کد خبر 212628
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت‌های ارتش سوریه گفت: تجاوز به حریم هوایی سوریه برای رژیم جعلی صهیونیستی گران تمام شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار یدالله جوانی با اشاره به مجموعه تحرکات رژیم جعلی صهیونیستی در سوریه اظهار کرد: تجاوز اخیر رژیم جعلی صهیونیستی به حریم هوایی سوریه در پی ناکامی‌ گروه‌های تروریستی و مخالفان دولت بشار اسد بوده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های ارتش سوریه در مقابل گروهای تروریستی افزود: موفقیت‌های ارتش سوریه یک نوع ناکامی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: پاک‌سازی مناطق آلوده به تروریست‌ها و مخالفان توسط ارتش سوریه به خوبی صورت گرفته که این موضوع معادلات دشمنان سوریه را به هم ریخته و سبب تحرکات بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش سوریه تجاوز به حریم هوایی کشورش را بی پاسخ نگذاشته است، تاکید کرد: این تجاوز برای رژیم جعلی صهیونیستی گران تمام شده و ارتش سوریه هر روز نسبت به روز گذشته از توانایی بیشتری برخوردار است.

جوانی با اشاره به تخریب و آتش سوزی حرم مطهر حجر بن عدی و جعفر طیار تصریح کرد: هدف از این اقدامات دامن زدن به اختلافات مذهبی در بین مسلمانان است.

وی با جاهل دانستن این حرکت اضافه کرد: امروزه مشاهده می‌کنیم حتی علمای اهل سنت در سوریه یکی از جدی‌ترین منتقدان این حرکت ضد اسلامی و مذهبی هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: مسلمانان و به خصوص شیعیان باید نسبت به این موضوعات حساس باشند و هوشمندانه عمل کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه بر آب و حیله و مکر آنها را آشکار سازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس