان شرف دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس