کد خبر 222315
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا (APC) موفقیت خانم زهرا نعمتی در کسب جایزه بین المللی "اسپورت آکورد" را به وی تبریک گفت.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در پی کسب عنوان برترین ورزشکار سال 2013 توسط خانم زهرا نعمتی بانوی کماندار کشورمان، «زینال ابوزرین» رئیس کمیته پارالمپیک آسیا  با ارسال پیامی، این موفقیت را به رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران و خانم نعمتی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

"برادر گرامی، آقای خسروی وفا

با صمیمانه ترین سلام ها از کمیته پارالمپیک آسیا

از اینکه در خبرها مطلع شدم خانم زهرا نعمتی، بانوی کماندار ایرانی، جایزه سال 2013 اسپورت آکورد را در بخش انفرادی در شهر سن پترزبورگ روسیه، به خود اختصاص داده بسیار خوشحالم.

با غرور و افتخار و به نمایندگی از همه خانواده پارالمپیک آسیا در اینجا به خانم نعمتی برای کسب این افتخار ارزنده پس از افتخار آفرینی‌هایی که در لندن 2012 داشتند، تبریک می گویم.

کمیته پارالمپیک آسیا از اینکه چنین استعدادهایی را در میان ورزشکاران زن خود دارد به خود می بالد که توانسته است اولین فردی باشد که مدال طلا را برای کشور خود به دست می آورد.

با فدارکاری و تعهدی که خانم نعمتی از خود نشان داد، مطمئنا برای بسیاری از ورزشکارانی که می خواهند با گذشتن از موانع در سطح حرفه ای پارالمپیک باقی بمانند، الهام بخشی لازم را داشته است.

مطمئن هستم که وی پیش از آنکه خود را در جایگاه برتر دنیا بیابد، توانسته است بر مشکلات موجود در سر راه خود غلبه نماید.

کمیته پارالمپیک آسیا از کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران به دلیل تلاش های انجام شده برای پیشرفت و توسعه ورزش معلولین در ایران قدردانی می نماید و در حال حاضر می توان اذعان داشت که یکی از بهترین جایگاه های پارالمپیک را در جهان داراست.

در واقع، این موفقیت نه تنها برای خانم نعمتی و کمیته ملی پارالمپیک، بلکه برای کمیته پارالمپیک آسیا و همه اعضای آن یک سرافرازی محسوب می شود و چنین دستاوردی نقش مهمی درتغییر نگرش مردم به ویژه زنان معلول خواهد داشت.

امیوارم که بتوانیم از این دستاورد شگرف، لحظات باشکوه تری را شکل دهیم و در سال های آتی موفقیت های بزرگتری را به دست آوریم.

با تشکر و آرزوی موفقیت

"کمیته پارالمپیک آسیا "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس