کد خبر 216481
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

آئین افتتاح خبرگزاری دفاع مقدس در حالی با حضور مسئولان کشور، در آستانه سالگرد آزادسازی خرمشهر در سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود که این سایت با نشانی www.dfaperes.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه خبرگزاری دفاع مقدس که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دست تاسیس قرار گرفته است، روز پنجشنبه 2 خرداد با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

این خبرگزاری که با نشانی www.dfaperes.ir به فعالیت خواهد پرداخت از ساعت 9 صبح دوم خرداد با حضور مقامات لشکری و کشوری و رسانه‌ای کشور در سالن رضوان ساختمان اصحاب الحسین سازمان صدا و سیما رسما افتتاح و به فعالیت خواهد پرداخت.

روز گذشته نیز هیئت نظارت بر مطبوعات مورد موافقت اصولی خود برای آغاز فعالیت این خبرگزاری اعلام کرد.

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیش از این درباره دلایل افتتاح خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشته بود: یکی از جاهایی که دیدم در بنیاد حفظ ارزش های مقدس خالی است، خبرگزاری بود لذا دوستان زیرساخت‌ها را از چند ماه گذشته مهیا کردند تا در روز دوم خرداد این خبرگزاری افتتاح شود. همچنین چون در بیشتر خبرگزاری‌ها کمتر به مقوله دفاع مقدس پرداخته می‌شد، احساس کردیم وجود این خبرگزاری بسیار ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس