کد خبر 214129
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

گروه های امدادی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از منطقه دوم ولایت به مناطق زلزله زده بندر جاسک استان هرمزگان اعزام شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان در ساعات اولیه زلزله 6.2 ریشتری روز گذشته (شنبه) که در شهرستان بشاگرد از توابع بندر جاسک به وقوع پیوست، چند گروه امدادی از منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش برای بررسی و امدادرسانی به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

خبرهای دریافتی از گروه های اعزامی منطقه دوم دریایی ولایت حاکی از آن است که در این زمین لرزه فقط یک نفر جان خود را از دست داده و ضمن وارد آمدن خسارت به برخی از اماکن حدود 20 تن نیز زخمی شدند که با کمک به موقع گروه های امدادرسان از جمله تیم های پزشکی نیروی دریایی ارتش تحت مداوا قرارگرفته و یا به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، تیم های امدادی و پزشکی نیروی دریایی ارتش اعزامی از منطقه دوم ولایت هم اکنون در مناطق زلزله زده مستقر هستند تا هرگونه نیاز امدادی و فوریت های پزشکی مردم آسیب دیده را مرتفع سازند.

شهرستان بشاگرد از توابع جاسک با داشتن جمعیتی حدود 40 هزار نفر در شرق استان هرمزگان قرار دارد و از مناطق محروم این استان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس