کد خبر 214412
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

عفت مرعشي كه به واسطه همسر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بودن، مورد توجه رسانه‌ها قرار مي‌گيرد، گاه و بيگاه با اظهار نظرهاي دشمن شادكن خود، خيلي خوب آبروي يك آيت‌الله را به بازي مي‌گيرد؛ گويي سوء استفاده‌هاي از اين نسبت خانوادگي پاياني ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از دیدبان، خانواده هاشمي رفسنجاني، جزء خانواده‌هايي است كه به واسطه جايگاه پدر، به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و آنها نيز از اين توجه به شكلي خاص خود بهره بردند؛ آنها از جايگاه انتساب به آيت‌الله هاشمي توانستند به حايگاه‌هاي خاصي هم برسند.

فائزه در انتخابات مجلس پنجم به مجلس رفت و محسن هم در مترو فعال بود و مهدي هم در دانشگاه آزاد؛ اما در كنار اين موارد، گاه اظهار نظرهايي هم از سوي افراد خانواده هاشمي، صورت مي‌گيرد كه بيشتر با بغض و كينه بوده و با آبروي آيت‌الله بازي مي‌كنند؛ آبرويي را كه آيت‌الله هاشمي در سال‌ها جمع كرده اين افراد با يك اظهار نظر بي موقع و مغرضانه عليه نظام، اين آبرو را در معرض خطر جدي قرار داده است.



سوء استفاده فرزندان

خانواده هاشمي رفسنجاني، در مواقع مختلف به اظهار نظرهاي سياسي تند پرداختند و آبروي پدر را در معرض تهديد جدي قرار دادند وگاه هم لكه دار كردند...

از فعاليت‌هاي فائزه هاشمي در دوره نمايندگي مجلس چيزهاي زيادي وجود دارد؛ فائزه در دوران نمايندگي در مجلس و اظهار نظرهاي نامطلوبش به صراحت عنوان كرد، جايگاه پدر باعث مي‌شود بتواند با چنين صراحتي حرفش را بزند[1]؛ بعد هم در دروان فتنه 88 در آشوب هاي خياباني حضور داشت، و سخنان تحريك كننده وي عليه نظام، از مصاديق بارز سوء استفاده از جايگاه پدر و بردن آبروي آيت‌الله هاشمي بود؛

مهدي هاشمي هم البته در اين فتنه 88 جايگاه ويژه داشت؛ نقش محوري او ميان فتنه گران امري است كه منجر شد او از كشور براي مدت طولاني خارج و در انگلستان به سر برد؛ بعد هم كه به تهران بازگشت بازداشت و اكنون نيز در نوبت دادگاه به سر مي‌برد؛

عملكرد اين دو نفر آسيبي جدي به جايگاه آيت‌الله هاشمي وارد كرد؛ و آبروي آيت‌الله را آسيبي جدي زد، ولي يك شخص ديگر در اين خانواده بوده و هست كه آسيبي جدي تر هم به اين جايگاه وارد كرده است.



بازي با آبروي آيت‌الله به وسيله همسر

متاسفانه عفت مرعشي به واسطه همسري آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني مورد توجه رسانه ها بوده و اظهار نظرهاي وي نيز بعضا منتشر مي‌شود؛ البته اظهار نظرهاي عفت مرعشي هم كه گاه انعكاس وسيعي مي‌يابد اصلا مطابق با اصول نظام نبوده و بيشتر به اظهار نظرهاي موهن و تحريك كننده ضد انقلاب شبيه است؛ عفت مرعشي كه به خاطر جايگاه همسر از پشتوانه محكمي برخوردار است، در عين حال از اين پشتوانه سوء استفاده كرده و مطالبي را بيان مي‌كند كه دقيقاً در چارچوب اهداف ضد انقلاب و فتنه گران است.

مشهور ترين اظهار نظر مشهور وي به انتخابات 88 برمي‌گردد؛ عفت مرعشي پس از آنكه راي خود را به صندوق انداخت، مردم را صريحا به آشوب و فتنه گري خواند؛ او بلافاصله پس از انداختن رأي به صندوق، در مصاحبه‌اي گفت: بايد آقاي موسوي راي بياورد و اگر او راي نياورد معلوم است تقلب شده و مردم بايد بريزند به خيابان‌ها.


اظهارات همسر آقای هاشمی درباره انتخابات و تقلب

البته هيچ كس به او چيزي نگفت و او بازهم هر وقت كه فرصت مي‌كرد نظام را به باد انتقاد و تهمت مي گرفت و البته سعه صدر نظام بيش‌تر از اين‌ها بود كه با او برخورد كند؛ البته آن چيز كه بيشتر با اين اظهار نظر موهن و غيرعقلايي ضربه مي‌ديد، آبروي يك آيت‌الله بود: آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني.

اما اخيراً عفت مرعشي بازهم خبرساز شد و در اظهار نظر غير منطقي ديگري به نظام اتهامات مجددي وارد كرد؛ خانم مرعشي كه از هر فرصتي براي عقده گشايي و كينه توزي عليه نظام و انقلاب بهره مي‌برد، اخيرا نيز بار ديگر نظام را متهم به تقلب در انتخابات كرد؛

عفت مرعشي كه از زماني كه دو فرزندش به خاطر اتهامات عديده به دادگاه فراخوانده شده اند، رويكرد تندتري عليه انقلاب و نظام گرفته و هر وقت مي‌تواند عقده گشايي مي‌كند، چند روز گذشته در حاشيه دادگاه مهدي هاشمي درباره انتخابات گفت:

حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود... انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند؟



اين اظهار نظر عليه نظام، باز هم بيش از آنكه آبروي نظام را به خطر بيندازد، آبروي يك آيت‌الله را با آسيب جدي مواجه مي‌سازد؛ اين همه بازي گرفتن آبروي آيت‌الله هاشمي آن هم در شرايطي كه ضد انقلاب هم منتظر چنين اظهاراتي از سوي منتسبين وي است، به هيچ وجه نمي‌تواند مطلوب باشد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با سابقه چندده ساله مبارزاتي و حضور در انقلاب، آبرويش قطعاً با ارزش تر از اين هاست كه آلت دست كينه‌توزي‌هاي نابخردانه گردد؛

همسر آيت‌الله خوب مي‌داند همسر آيت‌الله هاشمي است و به همين جهت به خود اجازه مي‌دهد چنين هتاكانه عليه نظام سخن بگويد؛ هر چند كه به نظر مي‌رسد او از هيچ پايگاه اجتماعي برخوردار نيست كه حرف او بتواند مردمي را به خيابان بكشاند، يا آنها را نسبت به انتخابات دلسرد كند، اما او نبايد از اين توجه رسانه‌اي كه به او و خانواده اش به خاطر جايگاه هاشمي رفسنجاني وارد مي‌شود سوء استفاده كند.

كاش شرايطي رقم مي‌خورد كه شاهد نبوديم اينگونه آبروي مردي كه چند ده سال براي اين انقلاب و نظام زحمت كشيده است، اينگونه توسط خانواده و مخصوصاً همسرش آسيبي جدي مي‌بيند و اينگونه با آبروي او بازي نمي‌شد؛ آبروي يك آيت‌الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • جوال دوز ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    شما فکر می کنید خود این آیت الله به این آبروریزی اعتقاد داره و از اون ناراحته ؟! جواب منفی هستش. چون اصلا اون رو آبروریزی نمیدونه و چه بسا خودش به آن حرف ها اعتقادی راسخ تر دارد. اگر این طور نبود حداقل مثل آیت الله خزعلی اون کسی که مایه این آبروریزی بوده و هست رو طرد می کرد. اما دریغ از این عمل بسیار به جا که توسط آیت الله خزعلی انجام شد اما آن دیگر آیت الله انجام نداد. کلام آخر اینکه لطفا پروژه تطهیر آیت الله را کلید نزنید. هنوز نامه بی سلام ایشون به مقام معظم رهبری در یاد ها هست. و هنوز متن نامه که انگار پیشگویی وقایعی بود که کسی جز طراحش از آن اطلاع نداشت از یاد ها نرفته. که از قضا عینا همان بود که گفته شده بود. هنوز زود است هم راستایی اقدامات آقا زاده های آیت الله با متن نامه از یاد ها برود. و هنوز ....
  • هادی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    کدام آیت الله؟ همان آیت اللهی که فرمان آشوبهای خیابانی رو دو رو ز قبل از انتخابات با نوشتن نامه به رهبری صادر کرد؟ همان ایت اللهی که تا آخر پشت سر اصحاب فتنه ایستاد؟ همان آیت اللهی که امروز تکیه گاه هتاکان به دین و نظام و انقلاب شده؟ از کدام آیت الله حرف می زنید؟ اگر خود آیت الله با نظام مقدسی که به قول شما این همه برایش زحمت کشیده است در نمی افتاد آیا خانواده او در می افتادند؟ عیب از همس آیت الله نیست. عیب از خود آیت الله است برادر!
  • مهدی ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    میبینم دارم خفه میشین از اومدن هاشمی. بابا شما عجب کینه ای هستین!
  • حسین ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    مشرق جون! این خبر بوی مظلوم نمایی برای هاشمی میده!
  • حاجی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    بیچاره هاشمی چقدر زن ذلیله اگه یه کم از سیاستش رو توی خونه هم پیاده میکیرده اینجوری اوضاع مملکت بهم نمیریخت....
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خودش هم بدش نمیاد،هی میاد میگه انتخابات ازاد انتخابات ازاد
  • amir ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    کینه ای نیستیم فراموشکار هم نیستیم و کشور فروش هم
  • مرتضی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جمع کن بابا.84 هم اومد
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سند میلیاردی که آیت الله برای پسرش گذاشت آزاد شن خود خود گواه حمایت از خطاهای آنهاست حال بماند که چنین سندی با این ارزش چه کسی در ایران دارد؟؟؟؟
  • منتظر ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    هر کسی به اندازه فهم خودش برداشت میکنه.ماه همیشه پشت ابر نمیمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس