قرارداد رسمی یعقوب کریمی با نفتی‌ها منتشر شد تا شاید به اختلاف ها و شائبه‌های به وجود آمده میان باشگاه پرسپولیس و نفت تهران پایان بخشیده شود.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه نفت تهران با صدور بیانیه ای که در اختیار فارس قرار گرفت نسبت به مصاحبه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با فارس واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه نفت آمده است؛

اگر مدیران باشگاه پرسپولیس حرف های مدیر روابط عمومی خود را موضع رسمی باشگاه بدانند معنایش این است که آنها داشتن تماشاگر را مجوزی برای قانون شکنی در فوتبال می‌دانند، که البته بعید است این‌طور باشد.

در ضمن در عصر ارتباطات چانه زنی باشگاه پرسپولیس بر سر اینکه یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران قراردادی ندارد یک اتفاق حیرت انگیز محسوب می شود. زیرا متن قرارداد سه ساله یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موجود است. ضمن اینکه ظاهرا مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از مسئولان باشگاه نفت نسبت به قراردادهای بازیکنان ما اشراف کامل تری دارد که با اطمینان از پایان قرارداد کریمی با نفت سخن می گوید!

برای اثبات ادعای خود متن قرارداد یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران را به طور اختصاصی در اختیار فارس قرار می دهیم و منتشر می کنیم تا مشخص شود ادعای کدام باشگاه مبنی بر واقعیت است.

باشگاه نفت تهران همواره بر مدار قانون و قانونمداری حرکت کرده و می کند. از همین رو تنها باشگاهی بوده که هزینه ها و ترازنامه مالی اش را به طور شفاف در پایان هر فصل منتشر کرده است.

امیدواریم باشگاه پرهوادار پرسپولیس هم که نتوانسته در این فصل دل هوادارانش را با کسب یک عنوان قهرمانی شاد کند هزینه هایش را در لیگ دوازدهم به طور شفاف منتشر کند تا حداقل هواداران این باشگاه بدانند که پرسپولیس پرتماشاگر که دو رتبه در جدول پایین تر از نفت تهران قرار گرفته چه میزان هزینه کرده است.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    چرا تاریخ خاتمه قرارداد9/14/93 است مگر هر سال چند ماهه
  • جواد ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اقای رویانیان مثل اینکه زدی به سیم اخر هر روز با یکی درگیری داری.اینا ناکامیهاتون رو جبران نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس