کد خبر 211905
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

در حالی که دیروز جنایت نبش قبر «جناب حجر بن عدي» به ارتش آزاد نسبت داده شده بود، امروز گروهک تروریستی «جبهة النصرة» با صدور اعلامیه ای مسؤولیت نبش قبر و ربودن پیکر این صحابي جليل پیامبر(ص) و علی(ع) را بر عهده گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، گروهک تروریستی «جبهة النصرة» با صدور اعلامیه ای مسؤولیت نبش قبر صحابي جليل «جناب حجر بن عدي» و ربودن پیکر وی را بر عهده گرفت.

متن ترجمه کامل اعلامیه این گروهک جنایتکار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"إِنَّ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ عِبَادٌ أَمْثَالُكُمْ فَادْعُوهُمْ فَلْيَسْتَجِيبُوا لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِين”

در راستای تطبيق شرع خداوند در زمین به وسیله سپاهیان رحمت، به شکر و فضل خدا از یکی از ادوات شرك به خداوند خلاصی یافتیم؛ و پیکر حجر بن عدي برای اینکه در زمین دفن شود از محلی که نظام كافر سوريه به جای فبر برای او بنا کرده بود منتقل گردید. این کار تطبيق شرع خداوندی است که ساخت مزارات که موجب شرك به پروردگار و عبادت قبور می شود را حرام کرده است.

شخصی که «حجر بن عدي الكندي» خوانده می شود خارج از اصول شريعت و سنت، از سوی فرقه رافضه به معبودی تبدیل شده بود و برای او معابد و مساجدی خلاف دین خدا ساخته بودند؛ لذا وقتی که مجاهدین ما موفق به آزادسازی "بلدة عدرا" از پلیدی و ناپاکی رژیم كافر شددند اقدام به تطبيق شرع خداوند نمودند گروهی از مجاهدان بر مبنای مبادی شريعت و فتوای اهل علم، اقدام به قطع دابر شركی که در"معبد حجر بن عدي الكندي" متمثل شده بود نمودند و این کار با هدف حفاظت از دين و سنّت انجام شد.

مجاهدان ما در سرزمین مبارک شام شرعيت و سنّت نبويّ را قاعده برای احقاق حق قرار می دهند؛ لذا باز هم اقدام به تخریب تمامی بيوت شرك در شام عزیز خواهند نمود.

والله غالبٌ على أمره ولكنَّ أكثرَ الناس لا يعلمون

جبهةُ النصرة لأهل الشام (از مجاهدان میدانهای جهادشامـ بخش تبلیغات)

ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید

والحمد لله ربّ العالمين

دیروز نیز گروهی باعنوان "هیئت هماهنگی انقلاب سوریه در حومه دمشق" در صحفه خود در سایت "تویتر" نوشته بودند:

"مرقد «حجر بن عدی» یکی از مزارهای شیعیان در منطقه عدرا بود که قهرمانان "ارتش آزاد سوریه" اقدام به نبش قبر و دفن وی در مکانی مجهول نمودند، چرا که این مزار به مرکز شرک به خدا تبدیل شده بود.خدا را سپاس و خداوند ارتش آزاد را پیروز نگاه دارد."

شایان ذکر است اقدام ناجوانمردانهگروهک سلفی النصره در تخریب و نبش قبر صحابی جلیل القدر رسول خدا(ص) و یار وفادار حضرت علی(ع) که با تمسک ناشیانه به آیات قران صورت گرفته است، حافظه تاریخی هر انسان منصفی را بیدار می کند؛ چرا که «معاویة بن ابی سفیان» که قاتل حجر بن عدی و یارانش بود نیز با تمسک بهآیات الهی و قرآن بر نیزه کردن، به فریب افکار عمومی پرداخت.

این در حالی است کهتکریم بزرگان دین و زیارت قبور نه تنها مورد نهی شریعت مقدس اسلام و سنت پیامبر نیست؛ بلکه این کار به نص صریح قرآن کریم (در سوره کهف) موجب ذکر خداوند متعال می گردد.

ضمن اینکه پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع)، صحابه و تابعین در طول قرون متوالی همواره به زیارت قبور صالحان و بنای مزارت اهتمام داشته اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حجر ابن عدی... این نبش قبر، عقده ی دیرینه ی شماست این ها گواهِ جنگ علیه خودِ خداست وهاّبیان پست! چرا بس نمی کنید اندازه ی خصومت یک قوم تا کجاست؟ گیرم که نبش قبر کنیدش، چه فایده؟ دیگر مزارِ ابن عدی در قلوب ماست ... "یک عده آمدند پی نبش قبر"، آه این حرفها چقدر برای من آشناست تاریخ چند صفحه ورق خورد تا رسید آنجا که دور قبر غریبی سر و صداست ...تا نبش قبر فاطمه راهی نداشتند دیدند ذوالفقار به دستان مرتضاست ذهنم دوباره رفت به جایی شبیه این حرف مدینه نیست دگر، حرف کربلاست ده نیزه دار دور و برِ قبر کوچکی حلقه زدند... لشگر دشمن چه بی حیاست حالا رباب مانده و یک شیرخواره که مثل سرِ حسین، سرش روی نیزه هاست... شاعر: مسعود یوسف پور
  • فاطمه ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    عملکرد گروههای مخالف با اندیشه های وهابی در سوریه نشان می دهد که انها چقدر با بشریت و ازادی مخالفند مردم سوریه سالها قبل از انقلاب اسلامی ایران هم مثل دیگر اعراب واقع بین علیه استعمار وسلطه در خاورمیانه مبارزه میکردند. تعجب اوره دولت آمریکا با این ابهت وعظمت کارش به کفن دزدی از قبور مردگان نیز رسیده است حتی مردگان چند قرن هم از دست مکر این اسکبار جهانی با رهبری صهیونیسم جهانی ودر کل شیطان این قسم خورده ی ضد انسانیت وبشریت اسوده نیستند و این چنین چهره ی واقعی خود را برای رسیدن به اهداف شوم نشان میدهند و فتوا صادر میکنند.
  • سجاد ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    احسنت به این شاعر علی یارت
  • محمود ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    لعنت بر وهابیت پست
  • یا علی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    احسنت شعر فوق العاده ای بود خدا خیرتون بده... کاش حداقل به آیه ای که اول بیانیه بهش استمساک کردن رو عمل می کردن... خدا لعنتشون کنه... و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • داود ضاربی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    دشمن ما ، یهود آنقدر هم که ادعا می کند هوشمند نیست . یهود می خواهد بومی سازی کند که در زیر بقاع متبرکه شیعه هیچی نیست و شاهدش قبر حجربن عدی است که اعتقادات شیعه را در دو سر تهی نماید یا حجر بی سر شما صاحب سر شده یا اصلا حجری و .....نیست اما ما به فضل خدا می گوئیم یهود آماده مجازات تاریخ و ملتهای مظلوم در سرتاسر دنیا علیه جنایات و شرارتهایت باش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس