حجت الاسلام سيد علي خميني به دليل شرکت در مراسم سالگرد حماسه 9 دي تحت فشار برخي سران فتنه قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار مشرق، پس از اعلام خبر حضور نوه امام راحل در مراسم گراميداشت 9 دي که با شرکت گسترده مردم و هيات هاي مذهبي در مهديه تهران برگزار شد، موجي از فشارها و اهانت ها عليه حجت الاسلام سيد علي خميني توسط حاميان فتنه و رسانه هاي اپوزيسيون و خارجي آغاز شده است.
از عصر روز پنجشنبه سه تن از اعضاي مجمع روحانيون که در فتنه 88 از تحريک کنندگان و دعوت کنندگان تجمعات غيرقانوني در خيابان ها بودند و هنوز به مجازات اقدامات ساختارشکنانه خود نرسيده اند در تماس تلفني با نزديکان سيد علي خميني سعي بر تکذيب اين خبر داشتند که پس از مشخص شدن حضور قطعي ايشان در مراسم، شروع به اهانت و حريم شکني کردند.
براساس اين گزارش، نوه امام راحل در پاسخ به اين فشارها ابراز داشته که بنا به تکليف ديني خود مبني بر صيانت از آرمان هاي حضرت امام(ره) وپاسداشت جايگاه رفيع ولايت فقيه در اين مراسم شرکت کرده و فشارها واهانت ها وي را در مسيري که انتخاب کرده مصمم تر مي نمايد.
از سوي ديگرسايت هاي مرتبط با جريان فتنه با انتشار اخبار دروغي و بدون ذکر منبعي مدعي شدند سيد علي خميني روز پنجشنبه در قم بوده است!

در اين ميان برخي رسانه هاي خارجي با پوشش دادن به اين خبر، حضور سيد علي خميني را در مراسم سالگرد 9 دي ، آغازي بر يک حرکت تازه و انقلابي درخانواده حضرت امام قلمداد کردند و به تحليل ابعاد آن پرداختند.
تکذيب ها و عصبانيت هاي سايت هاي اپوزيسيون در حالي صورت مي گيرد که جناب حجت الاسلام سيد علي خميني عصر پنجشنبه همراه با راننده خود از حوالي ميدان رازي با پياده شدن از خودرو به دليل ازدحام جمعيت، مسير اين ميدان تا مهديه تهران را در ميان جمعيت عزاداران طي کرده و در طول مسير به ويژه در پياده روي مجاور مهديه ضمن عکس گرفتن با تعدادي از مردم که وي را شناخته بودند، بيش از 30 دقيقه هم با چند تن از طلاب درباره مسايل روز سخن گفته است.

پس از اعلام خبر شرکت سيد علي خميني در مراسم 9 دي،بسياري از چهره هاي سياسي، نهاد هاي داشجويي ، طلاب و روحانيون و طيف هاي مختلف مردم از اين حضور با بصيرت تشکر کرده اند.

مشرق آمادگي دارد تصاوير مربوط به حضور سيد علي خميني را در اين مراسم منتشر نمايد. 
 سيد علي خميني در پاسخ به اين سوال که موضع شما در قبال جنجالي که رسانه هاي اپوزيسيون درباره حضورتان در مراسم 9 دي تهران به راه انداخته اند چيست؟ گفت: من اهل مصاحبه و تبليغات رسانه اي نيستم. هم 9 دي سال گذشته در راهپيمايي حضور داشتم و هم ديروز در مراسم مهديه شرکت کردم که البته اين حضور بر اساس تشخيص و احساس وظيفه بود.
نوه امام راحل ادامه داد: اينکه رسانه اي نوشته من ميهمان ويژه بودم برداشت خود آنهاست ولي من به عنوان يک فرد عادي و در ميان هزاران نفر از مردم در مراسم حضور پيدا کردم و ادعاهايي که رسانه هاي بيگانه در مورد تکذيب حضور من در مراسم مطرح کرده اند صحت نداردو تنها مطالبي که شخصاً بيان مي کنم معتبر است.
سيد علي خميني همچنين با اشاره به اين مسئله که 9 دي يک حماسه ملي بود افزود: من کاري به خطوط وجريان هاي سياسي ندارم و به خاطر اهل بيت (ع) و اصل ولايت فقيه که ميراث امام امت است تشخيص دادم که بايد در اين مراسم حضور پيدا کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس