کد خبر 217578
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

جواني با تهديد و ادعاي داشتن بمب داخل يک جعبه ابزار، به يکي ازشعب بانک صادرات در مشهد دستبرد زد.

 به گزارش مشرق به نقل از خراسان، حدود ساعت 8:45 روز پنج شنبه گذشته، جواني در حالي که يک جعبه ابزار در دست داشت وارد شعبه بانک صادرات در خيابان کاشاني مشهد شد و به سمت رئيس بانک رفت.

او در حالي که پلاستيکي را به رئيس بانک مي داد ادعا کرد که داخل جعبه ابزار بمب است.اين جوان سپس از رئيس بانک خواست تا پول ها را داخل پلاستيک بريزد و تهديد کرد در غير اين صورت بمب را منفجر مي کند.

در همين حال رئيس بانک نيز مبلغي حدود ۶۰۰هزار تومان را از روي گيشه ها برداشت و داخل پلاستيک ريخت. سارق جوان درحالي که پلاستيک پر از پول را در دست مي فشرد از بانک بيرون آمد و با يک دستگاه پرايد سفيد رنگ به سمت ميدان شهدا متواري شد.

با فرار سارق، آژير بانک به صدا درآمد و ماموران انتظامي خود را به محل وقوع سرقت رساندند اما ديگر دير شده بود و از سارق جوان خبري نبود. در عين حال بررسي هاي ماموران انتظامي نشان داد که سارق با خودروي پرايد به سمت ميدان شهدا و از آن جا نيز به طرف پنجراه حرکت کرده است.

اين درحالي بود که دوربين هاي مدار بسته بانک کليه مراحل سرقت را ثبت و ضبط کرده اند بر همين اساس تحقيقات پليس با توجه به سرنخ هاي موجود با اجراي طرح مهار در خيابان هايي که احتمالا سارق در آن ها تردد داشت به اجرا درآمد اما ماموران موفق به دستگيري سارق جوان نشدند.

اطلاعات دريافتي حاکي از آن است که سارق جعبه ابزاري را نيز که مدعي بود داخل آن بمب گذاشته، با خود برده است.

در همين حال پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي نيز به نقل از فرمانده انتظامي مشهد اعلام کرد: تحقيقات پليس با توجه به سرنخ هاي موجود براي شناسايي و دستگيري سارق جوان ادامه دارد.

سرهنگ کريمي افزود: سارق عينک دودي به چشم داشت و حدود ۲دقيقه بعد نيز از بانک خارج شده است. وي اضافه کرد: با به صدادرآمدن آژير بانک، ماموران انتظامي ۴دقيقه بعد در محل سرقت حضور يافتند و به تحقيق در اين باره پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس