کد خبر 21707
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴

در روزهاي پاياني هفته (9 و 10 دي ماه) 12 فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبکه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني دشمنان ملت، سايه‌هاي سرو، قدم‌هاي باراني، گانگستر آمريکايي، ستاره‌هاي شانس، زمستان مي‌کشد، جاده خالي، آقاي 3000، گرگ‌هاي واشنگتن، پله فاتح، پيمان جاودان زندگي و پروانه آبي پنجشنبه و جمعـه 9 و 10 دي ماه از شبکه‌هاي يک، دو، سه، چهار، تهران و سيماي استان‌ها پـخش مي‌شود.

**دشمن ملت
فيلم سينمايي دشمن ملت به کارگرداني ميشل من پنجشنبه 9 دي ماه ساعت 23 از شبکـه يک سيما روي آنتن مي‌رود.
اوائل دهه 1930، آمريکا با رکورد شديد اقتصادي دست به گريبان است. در همين دوران است که گروهي گانگستر به سرکردگي شخصي به نام جان دلينجر (جاني دپ) دست به سرقت بانک‌ها زده و هر بار به شکل شگفت‌انگيزي از چنگال قانون و عدالت مي‌گريزند.
جيمز راسو و جاني دپ در فيلم سينمايي «دشمنان ملت» محصول سال 2009 آمريکا بازي کرده‌اند.

**«سايه‌هاي سرو»
فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي سرو» به کارگرداني رضا غفاري اعتبار و تهيه‌کنندگي فاطمه ثمرقندي جمعه 10 دي ماه ساعت 15:30 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي سرو» با بازي آزيتا حاجيان و پرويز پورحسيني، قصه زن و مردي است که سالها قبل از يکديگر جدا شده‌اند. علت جدايي آنها نداشتن فرزند است. در حاليکه مشکل از جانب مرد است. وقتي او متوجه تحقير همسرش از جانب ديگران مي‌شود، تصميم مي‌گيرد به بهانه‌اي وي را ترک کند و علي‌رغم علاقه‌اي که به او دارد به بهانه‌اي از او جدا شود، شايد او به دنبال زندگي جديدي برود...
فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي سرو» از توليدات گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبکه يک سيما است.

**«قدم‌هاي باراني»
فيلم تلويزيوني «قدم‌هاي باراني» به کارگرداني علي اماني و تهيه‌کنندگي حسن اماني جمعه 10 دي ماه ساعت 17:45 از شبکـه دو سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم در مورد مرتضي کارگر ساختمان است که پس از زلزله بم سرپرست برادرزاده کوچک و ناشنوايش (علي) است. او پيش از اين دختري به نام مريم را دوست داشته، اما با مخالفت خانواده او روبرو بوده و با دختر خاله‌اش ازدواج کرده است.

**«گانگستر آمريکايي»
فيلم سينمايي «گانگستر آمريکايي» جمعه 10 دي ماه ساعت23 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي دنزل واشنگتن و راسل کرو خواهيد ديد: «فرانک لوکاس» راننده و دستيار يکي از منتفذين محله هارلم نيويورک (محله سياهپوستان) است که پس از مرگ رئيسش وارد تجارت مواد مخدر مي‌شود، او که از هوش سرشاري برخوردار است، متوجه مي‌شود نوع مرغوبي از هروئين در ويتنام (جايي که نيروهاي آمريکايي حضور دارند) در حال توليد است.
فيلم سينمايي «گانگستر آمريکايي» به کارگرداني ريدلي اسکات و تهيه کنندگي برايان گرازر محصول سال 2007 آمريکاست.

**«ستاره‌هاي شانس»
فيلم سينمايي «ستاره‌هاي شانس» پنجشنبه 9دي ماه ساعت 20 از شبکـه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
دو مهندس جوان که در حال ساختمان‌سازي هستند قصد دارند با ارائه طرح به شرکتي، پروژه يک مرکز خريد را بعهده بگيرند. آنها با مراجعه به شرکت هر بار دچار مشکل شده و کار از دست آنها درآورده مي‌شود.
شاهد کاپور و ويديا بالان در فيلم سينمايي «ستاره‌هاي شانس» محصول سال 2008 هند بازي کرده‌اند.

**«زمستان مي‌کشد»
فيلم سينمايي «زمستان مي‌کشد» پنجشنبه 9 دي ماه ساعت 24 از شبکـه سه سيما پخش مي‌شود.
19 سال پس از ترور رئيس جمهور آمريکا، برادرش متوجه مي‌شود که مردي در هنگام مرگ اعتراف کرده است که ضارب رئيس جمهور بوده. او به دنبال کشف ماجرايي مي‌رود که در نهايت مشخص مي‌شود پشت تمام حوادث برخي از دولتمردان از جمله پدر خودش قرار دارند.
جف پريجيز، جان هيستون و آنتوني پرکنتير در فيلم سينمايي «زمستان مي‌کشد» به کارگرداني ويليام ريچرت محصول سال 1979 آمريکا بازي کرده‌اند.

**«جاده خالي»
فيلم سينمايي «جاده خالي» جمعه 10 دي ساعت 15:10 از شبکه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم سينمايي «جاده خالي» از اين قرار است که: کارلتون پسر يک بازيکن بسيار معروف بيس بال است. او سال‌هاست که از پدرش بي‌اطلاع بوده است، اما نمي‌تواند خاطرات تلخ زندگي با او را فراموش کند و يک زندگي جديد و شادي داشته باشد. کاترين (مادرکار) بايد به علت بيماري قلبي عمل سنگين را پشت سر بگذارد اما او تنها در صورتي حاضر به امضاء اجاره نامه اين عمل است که (پدرکارلتون) را يک بار ديگر ملاقات کند.

**«آقاي سه هزار»
جمعه ساعت 14:45فيلم سينمايي «آقاي 3000» به کارگرداني چارلز استون از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
مردي بنام استن راس که بازيکن معروف ورزش بيسبال است در پايان عمر ورزشي‌اش با زدن سه هزارمين ضربه به توپ، خود را اسطوره و رکوردار اين ورزش مي پندارد و از ورزش خداحافظي مي کند. بعد از آن به تجارت و راه‌اندازي رستوران‌هاي زنجيره اي روي مي آورد. بعد از پانزده سال که قهرمان اين ورزش را مي خواهند انتخاب کنند، متوجه مي شود آن سه هزار ضربه ثبت نشده و سه ضربه کم دارد تا نامش به عنوان قهرمان ثبت شود.
بوندان فرنرر، جت لي، ماريا بلو و ميشلي يو در فيلم سينمايي «آقاي 3000» محصول سال 2004 آمريکا به ايفاي نقش پرداختند.

**«گرگ‌هاي واشنگتن»
فيلم سينمايي «گرگ‌هاي واشنگتن» جمعه 10دي ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما4» از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود.
آلبرتو و ميگوئل، دوستاني هستند که با يکديگر کار مي‌کنند و يک رستوران را اداره مي‌کنند. البرتو و ميگوئل با وجود اين اختلافات شديدي هم دارند. تا آنکه يکي از دوستان آنها به نام کلوديو، پول‌هايي را که از راه سرقت ماشين و کلاهبرداري بدست آورده است و نمي‌تواند در خانه يا بانک نگهداري کند، به طور امانت به ميگوئل و آلبرتو مي سپارد. ميگوئل از اين فرصت استفاده مي کند و نقشه خود را عملي مي کند.
خاويرباردم، ادوارد فرناندز، ارنستو آلتريو، آلبرتوسن خوان و خوزه سانچو در فيلم سينمايي «گرگ‌هاي واشنگتن» به کارگرداني ماريو باروسو محصول سال 1999 اسپانيا به ايفاي نقش پرداختند.

**«پله فاتح»
فيلم سينمايي «پله فاتح» به کارگرداني بيل آگوست ساعت 1:15 دقيقه بامداد روز جمعه 10 دي ماه از شبکه تهـران پخش مي‌شـود.
پله کارلسن، به همراه پدرش لاسه، پس از مرگ مادر پله، به جستجوي زندگي بهتر از سوئد به کشور دانمارک عزيمت مي‌کنند. در آنجا ملاکي به نام کانگستر وپ آنها را براي کارهاي مزرعه اش استخدام مي کند. اما زندگي در دانمارک نيز، برخلاف آنچه لاسه براي پله تعريف کرده، چندان زندگي راحت و بي دردسري نيست. در مدرسه، همکلاسي‌هاي پله به خاطر بيگانه بودن او در اين کشور و همچنين شغل پست پدر پله او را مورد تمسخر قرار مي‌دهند.
پله هونه گارد، مکس فون سيدو و اريک پاسکه در فيلم سينمايي «پله فاتح» محصول سال1987 کشورهاي سوئد و دانمارک در ژانر درام به ايفاي نقش پرداختند.

**«پيمان جاودان زندگي»
فيلم سينمايي «پيمان جاودان زندگي» جمعه 10 دي ماه ساعت13:30 از شبکه تهران سيما پخش مي‌شود.
کلارک و مارتي خانواده‌اي صميمي تشکيل داده‌اند. ميسي هم در طي اين سالها دو برادر ديگر هم پيدا کرده است که با هم در نهايت خوشبختي در مزرعه شان زندگي مي کنند. ميسي نيز معلم مدرسه روستاست و خواستگار پولداري به نام گرانت دارد.
جنوئري جونز، لوگان بارسلوميو و ديل ميد کيف در فيلم سينمايي «پيمان جاودان زندگي» به کارگرداني مايکل لندن جي آر محصول سال 2004 آمريکا در ژانر درام بازي کرده اند.

**«پروانه آبي»
فيلم سينمايي «پروانه آبي» به کارگرداني لي پول جمعه 10دي ساعت 13:30 از سيماي استان‌ها پخش مي‌شود.
آقاي آزبون حشره شناس است که به همراه پيتر به مناطقي مي رود که مورد علاقه اوست. پيتر به پروانه ها علاقه زيادي دارد. آقاي آزبون تصميم مي گيرد آخرين آرزوي پيتر را که تومور مغزي دارد و مدت زيادي زنده نمي ماند برآورده کند.
مارک دوناتو و پاسکالي بوسردرفيلم سينمايي پروانه آبي محصول کشور کانادا در ژانر اجتماعي بازي کرده‌اند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس