کد خبر 214883
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱

مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس پاسخ مسئولان باشگاه نفت را داد.

به گزارش مشرق، حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اظهارات منصور قنبرزاده مبنی بر شکایت باشگاه نفت به دلیل مذاکره سرخ پوشان با بازیکن این تیم، تاکید کرد: به نظر من اظهارات ایشان مداخله در امور پرسپولیس است، ضمن احترامی که برایشان قائلیم اما او باید بداند که برخی مسائل که مطرح کردند را غیر واقع و کذب بود و حق شکایت برای باشگاه پرسپولیس محفوظ است.

وی افزود: این که به استناد صحبت‌های جواد کاظمیان مدعی شد پرسپولیس در نیم‌فصل با یعقوب کریمی حرف زده این واقعاً بعید است که به استناد حرف یک بازیکن که از پرسپولیس جدا شده موضع‌گیری کند و اظهاراتی درباره پرسپولیس این باشگاه بزرگ و پرطرفدار انجام دهد.برخی‌ باید بدانند که درباره چه تیمی حرف می‌زنند.

قدوسی تاکید کرد: کریمی به پرسپولیس اعلام کرده که بازیکن آزاد است، پرسپولیس به همین دلیل مذاکراتی با این بازیکن داشته اما اخباری به گوش می‌رسد که امروز این بازیکن را تحت فشار قرار می‌دهند و از او حرف می‌کشند و می‌خواهند او را مجبور کنند که بازیکن بگوید با آنها قرارداد دارد اما بازیکن مخالف این حرف است و قطعاً این موضوع در کمیته انضباطی می‌تواند بررسی شود تا آزاد بودن یعقوب کریمی ثابت گردد.

مدیر روابط‌ عمومی قرمزپوشان تأکید کرد: باز هم این را تکرار می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس بنا بر ادعای خود بازیکن با ایشان مبنی بر اینکه آزاد است مذاکراتی در پایان فصل داشته و قطعاً نیازی هم به رضایتنامه و این حرف ها نبود. متأسفانه مسئولان باشگاه نفت این‌طور بی‌پروا در خصوص پرطرفدارترین تیم آسیا پس از صبحت‌های کذب و غیرواقع حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که جواب نا مطلوبی و تبعات بدی خواهد داشت. من از مسئولان نفت سؤال می‌کنم که چه تعداد تماشاگر در بازی‌های آنها دیده می‌شود، آیا بازی‌های فوتبال را می‌بینند یا خیر؟ بیشتر بازی‌های نفت در استادیوم خالی برگزار می‌شود و یا نوجوانانی سامان‌دهی می‌شود که برای تشویق به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: از پول بیت‌المال برای تیم هزینه می‌شود، سؤال ما اینجاست آیا با پول بیت‌المال چقدر برای این تیم تا به الآن هزینه کرده‌اید؟ آیا این کار الزامی است که شرکت نفت در ورزش حرفه‌ای ورود کند و این همه خرج داشته باشد؟ بهتر نیست شرکت نفت به ورزش کارگری خود بیشتر بپردازد و این پول را در آنجا خرج کند؟

قدوسی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فصل جاری با 35میلیون هوادار،‌2 میلیارد و نیم بودجه دولتی گرفته و به گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا پرطرفدارترین تیم آسیاست و خیلی خودش درآمدزایی داشته اما نفتی‌ها چقدر تا به الآن درآمدزایی داشته‌اند؟ نباید فراموش کنیم همین امسال در نیم‌فصل اول و در بازی که مقابل نفت داشتیم برخی از دوستان نفت با بنده تماس گرفتند و درخواست اسپانسر پشت پیراهن خود از ما شدند، حتی نامه این موضوع نیز وجود دارد اما رویانیان به تیم حریف پاسخ منفی نداد و برای آنها اسپانسر فراهم کرد اما خوب پاسخی به محبت‌های رویانیان دادند و ما را وادار کردند تا این صحبت‌ها را انجام دهیم که قطعاً اگر در آینده تکرار شود حرف‌های دیگری نیز خواهیم زد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    باز پرسپولیس شروع کرد به گرفتن یار وبه هم ریختن تیم ها... ا!!!
  • عادل ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حرف حق زدی ناشناس. جالب اینجاست با این کارها هنوز آرزو به دل موندن.
  • saeidhp ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اره بابا.................
  • سید یاسر ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    درود بر سردار رویانیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس