عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شنيع ترين اقدام هتاکانه خود از بدو آغاز فعاليت هاي فرقه اي در سوريه، با حمله به مرقد مطهر "حُجر بن عدی" و تخريب ضريح و نبش قبر آن صحابي جليل القدر، پيکر تازه و آغشته به خون او را بيرون کشيده و با خود به سرقت بردند.

گروه بين الملل مشرق ـ عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شنيع ترين اقدام هتاکانه خود از بدو آغاز فعاليت هاي فرقه اي در کشور سوريه که با هدف دامن زدن به آتش تفرقه بين مسلمانان انجام گرفته است، با حمله به مرقد مطهر "حُجر بن عدی" (رحمة الله عليه) و تخريب ضريح و نبش قبر آن صحابي جليل القدر، پيکر تازه و آغشته به خون او را بيرون کشيده و با خود به سرقت بردند.

گزارش مشرق حاکي است یگان موسوم به "هماهنگي منطقه عدرا البلد در حومه دمشق" وابسته به ارتش آزاد سوریه، با انتشار اين خبر در صفحه فيسبوک خود و انتشار تصاوير اين هتک حرمت بی سابقه، اعلام کرد: «اين بارگاه "حجر بن عدی الکندی" یکی از قبور معروف نزد شيعيان در "عدرا البلد" در غوطه واقع در حومه دمشق است که قهرمانان ارتش آزاد سوريه، آن را نبش کرده و جنازه را به مکان ناشناخته دیگری منتقل کرده و دوباره دفن کردند تا ديگر اين مکان، مرکزي براي شرک ورزیدن به خدا نشود.»



بر اساس اين گزارش، اين اقدام شنيع، ساعاتي پيش از سخنراني اخير دبيرکل حزب الله لبنان درباره هشدار به گروهک هاي وهابي فعال در سوريه انجام شده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکلحزب‌الله لبنان در جديدترين سخنراني خود با هشدار درباره هر گونه تعرض به اماکن مقدسه مسلمانان در سوريه از سوي گروه هاي وهابي و تکفيري، به حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها اشاره کرده و گفته است: «برخی گروه‌های مسلح در فاصله‌ای حدود چند صد متر با حرم حضرت زینب(ع) در شام فاصله دارند و در این زمینه حساسیت بسیار زیادی وجود دارد چون این گروه‌ها تهدید کرده‌اند در صورتی که بر این کشور سیطره یابند حرم حضرت زینب(ع) را نابود می‌کنند و شاهد آن هستیم که این افراد هنوز هم از این تصميم عقب‌نشینی نکرده‌اند. این اقدام، عواقب خطرناکی به همراه دارد همان طور که تکفیری‌ها پس از آنکه اقدام به انفجار حرم امامان معصوم(ع) در سامراء عراق کردند عواقب و نتایج خطرناکی به وجود آمد.»

وی با بيان اينکه: «کسانی که از این حرم دفاع می‌کنند و در دفاع از آن شهید می‌شوند کسانی هستند که مانع از ایجاد فتنه می‌شوند.»، تأکید کرد: «جلوگیری از تخریب حرم حضرت زینب(ع) و ایستادن در برابر تکفیری‌ها برای مقابله با تخریب این حرم واجب است.»


اما حجر بن عدي چه کرد که مورد کينه وهابيون قرار گرفت؟
او در نوجوانى همراه برادرش "هانى بن عدى" به حضور پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) رسيد و به دین اسلام گروید. پس از زمان اندکى که از اسلام آوردن او گذشت پیامبر(ص) از دنیا رفت. حجر در فتح شام، یکى از سربازان فاتح بود و هم او بود که "مرج عذرا" (عدرا البلد) را فتح کرد و در جنگ قادسیه هم شرکت داشت. در جریان فتح مدائن، او بود که به رود دجله زد و از آن عبور کرد. 

حجر در عین دلاورى، مرد تقوا و نیایش و معنویت بود و به همین سبب او را "حجر الخیر" مى نامیدند، در برابر حجر شر که از یاران معاویه بود. او نسبت به مادرش همواره نیکى مى کرد و نماز و روزه فراوان انجام مى داد. او هرگز بى وضو نمى ماند و هر وقت وضو مى گرفت، پس از آن حتماً نماز مستحبی هم مى خواند. دعاى او در پیشگاه پروردگار به هدف اجابت مى رسید و نزد همگان به "مستجاب الدعوه" بودن شهره بود. 

حجر، مرد هدف و عقیده بود و به مردان حق و فضیلت، عشق مى ورزید. او هنگام مرگ "ابوذر غِفاری" در ربذه، همراه مالک اشتر بر بالین او حاضر شد. 


حجر در زمان امام علی(ع)
او در میان یاران حضرت على(علیه السلام) نمونه بود. او در مدت خلافت امیر مؤمنان علی(علیه السلام) در هر سه جنگ صفین، نهروان و جمل در رکاب آن حضرت شمشیر مى زد. او پیش از شروع جنگ صفین، روزى پشتیبانى خود را از امیر مؤمنان(علیه السلام) چنین اعلام کرد: «ما زاده جنگ و فرزندان شمشیریم؛ مى دانیم جنگ را از کجا باید شروع کرد و چگونه از آن بهره بردارى نمود، ما با جنگ بزرگ شده و آن را آزموده و زود شناختیم. ما داراى یاران نیک، خویشاوندان و عشیره فراوان، رأى آزموده و نیروى پسندیده هستیم و اینک اختیار ما در دست توست يا اميرالمؤمنين! اگر به شرق یا غرب جهان بروى، در رکاب تو خواهيم ماند و هر چه دستور دهى اطاعت مى کنیم.» امیر مؤمنان(علیه السلام) از این وفادارى خوشحال شد و درباره او دعا کرد.

یکى ديگر از افتخارات حجر، مقابله با "ضحاک" یکى از فرماندهان نامدار لشکر شام بود که در این نبرد پیروز شد. 

حجر در جنگ صفین از طرف امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) فرمانده قبیله کنده بود و در جنگ نهروان فرماندهی میسره (سمت چپ) لشگر امام را بر عهده داشت. 

بعد از شهادت امام على(علیه السلام) و جریان صلح تحمیلى بر امام حسن(علیه السلام)، حاکمان شهرها به دستور معاویه شروع به شکنجه و آزار شیعیان کردند. یکى از این حاکمان، مغیره بن شعبه(عليه اللعنة) بود که چون از محبوبیت عمومى و شایستگى و فضیلت حجر آگاه بود ناگزیر به آن اعتراف مى کرد و مى گفت: «نمى خواهم بهترین مردان شهر را بکشم تا آنان را در پیشگاه خدا سعادتمند گردند و من بدبخت و تبهکار! با قتل حجر و یاران او معاویه در دنیا به عزت و سرورى مى رسد ولى مغیره روز قیامت ذلیل و مغذب مى گردد.»

پس از شهادت امام حسن(علیه السلام) و افزايش رفت‌وآمد بزرگان عراق و اشراف حجاز با امام حسین(علیه السلام)، دست‌نشاندگان معاویه، به دستور او، سختگیری بیشتری نسبت به شیعیان به‌خصوص شیعیان کوفه می‌کردند و بعضی از چهره‌های سرشناس شیعه را به بهانه‌های پوچ و بی‌اساس به قتل می‌رساندند که یکی از آنان "حجر بن عدی کندی" بود. 


بیان حجر در رثای امام علی (عليه السلام) 
حجر بن عدى، فرداى ضربت خوردن مولاى متقیان چنین گفت: تأسف و اندوه من، به خاطر سرور پرهیزگاران، پدر پاکان و شیرمرد پاکیزه خويى است که او را کافرى پست، گمراه، دور از رحمت خدا و گنهکارى مفسد و سنگدل کشت. لعنت خدا بر کسى باد که از شما خاندان دورى کند، زیرا شما خاندان پیامبر، راهنما و نقطه امید من در روز رستاخیزید. 


بشارت شهادت حجر از زبان امام علي(ع)
چشمان نافذ و بصیر امیر مؤمنان(علیه السلام) به سوى حجر دوخته شد و او را مخاطب ساخته و فرمود: «چگونه خواهى بود هنگامى که تو را به تبرّى جويي از من فرا خوانند و چه خواهى گفت در آن حال که از تو بخواهند پیوند دوستى ات را از من بگسلى؟» حجر پاسخ داد: «به خدا سوگند، اگر با شمشیر بدنم را پاره پاره کنند و اگر خرمنى از آتش بیفروزند تا مرا در آن بیندازند، تمام اینها را مى پذيرم ولى تبراى از تو را، هرگز.»
حضرت على(علیه السلام) هم شهادت حجر و یارانش را پیشاپيش مژده داد و فرمود: اي اهل کوفه! هفت نفر از بهترین مردان شما در عذراء کشته خواهند شد که وضع آنان، مانند "اصحاب اخدود" خواهد بود. 


زياد بن ابيه با حجر چه کرد؟
در سال 50 هجرى، دست مرگ طومار عمر "مغیره بن شعبه"(عليه اللعنة) را در هم نوردید و معاویه(عليه اللعنة) "زیاد بن ابیه"(عليه اللعنة) برادرخوانده بدنام و سفاک خود را که حکمران بصره بود همزمان، به حکمرانى کوفه نيز منصوب نمود اما با چنان اعتراض سختى و مبارزه بى امانى از جانب حُجر مواجه شد که بر فراز منبر رفت و چنین گفت: «اگر نتوانم این قریه ناچیز (یعنى کوفه) را از شر تحریکات حجر حفظ کنم مرد نیستم! من بلائى بر سر حجر بیاورم که براى آیندگان عبرت باشد.» او اما با سرسختى حجر و یارانش مواجه شد و ناگزیر پس از تلاش‌هاى فراوان از دستگیرى وى نا امید شد اما با بى وفایى و خیانت کوفیان، چندى بعد، حجر مجبور شد در عوض دادن امان‌نامه از طرف زیاد، خود را تسلیم کند چون همرزمان حجر، بازداشت و سرکوب شدند، زیاد براى اینکه معاویه را به کشتن حجر وا دارد، شروع به جمع آورى شهادت‌هاى دروغ و طومارى بى‌اساس بر ضد حجر و همرزمانش کرد و سرانجام حجر و 11 تن از یارانش را به شام حرکت داد و در نتیجه هفت تن از همراهان حجر، آزاد و باقى به مرگ محکوم شدند. 

ضريح مزار حجر بن عدي پيش از تخريب
(عکس از وبگاه بعثه مقام معظم رهبری)


کوتاه‌ترين نماز در همه عمر
هنگامى که نوبت قتل حجر رسید از دژخیم خود اجازه خواست دو رکعت نماز بخواند؛ او موافقت کرد. حجر به نماز ایستاد و نماز را طول داد. پرسیدند: «آیا از ترس مرگ، نماز را طول دادى؟» گفت: «به خدا سوگند در عمرم هرگاه وضو ساخته‌ام دو رکعت نماز هم خوانده‌ام و هرگز نمازى به این کوتاهى نخوانده‌ام و براى اینکه خیال نکنید من از مرگ مى‌ترسم نمازم را این‌قدر کوتاه خواندم.» و بعد گفت: «پس از مرگ من، زنجیر از دست و پایم باز نکنید و خون پیکرم را نشويید زیرا مى‌خواهم روز رستاخیز با همین وضع با معاویه روبرو شوم.»

خبر شهادت حجر و همرزمانش، بازتاب وسیعی در جامعه داشت که شدیدترين اعتراض به اين اقدام را امام حسین(علیه السلام) عليه معاويه انجام داد. در این بین، عایشه نیز که از عظمت مقام حجر نزد پيامبر خدا(ص) آگاه بود معترض بود و شخصى را نزد معاویه فرستاده بود تا مانع کشتن حجر شود اما کار از کار گذشته بود. عایشه به معاویه گفت: از پیامبر(ص) شنیدم که فرمود: «پس از من، هفت نفر کشته مى شوند که خدا و اهل آسمان از قتل آنان، خشمگین خواهند شد.»
گويند معاويه، هنگام مرگ، دچار کابوس ترسناکى شده بود و در حالى که به‌شدت دچار تشنج و درد بود تکرار مى‌کرد: «اى حجر! مؤاخذه و گرفتارى من به خاطر تو طولانى خواهد بود.»


تأثیر شهادت حجر 
شهادت حجر، تأثیر بسیاری بر روحیه مردم گذاشت و موج نفرت از امويان، سراسر جامعه اسلامی را فرا گرفت به طوری که عایشه هنگامی که در موسم حج با معاویه ديدار کرد به او گفت: «چرا حجر و یاران او را کشتی و از خود شکیبایی نشان ندادی؟ به‌راستي که از رسول خدا(ص) شنیدم که فرمود در «مرج عذراء» (عدرا البلد) جماعتی کشته می‌شوند که فرشتگان آسمان از کشته‌شدن آنان، به خشم خواهند آمد.»

معاویه برای اینکه عمل خود را توجیه کند، گفت: «متأسفانه در آن زمان، هیچ مرد عاقل و کاردانی نزد من نبود تا مرا از این کار باز دارد!»


حرم مطهر حجر بن عدي قبل از تخریب
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 451
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 41
  • سونیا ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    12 1
    خدای من خون در بدنم یخ کرد چه طور که دنیا این طور ساکته چرا در برابر این ظلم به مسلمانان و مردم بیگناه کاری نمیکنه خدای من....
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    4 0
    از ماست كه برماست وقتي رسانه هاي برون مرزي ما هيچ تبلغي براي ترويج شيعه انجام نمي دهندوباآنها مقابله نمي كنند بايد آنها خود را به جمعيت مسلمان تحميل كنند
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    7 0
    سگاى وهابى
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    11 3
    حالا واقعا پیکر ایشون سالم بوده؟؟؟
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    3 2
    به خدا وقتی این خبر دیدم شروع به گریه کردم خاک بر سر بی غیرتم.
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    7 0
    الان موندم اصلا" چی بگم ! آب از گلوم پایین نمیره !
  • مهدی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    5 0
    لعنت خدا بر آنها باد
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    baiad baresh gardunin be har geimati agar shode erdogano mikoshim, baiad biaran pas waela mikoshimeshun
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    یا مهدی ادرکنا
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    حتی اگه وهابیون افراطی یا بهتر بگم دشمنان اسلام و قران از این هم بدتر کنن هیچ کسی صداش در نمیاد چون میگن باید تقیه کرد...بنظر شما یاید تقیه کرد؟؟؟؟
  • یا فاطمه الزهرا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شما حالت خوشه؟؟
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    عمو جان سگ شرف داره
  • یا فاطمه الزهرا ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    8 0
    متاسفانه در داخل ایران هم تبلیغی صورت نمیگیره
  • یا فاطمه الزهرا ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    8 2
    باید دعا کرد تا قلوب مردم مظطر شه برای ظهور آقا انشاالله اون زمان هست که آقامون میاد
  • davood ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    3 0
    کسی که یار و یاور امیر المومنین بوده مگر میشه پیکرش پوسیده بشه. رحمت و رضوان الهی بر حجر بن عدی
    • مریم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 1
      احسنت
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    6 0
    پ نه پ؟ ميخواستي پيکر من و تو سالم بمونه؟ پيکر ايشون سالم نباشه مال کی باشه؟
  • سعید امامی ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    3 2
    کدوم بی شرفی منفی میده... مرگ بر جروم زاده های وهابی
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    9 0
    خدا هدایت شان بکند
  • سیدحسن ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    3 1
    واقعا با خواندن این مطالب اعصابم به ریخت چرا مجتهدین ما فتوا یی برای مبارزه با اینا صادر نمی کنند
  • ارژنگ ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 1
    نکنه اينها دار و دسته همون يارو سفياني باشند که ميگن قبل از ظهور آقا توی سوريه سر و کله شون پيدا ميشه؟؟ وای خدايا رحم کن..
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    این که گفتی یعنی چه؟
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    اينها اگر هدايت بشو بودند تا حالا هدايت شده بودند. بايد خون همه شو رو ريخت
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    یا صاحب الزمان
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    انا لله وانا الیه راجعون پروردگارا بفریاد مظلومیت شیعه برس خداوندا شیعه از روز اول مظلوم بوده خدایا پس کجاست وعده ات ان الله لا تخلف المیعاد
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    اخر هزارو چهارصد ساله هدایت نشده اند حالا هدایت شوند؟خدا تو را هدایت کنه با این نظر کوتاهت
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 1
    معاویه معلون در زمان مرگش همش می گفتن حجر بین عدی - با حجر چکار کنم اما چرا ایران برای حفاظت از این امکان مقدس کاری نمی کند؟
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 1
    اينها ديگه كي هستند خدا همشون به درك واصل كنه
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    چرا سوریه با بمب شیمیایی اینا رو نمیکشه؟ من حاضرم برم جونم رو بدم تا این لعنتی ها رو بکشم.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    پس حزب الله چی کار میکنه؟ مسئولین واقعا" توی خواب غفلتند دین رسول الله را می خواند را نابود کنند؟ یا مهدی
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اينها ديگه كي هستند خدا همشون به درك واصل كنه
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سعید امامی عزیز چقدر شما بی ادبی شیعه هستیم این نوع حرف زدن در حد مسلمانان نیست دوست عزیزم
  • امیر ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اکنون که معاویه زبانش را بریده که فریاد حقانیت علی علیه السلام را سر ندهد با نمایاندن پیکر غرق در خونش در برابر چشمان دشمنان امیر المومنین علی علیه السلام باز از مظلومیت و حقانیت مولایش با تمام بضاعتش دفاع می کند.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خوابی؟ شب به خیر
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    الان تو دلم یه آتیشی که نگو دیگه زده به سرم تموم بدنم خیس عرق شرم شده که من چقدر بیعرضه هستم فقط کارم نظر گذاشتن شده این شعار نیست الن وقت جهاد در راه خدا واسلام هست
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    خاک بر سر بی غیرتت
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    فتوا ؟ جهاد؟ میدونید اون وقت چه کشتاری دربین مسلمین ایجاد میشه خیر بهترین شیوه هم اندیشی عالمان شیعه وسنی است شما اگه مرد جهادی یاعلی شال وکلاه کن
  • میلاد ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    از نشانه های اخر الزمان جنگ و درگیری است در سرزمین شام که هیچوقت پایان پیدا نمی کنه تا ظهور اقا
  • اسمال ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مطمینم اینا از نسل دایناسورهای هستند که نسلشون منقرض نشده!
  • محمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتی این مطلب و خوندم بلند فریاد زدم اللهم عجل لولیک الفرج بدنم انگار سبک شده باشه از ته قلبتون دعا کنید تا امام زمان ظهور کنه ما داریم به خوشگذرونی و گناه روزگار میگذرونیم و به سفر و ... میریم و اسم خودمون رو مسلمون میذاریم بخدا اگر داشتم تمام مالمو فدای کسایی می کردم که این وهابی ها سگ صفت رو نابود کنه
  • حزب الله پیروز است ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    جمهوری اسلامی هدفش مبارزه علیه ظلم و جور برای حمایت از مظلوم و مسلمان و به خصوص شیعه بود که متاسفانه جدا شدیم از خط امام(ره)
  • محمد ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما هم بخواهیم مثل اون وحشیها ،‌وحشیانه آدم بکشیم که نمیشه بمب شیمیایی بمب کشتار جمعیه باید تک تک اینها رو تکه تکه کرد جلو چشمامون زجر بکشن سگ های وهابی و سلفی
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون - در عصصر انفجار اطلاعات لجاجت این ها چه معنی می دهد چرا این قدر اسرار دارند که به اختلاف مذهب وایجاد جنگ مذهبی که عامل انهدام اتحاد مسلمین است. - چرا علمای اهل سنت در بیداری این انسان های خفته در جهل مرکب کاری نمی کنند.
  • شایان ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    5 0
    کیه که بازم بخواد از ارتش ازاد دفاع کنه ، واقعا کورند اونایی که بازم میخوان دفاع کنند ، چشاتونو باز کنید ، باز اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کی دایناسورها میرفتن نبش قبر میکردند. به خداوندی خدا قسم که اینها با شمر و سنان محشور میشوند.
    • ابوالفضل IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
      0 0
      یاخدا
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به خودم میگفتم کی رفت بدن مطهر حضرت علی اصغر (ع) رو از خاک بیرون کشید؟ حالا فهمیدم که کل یوم عاشورا یعنی چی...
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    انشاالله به برکت پیکر این بزرگوار، کوس رسوایی سلفی های تندرو در بین افراد فریب خورده و برخی از برادران اهل تسنن زده شود. بهتراست با توجه به استناد برادران اهل تسنن به احادیث ذکر شده از سوی عایشه همسر پیامبر، این موضوع در رسانه های عربی بیشتر مورد توجه و انتشار قرار گیرد.
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به خودم میگفتم کی رفت بدن مطهر حضرت علی اصغر (ع) رو از خاک بیرون کشید؟ حالا فهمیدم که کل یوم عاشورا یعنی چی...
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    چرا یه تیکه از اون خون هایی که حجر ابن عدی در اون قوته ور بود روی زمین نریخته
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به حزب الله چه؟! دستور آقاس که خود سوریه اموراتشو ردیف کنه. دیگه بر کسی پوشیده نیست که این تروریست های ملعون حتی اسم اسلام هم به تنشون زار میزنه.
  • مامان فاطمه سادات ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتی معاوییه ای ها می خواستند حجر را بکشند از او می پرسند اول پسراتو بکشیم یا تو رو میگه اول پسرامو چون اگه منو اول بکشید ممکنه اونا به التماس شما بیفتند که پدرمونو نکشید وابروی شیعه علی رو ببرند که ابتدا سگ صفتان سر پسراشو میبرند وبعد خودشو راستی اگر عمیقا دقت کنیم شاید علت اصلی این کار سلفیان ووهابیان سگ صفت اشکار است انان با حب علی وال علی مشکل دارند یعنی همان اکسیری که اگر بر فطرت بشریت امروز ریخته شود دیگر جایی برای صهیونیست ها و مستکبرین نخواهد بود
  • سید ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای اینکه اونها هم راضی به این اعمال هستند و نیرو براشون میفرستن ولی ما همچنان اصرار داریم خودمون رو کبک نشون بدیم
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید حکومت عربستان رو از بین برد که این خونآشام ها رو مساح میکنه...
  • saeidhp ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    مرگ بر طرفداران وهابیت
  • حمید ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حالا آقای هاشمی میگه ما با اسرائیل سر جنگ نداریم . می خوای بیان توی ایران همین بلا رو بر سر حرم روضوی و سایر حرم های شریف موجود در این خاک بیارن ای کاش می شد جهت حضور در شهر دمشق و محافظت از حرم مطهر علیا مخدره بی بی حضرت زینب (س) و نازدانه شاهزاده رقیه (س) به سوریه اعزام گردیم.اللهم عجل لولیک الفرج. اللهم الاحفظ قائدنا سید علی خامنه ای
  • سعید ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مگه میشه پیکرشون تازه باشه ؟ خرافات
  • حسین آگاهی ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای پسر فاطمه! بیایید که فقط شما می توانید ظلم ها را پایان دهید. اگر وهابیون دستشون به حرم عمه سادات برسد... خواننده های مشرقی! دعا کنید دعا دعا. اللهم عجل لولیک الفرج.
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دوست عزیز اشتباه نکنید علمای اهل سنت عامل به قرآن هستند - در جریان عاشورا چیزیکه یزید و آل سفیان را رسوا کرد رفتارهای اینگونه ای طرفداران معاویه ویزید بود دقیقا معاویه تا آن جا پیش رفت که این صحابی بزرگواررا شهید کرد چیزی نگذشت که یزید ابن معاویه روی معاویه را سیاهتر کرد فرزند رسول خدارا کشت .
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    2 0
    یا صاحب الزمان به فریادمان برس
  • فرید ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا غیرۀ الله...
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یک سوال تو آدمی که نظر گذاشتی اصل رو میبینی دهنتو وا نمی کنی به فرع چسبیدی ای خاک تو ... چی بگه آدم به تو امثال تو
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انصافا کی منفی داده؟؟؟
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اولش يخ كردم، بعد خونم به جوش اومد، رگ گردن متورم شد، قاطى كردم، اما نميگم؛ برم سوريه و اون حرومزاده ها رو بكشم. حزب الله چرا كارى نميكنى؟ علما خوابيد؟ تكليف چيه؟ و..... نه هيچ كدوم به ذهنم هم نرسيد چون نگاهم به سيدِ حسينه خيابون فلسطينه، هر چه او فرمان دهد آن كنيم.
  • غفاری ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    دعا کنید بی حرمتی به حرم عمه سادات نشه یا الله یا محمد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین یا مهدی
  • سیدشهاب ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    خدایا؛ کی نوبت ما میشه تا خون وهابیهای کثیف رو بریزیم یا منتقم، انتقم
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 2
    سلفي ها مشكلي با حجر بن عدي يا غيره ندارند بلكه با قبر برستي و شرك و حاجت خواستن إز أموات مشكل دارند لذا قبه هابي كه بر قبور صحابه ساحته شده بود هم خراب كردند و لله العزة جميعا و لرسوله و للمؤمنين
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده دفاع از حرم مطهر حضرت زينب هستيم ما مرد جنگيم هشت سال دفاع مقدس گواه اين گفته هاست
  • آزاد ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اينقدر دست روي دست گذاشتيم كه شيعه علي از قبرش اومد بيرون تا از حقانيت مولايمان دفاع كنه جنازه حجر خيلي شرف داره به بعضي از بي غيرتها... بخدا يه يا علي بگيم كارشون تمومه همه بگيم يابن علي ادركني
  • حقجو ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با این چیزی که شما می‌گی کاری درست نمی‌شه آمریکا با همین شیعه و سنی کردن تونسته مسلمونا رو به جون هم بندازه و اگه عده‌ای بی‌شرف به بدن صحابه‌ی جلیل‌القدر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم توهین می‌کنن دو نفر مقصرند عده‌ای یکی همینان و عده‌ی دیگر کسانی که به این تفرقه‌ی بین مسلمونا دامن میزنن اکثر سنی‌ها محب اهل بیتند اما برخی با همراهی با دشمن سعی دارند به این محبین این طور القا کنند که اگر ایران به قدرت برسه همتون سنیا کارشون تمومه در حالیکه این داستانهایی که امروز داریم میبینیم زیر سر شیطان بزرگ یعنی آمریکاست و همینها که این کارارو میکنن اگه آمریکا پشتشون نبود هیچ غلطی نمیتونستن بکنن... آه که اگر حضرت علی علیه‌السلام امروز بود باز سر درون چاه می‌کرد از این که حرفش را نمی‌فهمیدن کما این که آقامون از نافهمی امثال ما حق داره اگه الان چنین روزگاری پیدا کرده باشه. إن وعد الله حق...
  • زهرا ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مردان نیک روزگار در همه دوران ها نامشان ترس بر اندام دشمنان می اندازد . حتی بعد از مرگ یا شهادتشان ، حجر بن عدی جزء کسانی است که به واسطه پیدا کردن راه حق همیشه مغضوب نادانان و گمراهان بوده است . آنها با این کار فقط گمراهی خود را اثبات کرده و تیشه به ریشه خودشان زده اند خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِيمٌ ﴿۷﴾ سوره بقره
  • javad naderi ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بچه ها زمزمه های نا فرم تخریب قبور اهل البیت به گوش می رسه . مبادا ، مبادا کوتاهی که در تخریب قبور اهل بقیع شددوباره تکرار گردد . به والله در صورت تعرض به قبور آل الله ،جانانه می جنگم . این قصه ،قصه شرف و مردانگی و دیانت ماست . هیهات من الذله
  • بابک ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای ظهور آقا امام زمان (عج) و‍ به نشانه اعتراض به بی حرمتی های سلفی های کثیف. امروز ساعت ۹ شب میدان آزادی دعای فرج و سوره ی اسرا میخوانیم به هرکس که میتونین بگین بیاد چون هم وظیفه هست و هم ثواب دارهامام صادق علیه السلام در این باره فرموده اند: «هر بنده خدایی که سوره اسراء را در شب های جمعه تلاوت نماید، در زمان زنده بودنش حضرت قائم علیه السلام را درک خواهد کرد و از اصحاب او خواهد بود.»
  • سیدمهدی موسوی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شما مثلا با این نظرت می خواهی اصل خبر را مخدوش جلوه دهی؟ این که دلیل نمی شود. خیلی راحت می توان یک جسد آلوده به خون را به وسیله پتو یا وسایل دیگر جابجا کرد بدون این که خونی روی زمین بریزد. من از این تعجب می کنم که این ها با دیدن این معجزه که بدن او هنوز تازه است باز متنبه نشده و به این کار کثیف مبادرت کرده اند. اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    غربی ها برای حمایت از تروریسم مسئولند و همه چیز را با انها عادلانه حساب خواهیم کرد. همجنس بازان باید آزاد باشند و پیروان ادیان مختلف تنها وقتی آزادند که سر سپرده آمریکا باشند. اندکی صبر...
  • حقگو ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاء الله خداوند با رساندن ولیش دلهای شیعیان را التیام بخشد.
  • سیدمهدی موسوی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من تعجبم از این است که این افراد پست فطرت با دیدن این معجزه تازه بودن بدن که نشانه ای آشکار از حقانیت وی و تشیع است، باز هم مبادرت به این جنایت کثیف کرده اند. دعای نوح در حق قومش برای وهابیون: پروردگارا ، روی زمین دیاری از کافران را باقی نگذار. اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    قبل از اینکه اینکارو با قبر مطهر حضرت زینب کبری نکردند باید از حرم محافظت کنیم پیشگیری بهتره
  • mahmoud ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما زاده جنگ و فرزندان شمشیریم؛ مى دانیم جنگ را از کجا باید شروع کرد و چگونه از آن بهره بردارى نمود، ما با جنگ بزرگ شده و آن را آزموده و زود شناختیم. ما داراى یاران نیک، خویشاوندان و عشیره فراوان، رأى آزموده و نیروى پسندیده هستیم و اینک اختیار ما در دست توست يا اميرالمؤمنين! اگر به شرق یا غرب جهان بروى، در رکاب تو خواهيم ماند و هر چه دستور دهى اطاعت مى کنیم پس از مرگ من، زنجیر از دست و پایم باز نکنید و خون پیکرم را نشويید زیرا مى‌خواهم روز رستاخیز با همین وضع با معاویه روبرو شوم خود این جملات نشون میده که حجر حتی با پیکرش هم خواسته باعث نشون دادن مظلومیت خودش و خاندان پیامبر بشه که واقعا هم اینطور شد
  • مهدی روحانی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انشاءالله خداوند لعنت کنه دشمنان اهل بیت(ع) این دیگه آخرغربته والله
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وا مصیبتها این حرمزاده های سلفی تاوان این جنایت را خواهند داد ایا بازهم وقتی پیکر خونین وسالم حجربن عدی را دیدند به خود نیامدند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا قران چقدر زیبا گفته که انسان وقتی مسخ بشه از حیوان پست تر میشه
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امروز حجت بر من تمام شد . دیگر کاری به بشار اسد و ... ندارم . این حیوانات رو باید کشت
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اخه یکی سر تو این بلا رو بیاره دوس داری بقیه بگن خدا هدایتشون کنه؟ مگه اینا آدمن که هدایت بشن
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شما نباید بگی کی وقت جهاد هست!!
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منظورت غوطه وره؟
  • جواد ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید منتظر نظر مراجع بود در این مورد بیخودی جهاد جهاد نکنید اخه اگه شما اهل...........
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا لعنت کن این وهابی ها، مطمئن باشید عذاب سختی در انتظارتان خواهد بود، سلام بر حجر بن عدی
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من با نظر دوستمون که اسمشو گذاشته "یا فاطمه الزهرا" به شدت موافقم.
  • حیدر ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این آتش از گور شیوخ پست و پلید سعودی امیر قطر و شیخکهای آل خلیفه و دیگر آلهای نجسی بلند میشه که دستان کثیفشان در دست صهیونیستهای اسراییل و آمریکاییه! خدا همه تون را بفرسته پیش اربابانتون یزید و شمر و خولی ......
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    همون اشغالایی که به نیابت از این سفاکان منفی دادن
  • هاتف ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شما ببخشید
  • رضا ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سگ ها این کار نمی کنند
  • رضا ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا ای کاش می مریم و این ها را نمی دیم
  • گیلدا ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تصور کنین اگه 1 جوجه صهیونیست کشته میشد یا مثلا قبر یکی از اونا اهانتی میشد !!!!!!!!!!!! تا چند روز میشد تیتر 1 همه تلویزیونها و سایتها !!!!!!!!!!!!!! . مرگ برامریکا مرگ برانگلیس مرگ بر نوکراشون اعراب جنایتکار سلفی و وهابی .
  • محمد ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حوادث سوریه رو از همون اول پیگیر بودم این یکی دلخراش تر از همه بود. یا علی جان یا امام زمان الان باید شال زرد رنگتونو به پیشانی ببندین که دشمن غلط نکنه نزدیک حرم حضرت زینب بشه ما آماده رفتن به جبهه اول حق علیه باطلیم.
  • مجتبی باجلانی ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انالله واناالیه راجعون به نظر حقیر دولت لازم است عزای عمومی اعلام کند تا مرهمی باشد بردل های سوخته
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حقانیت تشیع بر بام آسمان کعبه زمانی فریاد خواهد شد...تا آن وقت مثل شیر جنگی پشت سر ولی فقیه خواهیم ایستاد
  • علي ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درست ميگي خب داخل قبر را هم يك عكس ميگرفتين....خدا دشمنان اهل بيت را لعنت كند
  • سروش ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    نمي دانم چه كار كنيم فقط بنشينيم و نگاه كنيم بعدش هم اين وهابي هاي ملعون برن قبر يك يك بزرگان شيعه و اولاد پيامبر رو نبش قبر كنن تا كي صبر كنيم بركشتار شيعيان عراق، بحرين ، سوريه ، يمن ، پاكستان ، عربستان و... تا كي صبر كنيم .
  • نصیر ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده خودم یه انقلابی اسرائیل ستیز هستم؟ ولی انصافا بهتر نیست در این شرایط واقعیت های روی زمین سوریه توسط رسانه ملی و صداو سیما برای مردم رسانه ای بشه؟؟؟ هیچ بعید نیست فردای سوریه و عراق ایران باشه...با این پنهان کاری ها
  • مهلقا ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مدتی هست که در رسانه های عربی ایرانی ها و شیعیان رو روی دیگر اسرائیل و صهیونیست ها نشون میدن شیعه و ایرانی را نجس و رافضی می دانند و خونشان را حلال...
  • مهلقا ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باز هم بگوید سفیانی خواب و رویاست...صداش داره مــــــــــــــــــیاد
  • دانشکده شهید شمسی پور ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اَین شباب السوری
  • محمد ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    همین الان منو مجهز کنن میرم سوریه 1 دونه وهابی نمیزارم بمونه رو زمین تیکه تیکه شون میکنم...حتی تیکه تیکه بشم.................کجایی مهدی موعود...منتظریم...................بسیجی بی ترمزم................هیچی سرم نمیره.........................فقط پدرم اجازه بده...........همین الان عازمم...................دله شیعه رو داغدار بود داغدارترش کردن..............
  • امیر ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ناشناسی که از انگلستان نظر گذاشته ای چشمهایت راباز کن. سلفی ها وتکفیری ها حق را دیدند وشناختند ولی از سر عناد هتک حرمت یار امام علی علیه السلام کردند. وای بر تو که از ترست چشمهایت را به روی حقیقت هم بسته ای!
  • طاها ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انالله وانا اله راجعون مهدی ال محمد(ص) تسلیت.
  • سرباز ولایت ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شا ا.. به زودی نسلشان را از روی زمین پاک میکنیم.......................
  • mehdi ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا خو چیکار کنیم؟؟؟ یا صاحب الزمان پس کی میایی؟؟؟ ریختیم به هم به خدا دیگه چقد تحمل کنیم،هرچقدم آقا جان بد باشیم یه جون ناقابل داریم که بدیم براه تو. آقا جان تو رو به حضرت فاطمه دیگه بیا این همه خون بی گناه که ریخته میشه این همه خون شیعه که ریخته میشه ما هونز هستیم آقا همونا که هشت سال جنگیدن ماهم فرزندان و وارثان اونا هستیم.هنوز هستیم
  • محمد ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا علی خودت به دادمون برس اصلا بدجور شکه شدم.....یا خدا
  • behzad ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید مسلمین و شیعیان علی ساکت ننشینند. یا علی خودت این شیطان صفتان را نتبود کن.
  • آشنا ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حال می فهمم چرا قبر مادرمان زهرا(س) از نظرها پنهان است.
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا دریغ از یک جو غیرت به مرده هم رحم نمی کنند
  • احمد ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شما رو به دخت پبامبر برای ظهور آقا دعا کنبد دعا کنبد خدا فرجسو بریونه که تا دعا نکنبد خدا کار رو به آخرین زمان میرسونه
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگه سالم نباشه انتقالش به جای دیگه معنا نداره چون بعد از هزار وخورده ای سال هیچ چیز نباید باقی مونده باشه خودشون گفتن بدن رو به جای دیگه منتقل کردن اونا هم که داعیه ندارن برای این که به دروغ بگن بدن سالم بوده . یعنی یه جورایی خودشون لو دادن پست های کثیف
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    چرت و÷رت میگیا.قبرخالی ونبش شده رونمی بینی بعدمیگی چراخون ریخته نشده.توطرفدارکی هستی نکنه ازوهابیا هستی؟
  • مهدی س ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این بدبخت های نادان با این کارشون حقانیت شیعه رو ثابت کردند. حجر بن عدی در سال 51 ه ق شهید شده و الان سال 1434 هجری قمری است ، یعنی پیکر پاک این شیعه خالص علی ع (که خودشون گفتند اون رو منتقل کرده و در مکان دیگری دفن کرده اند) 1383 سال سالم مونده ، اون هم در حالیکه در اون زمان ها نایلون و پلاستیک و ... نبوده که جسد رو در اون قرار بدهند تا مدت زیادی (النته نه 1383 سال) دوام بیاره. الحق که خدای متعال دشمنان ما رو از احمقترین ها قرار داده. والحمد لله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین
  • فدایی رهبر ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج خدایا خودت جواب این کستاخی ها و ظلم هایی که به مسلمانان و شیعان علی بن ابی طالب (ع) میشه را بده... تمام دشمنان تشیع از هر سو و جهتی دارن به دین ما حمله می برن... اللهم عجل لولیک الفرج ما با ولایت زنده ایم/ تا زنده ایم رزمنده ایم
  • محسن ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اقای ناشناس از انگلیس واقعا اون پرچم برازندت
  • ali ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سالم بودن پیکر مطهر آن شهید راه ولایت خدا خواست تا با دست دشمن حقانیت شیعیان علی به اثبات برسد
  • مهدی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    "نتایج اسلام آمریکایی" قایل توجه آن هایی که خواستار پیاده سازی این جریان فکری در کشور بوده و هستند
  • سید ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 1
    چشم بصیرت میخواست که حرام لقمه گان ندارند
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    زبونم بند اومده فقط میتونم بگم الهم عجل لولیک الفرج
  • عبدالزهرا ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا لعنت کنه اینهارو بله خب اخبار و اقوالی هست که از سوریه شروع میشه و سقیانی خروج میکنه و به ایران که میرسن سید حسنی قیام میکنند ، انشاالله التماس دعای فرج
  • مهدی س ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این بدبخت های نادان با این کارشون حقانیت شیعه رو ثابت کردند. حجر بن عدی در سال 51 ه ق شهید شده و الان سال 1434 هجری قمری است ، یعنی پیکر پاک این شیعه خالص علی ع (که خودشون گفتند اون رو منتقل کرده و در مکان دیگری دفن کرده اند) 1383 سال سالم مونده ، اون هم در حالیکه در اون زمان ها نایلون و پلاستیک و ... نبوده که جسد رو در اون قرار بدهند تا مدت زیادی (النته نه 1383 سال) دوام بیاره. الحق که خدای متعال دشمنان ما رو از احمقترین ها قرار داده. والحمد لله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آقا چرا به سگ بی احترامی می کنی کاش سگ بودند درد و بلای صد تا سگ بخوره تو سر این بی پدر مادرها
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    چرا به حیوانات توهین می کنید
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حرامزدگان کثیف
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امشب خیلی ناراحتم. امام زمان چی می کشه.
  • حسین ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لعنت خدا به اولین ظالم تا اخرین
  • رضوان ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    توجه کنید توجه کنید این گوشه ای از جنایات رخ داده در سوریه است شما از جنایاتی مثل محاصره ی الزهرا خبر نداری مردم در این شهر شیعه نشین بدون هیچ آذوقه ای در محاصره اند فقط با هلی کوپتر برای آنها آذوقه می فرستند دیروز مردانی را که برای آوردن مواد غذایی رفته بودند کشتند و سر های آنها را بر نیزه ! کردند و از آن فجیع تر زمانی بود که زنها بالاجبار برای تهیه آذوقه و.. از شهر خارج شدن آنها را گرفتند و عریان بعنوان اسیر در شهرها چرخاندند ای خاک بر سر ما در این امنیت نشسته ایم و از سر بیکاری یکدیگر را زیر سؤال می بریم ! شعار ننه اغزه نه لبنان می دهیم اما آنها در سوریه به جرم شیعه بودن بدترین عذاب ها را تحمل می کنند
  • محب آل علی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اونایی که منفی دادن منظورشون اینه که وهابی ها از سگ هم پست ترند!
  • خلیلی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام و این آغازی برای نابودی آنهاست آنها منتظر عذاب شدید الهی باشند و دنیا منتظر و شاهد دیدن نابودی آنها باشند این حکایت نیست یک اعلام خطر است که این را دشمنان اهلبیت بدانند صبر الهی حدی دارد و صبر دوستداران اهلبیت حدی.
  • علی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لعنت الله علیهم و علی من اتبعهم و علی من احبهم. خدایا ریشه وهابیت رو از زمین بردار.
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا لعنتشون کنه ظهر الفساد فی البر والبحربما کسبت ایدی الناس فاظهر اللهم لنا ولیک.العجل العجل العجل اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا شوکه شدیم،! ! وحشیا
  • غلام مولا علي ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منتظر حکم جهادم علي (عليه السلام)
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تو برو ادبیات فارسی یادبگیر که غوطه ور رو درست بنویسی!
  • مسعود ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امام زمان شرمنده ايم شرمنده ايم
  • صالح ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اندکی صبر که سحر نزدیک است لعنته الله علی ابن تیمیه و علی الوهابیون
  • وحید ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اینا از صهیونیستها هم بدترن
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لعنت خدا بر وهابیون سلفی و تکفیری
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لعنت خدا بر این خوناشام ها
  • حسین ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    این الطالب بدم المقتول بکربلا
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما حاضریم برای دفاع از مظلوم جان خود را فداع کنیم
  • سابرینا ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الهی بمیرم... یه روز همه شما کثیف ها رو از روی زمین محو میکنیم انشاالله...
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شعار نباید داد برای دفاع از مظلوم باید آماده شدخانه نشینی تاکی
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    غوطه ات رو درست کن ، بعد بیا حرف بزن!!
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ای خدا بزرگ و مهربان , از هتک حرمت عزیزترین بندگانت جلوگیری کن
  • یک بسیجی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اینها فرزندان معاویه کثیف اند که هنوز هم از علی و اولاد علی واصحاب علی کینه دارند.درود وسلام خدا برحجر که هنوز هم در راه حق استوار است
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بابا رگ گردنت نترکه از این همه غیرت
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لعنت خدا بر آل سعود و خائن الحرمین الشریفین و هم کیشانشان در ایران و جهان.
  • سید جواد کاظمی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    کل یومً عاشورا کسانی هستند که با دشمنی آشکار با یاران پیامبر و رهروان مولا علی و ائمه اطهار تکلیف خودرا با پیامبر و خدای خود و مردمی که قابل تشخیص باشند مشخص کرده اند . آیا رفتار افرادی که پای خود را با شعار تشیع و خدمت به شیعیان و شعار ولایت مداری ، با دزدی و کم کاری و رشوه و ربا و نشستن پای برنامه های مستهجن ماهواره ها و بدحجابی ، و نشر و حمایت ناآگاهانه این امور ، بر روی خون تمام شهدا میگذارد ، نباید به فکر فرو روند ، فرض بگیرید الآن آن شهید بزرگوار زنده بود در شهر تهران گذری میکرد و نظری بر زندگی امروز برخی خانواده های شیعه ایرانی میداشتند ، دلش از دشمنان ظاهر به درد می آمد یا از ما،
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    این وهابی های بی شرف قلعه های بني قينقاع و قريظه ( اجداد نجس یهودیشون) در مدینه رو به اسم آثار باستانی حفظ میکنند انوقت مزار فرمانده سپاه نهروان رو نابود میکنند!
  • محمد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ای خدا مارا ببخش که جلوی این انسان های پست نمی ایستیم
  • گمنام ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایا امام زمان ما کجاست................. دل ماخون شده
  • محمدصادق ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    حالا جسد رو میخوان چیکار کنن؟؟ لا اله الا الله ظهور نزدیک است...
  • سید محمد علی سخایی ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به فاطمه الزهرا منتظر دستور جهادیم که انتقام حجر از ایادی معاویه زمان بگیریم، خداکنه فقط به طرف حرم حضرت زینب (س) حرکت نکنند که به خدا از ایران زودتر از تروریستها به اونجا میرسیم و تو خون نجس خودشون غرقشون میکنیم.
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    وای اگر خامنه ای کبیر حکم جهادم دهد
  • علیرضا ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    حالا اصلاح طلب ها بازهم از مخالفان اسد بعنوان آزادیخواه دفاع میکنن؟
  • ... ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لطفا به جای ایجاد شبهه به عمق ماجرا تفکر کنید تا شاید هدایت شوید...
  • مسعود ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آجرك الله يا صاحب الزمان(عج)
  • نوکر علیی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    هر چی میکشیم از این وخدت وحدت خودمونه .دارن عزیزترینای مارو این جوری میکنن بع ما نشستیم میگیم وحدت.سید علی دستور جهاد بده پدرشونو در میاریم حرومزاده هارو
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    از ذبح علی اصغر شش ماهه عیان شد جز قصد جنایت هدف خصم دنی نیست پیکار ما به مصابه آخرین نبرد نه با آمریکا بلکه با اسلام آمریکایی است چرا که اسلام آمریکایی از خود امپریالیسم دیرپا تر است. اللهم الاعن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک..... اللهم العنهم جمیعا برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم..لبیک یا زینب
  • حسین چمنی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دست و پام یخ کرد،از شنیدن این خبر الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    فقط میتونم بگم الهم عجل لولیک الفرج
  • اکبر ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    امام زمان شرمنده ايم شرمنده ايم
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دعا کنبد دعا کنبد دعا کنبد
  • ميثم ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدا لعنتشون كنه
  • احمد ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اگر موقعه حادثه کربلا بودین چیکار میکردین!!!!الان وقتشه بخدا الان باید بیدار بود و از حق دفاع کرد اللهم عجل لولیک الفرج!آقا جان بیا جانم فدایت
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دعا خوبه ولی بعدش عمل هم لازمه دیگه باید منتظر چی بود؟؟؟؟؟؟ وحدت به چه قیمتی؟ باید عالم را برای آنها نا امن کرد قصصصصصصصصصصصصصصاص...
  • 1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آدم چقدر باید کور دل باشه که یک پیکر را بعد هزار سال سالم ببینه و دلش نلرزه.ای کاش تصویری از پیکر مطهرشون داشتین.سند محکمی برای اثبات خیلی از حرفهامون!
  • حسنا ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    مریض این کجاش منفی داره آخه؟
  • عادل ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    نوشابه بخور
  • امیر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    وای خدای من نکنه به حرم حضرت زینب برسن نکنه کاری که با این صحابه رسول خدا کردند بخوان با.......... وای خدا نکنه اون موقع خون خودشون این آل سعود نجس گردن خودشون
  • علی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ناراحت نباش این کارا کردن یه سوال چرا فکر می کنی تو از آنها بهتری؟ با این گفته هات معلومه اگر قدرت داشتی چی می شدی
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد
  • good ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وحدت مسلمین و افشاسازی یهود و آل سعود
  • كشاورز ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنت خدا بر اين وهابيها
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدایا ما رو به ظهور برسون ..
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگه سالم نباشه انتقالش به جای دیگه معنا نداره چون بعد از هزار وخورده ای سال هیچ چیز نباید باقی مونده باشه خودشون گفتن بدن رو به جای دیگه منتقل کردن اونا هم که داعیه ندارن برای این که به دروغ بگن بدن سالم بوده . یعنی یه جورایی خودشون لو دادن پست های کثیف
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خاک بر سرت
  • یه دوست ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به خدا این جنگ شیعه و سنی نیست... این جنگی که امریکا نامرد به راه انداخته..
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    لعنت به این وهابی های وحشی
  • علی هانی ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    کاش در رکاب علی در راه خدا شهید شیم
  • مهاجر ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم العن الجبت والطاغوت
  • فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    متاسفم برای اونایی که دنبال آزادی وخوشبختی باحضورآمریکای جنایتکاربودند.شیعه علی بودن این خون دل خوردن هاروهم داره بایدمثل سلمان ومقدادوابوذرجلوی درمولای زمانه بنشینیم وگوش بفرمان ایشان باشیم. مولاجان تسلیت ماروبعنوان ولی فقیه زمانه بپذیر
  • سید جواد کاظمی ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    کل یومً عاشورا با سلام هرچند در این زمانه شنیدن این اخبار دل خیلی از مشتاقان اهل بیت و یاران صدیق آن بزرگواران را بدرد می آورد ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . شکی نیست که نهضت عاشورا تا اسقرار حکومت حضرت مهدی (ع) ادامه خواهد داشت و خون عاشورائیان هرگز از جوشش باز نمی ایستد . در خبر آمده بود که جنازه آغشته بخون و تازه آن شهید ربوده شد . اگر این چنین باشد باید بگوئیم که نهضت عاشورا هیچگاه از جوشش نمی افتد .و خون یاران رسول الله و ائمه اطهار و پیروان ولایت هرگز حتی پس از 14 قرن از جوشش نمی ایستد و خشک نمیشود..... در صحرای کربلا 72 نفر از بهترینهای خلق و بتدگان راستین خدا توسط همین طرز تفکر و جریان سیاسی اجتماعی متضاد با قرآن محمدی ، به خون غلطیدند آیا باعث شد که حقیقت نیز خاموش شود حال بگذارید دشمنان قسم خورده عاشورائیان این بار بر پیکر مدفون عاشورائیان بتازند و خود شاهد معجزه خون صدیق شهیدان واقعی راه ولایت باشند . من باورم شد که خون شهیدان عاشورا هنوز به رسالت سنگین خود ادامه میدهند و باشد که این خبر تلنگری باشد که با اعمالشان پشت پا میزنند به خون شهدای واقعی راه پیامبر و اهل بیت و راه ولایت. آنان رحمت شدگان بارگاه الهی هستند ما باید به فکر خودمان باشیم تا با اعمال و رفتار خود به نام شیعه و با پرچم حمایت از راه ائمه ، پا بر روی خون آنان نگذاریم.
  • حمید ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    ملت عزیز ایران خدا میداند که همه این جریانها بر حقانیت شیعیان میباشد که میبینیم پش هزارو اندی سال یاران علی (ع) سالم از زیر خاک بیرون میایند.من مدت چهار سال در اسارت بودم و از دوستان نزدیک شهید حسین پیراینده همان کسی که پس از دوازده سال جسد مبارکش سالم از زیر خاک بیرن آمد. همه این مسائل را خدا میخواهد بر ما شیعیان بفهماند که به مذهب مان افتخار کنیم و گول وهابیهای از خدا بیخبر را نخوریم ان الله مع صابرین
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اینان که با قبر حجر بن عدی دشمنی دارند ومردم شهر راشکنجه وگرسنگی میدهند.میخواهند به استکبار وصهیونیزم حال دهند ومید هند.ایا این را می فهمند؟جواب مشخص است...اختیاری
  • راستی ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    حالا میفهمم چرا قبر مادرمان فاطمه علیها سلام مخفی است.
  • طهماسبی ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما باید دنبال دستور مقام معظم رهبری باشیم ببینیم آقا چه می فرماید
  • محسن ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنت خدا بر عاملین و مشوقین این اقدام خبیثانه. الهم عجل لولیک الفرج، الحجه ابن الحسن(ع)
  • بصیرت ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مرگ برفرقه ی شیطان صفت وهابی وتمام کسانی که این فرقه رابه وجود آوردند. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش کفار نتواند که جوابم دهد
  • بصیرت ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    هر که با آل علی علیه السلام در افتاد ور افتاد
  • سما ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خاك بر سر بي ادب بي غيرتت
  • مصطفی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج
  • پارسا ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    گرچه اين عمل كفار قابل بخشش نيست اما فكر مي كنم حتي جسد مطهر اين صحابه ي شهيد رسول خدا (ص)وامير المومنين (ع)كه از قبر درآورده شده ناقوس نيستي دشمنان دين را به صدا درآورده وخون مقدس وجسد مطهر اين شهيد سرعت نابودي دشمنان را شديد تر خواهد كرد. بالاخره اين جسد مطهر هم خدايي دارد كه ناظر براين اعمال ددمنشانه كفار هست.
  • پویا کاتوزیان ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    دوستان دست تاریخ با بازی جدیدی که راه انداخته میخواد بگه شما مسلمان نما ها برای اهل بیت و که هیچ برای صحابه ایشان نیز ارزشی قایل نیستید و باز هم انتظار فرج از مهدی موعود دارید ما مسلمانان موقعی که نسبت به مقدساتمان این مقدار بی تفاوت برخورد میکنیم و اجازه ی هرگونه بی حرمتی رامیدیم انتظار دارید افرادی که مسلمان نما اما در عین واقعیت شیطان انسان نما هستند اینگونه عمل نکنند وقتی که خود اعراب قطر و عربستان و ترکهای ترکیه راضی به خونریری همدین و همنوعشان هستند برای صرف پول و قدرت دیگه چه انتظاری دارید خدا فقط یه مقدار چشم بینا و دل آگاه به این امت خفته در خواب خرگوشی بده برای همه دوستان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم . پویا کاتوزیان
  • محمدعلی بازگیر ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    انشالله به حرم بنت الحیدر (ع) نرسند چون اونموقع یا باید ما اونجاباشیم و فدای بی بی زینب و خاتون فاطمه ی ثانی حضرت رقیه س بشیم یا علنا" برینیم وسط وحدت و سنی و عمربن خطاب رو ... کنیم
  • حسن نوروزی ایلامی ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنت کنه مستر همفر بریتانیایی را که باعث شد آن احمق نادان محمد بن عبدالوهاب فرقه تکفیری وهابیت ایجاد کند.خاطرات مستر همفر را بخونید
  • محمدی از مهدیه نکا ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا وغیبةولیناو کثرةعدونا وقلةعددنا وشدةالفتن بنا وتظاهر الزمان علینا....
  • hamid ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من اگر جزء کسانی بودم که این عمل شنیع رو انجام داده بودم ، قطعا زمانی که جسد را سالم می دیدم ، به حقانیت اسلام و خصوصا شیعه ایمان می آوردم این احمق ها نمیگن یه جسد بعد از این همه قرن چجوریه که سالم مونده!!!!
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    حجر اي اولين شهيد مبارزه تشيع اي سند معتبر قيام امام حسين راهت را ادامه خواهيم داد
  • هادی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگه خودم با چشای خودم جسد سالم شهید تفحص شده رو بعد اون همه سال، نمیدیدم باورش واسم سخت بود که جسدایشون سالمه جانم فدای اون و مولای او کی میشه نائب امام زمان فرمان جهاد بده
  • سوسن ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا متاسفم براي وهابيون و طرز فكر متحجر و وحشيانه‌شون. اميدوارم خدا همه رو به راه راست هدايت كنه.
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آماده ایم برای دفاع از حریم اهلبیت
  • جابرامامقلی پور ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بازهم سندی ازمظلومیت شیعه برای همه کسانی که شیعه واعتقادات آنهارو زیرسوال میبرند ارایه شد کورشودچشمی اینهارو ببیندوبرافکارسست وشیطانی خودباقی بماند من امروز فهمیدم به قول دوستمون چراقبرمادرشیعیان فاطمه زهراسلام الله علیهامخفی است اماای شیعیان برادران هدف ازاین کاراختلاف بین شیعه واهل سنت است مواظب توطیه های شیاطین باشید یاغریب کربلاحسین (ع)
  • علي ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدايا ظهور آقا اما م زمان را برساند تا انشااله ريشه تمام وظالم را بخشكاند
  • علی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدایا برما ساکت نشینان رحم کن و بلا نازل نفرما که اگر اجازه جهاد دهند مرد از نامردمان عیان می شود و خون نجس و کثیفشان را بر بدن نجس ترشان جاری می کنیم
  • افشین ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • شهروند کرمان ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام خداوندا تو ظلم فرعون را با موسی از بین بردی و قوم بنی اسراییل را از دست ظالمان زمان نجات دادی خداوندا تو قوم نوح را از دست ظالمان نجات دادی خداوندا تو مومنین را از ظلم زمان توسط بنده محبوبت محمد(ص) از ظلم و عداوت زمان نجات دادی ... پس خداوندا ما به تو اعتماد میکنیم و میدانیم آنچه باقی میماند حق است و آنچه نابود میشود ظلم بر روی زمین و ظالمان هستد. پس خدای مهربان ما پا در رکاب و آماده جهاد در راه حمایت از دین حق تو که همان اسلام ناب محمدی است و در حمایت از بهترین بندگانت بر روی زمین که همان اولاد پاک ومطهر ایشان میباشد آماده هر گونه جانفشانی هستیم. پس ای خدا شاهد باش که امروز جبهه باطل توسط این وهابیون تکفیری چگونه بر انسان های پاک و مظلوم تاریخ معاصر میتازد ... خدایا تو شاهد باش ....
  • داود ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فقط راهش زدن چند تا موشک به عربستان و قطر است یاعلی مدد ما تا اخرین قطره خونمون را فدا کنیم هستیم
  • رضا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فهم بعضی ها زیر خط فقر است
  • ناشناس ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بايد با قبر استر و مردخاي در همدان گروكشي كنيم
  • سیدمحمد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مهدی عنایت زاده از موسسه امام خمینی قم ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگر مرقد مطهر حضرت زهرا {س}مشخص می بود خیلی زودتر این کار غیر انسانی را انجام می دادند .خدا را شکر که قبر حضرت مشخص نیست .
  • سکوت ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عجب صبری خدا دارد
  • صالح ابراهیمی نیا ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    کسانی که هتک حرمت به پيکر مطهر حجر بن عدي نمودن از کفار به خداوند و اسلام هستند ومحکوم به عدام هستند چراکه این کار باعث گستاخی دشمنان اسلام والبیت (ع) هستند این جنایت نشان از استارت کار بدتر است لعنت خداوند بر عاملین این کار باد
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عزیز من همینطوری نباید اقدام کرد که!مسئول هست باید تصمیم گیری بشه نباید چشم بسته عمل کرد!
  • محمد رضا ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • ali azadi ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام بر پیکر به خون غلطیده حجربن عدی .واقعا جای بسی تاسف است که دراین زمانه به اجساد مطهر یاران سروران شیعیان هم رحم نمیکنند .وجنگ مذهبی را تاجایی پیش بردند که به قبرستانها هم کشیده شده ما در این سرزمین ایران دسترسی برناپاکان نداریم امیدواریم بزودی منتقم انتقام خونهای مطهر را بگیرند .انشا ...
  • علیرضا و مهدی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    این گونه جنایت ها دال بر حقانیت شیعه است چون پیکر مطهرشان هنوز سالم است...............کی باشد که امام عصر بیاید و ریشه انان را بخشکاند.
  • س ش ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    الهی اشکوا الیک جز گریه و تاثر شدید و دعای برای تعجیل در ظهور چه می توان کرد باید همه مسلمانان کار پست و شنیع پلیدان و خونخواران روزگار را مورد سرزنش قرار دهند و محکوم نمایند اینها از همایش علمای مسلمان در ایران وحشت کرده اند درود بیکران خدا بر بدن سالم و به خون غلطان صحابی دلیر و با بصیرت حضرت رسول و امیر المومنین و امام حسن مجتبی علیهم السلام اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک س ش
  • رقیه ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمدوآخرتابع له علی ذلک(اللهم العنهم جمیعا
  • حجت ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    كسي كه مبتلاي به ولي شود بعد از 1400 سال نيز با او كار خواهند داشت !
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تو رو خدا پای دولت و اینا رو باز نکنید به این قضیه. خود مردم باید یک حرکتی بزنند. با ورود دولت قضیه لوث می شه
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    علی آقا اسمتو میذاشتی عمر بهتر بود
  • توحید ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وقتی این خبر رو خوندم خیلی ناراحت شدم و اشک تو چشام جمع شد حدود 1400 سال از مرگ آدم بگذره و او با جسدش هنوز از مولا علی(ع) دفاع کنه.
  • عبداله ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    هدایت نمی شوند خدا لعنتشان کند و انتقام مظلومین شیعه را به برکت ظهور حضرت مهدی از آنها بگیرد انشاء...
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اولا ربطی به هاشمی نداره.ثانیا اسرایل با تمام خباثتش خداوکیلی خیلی از این وهابیان آدمتر هستند.
  • محمد .محمد ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خاك بر سر شما كه همه چيز رو شوخي ميگيريد . تازه ميفهمم چرا وقتي بني اسرائيل داشت وارد بيت المقدس ميشد خداوند به موسي فرمود كه به انها بگويند هنگام داخل شدن فلان دعا را بخوانند تا پاك شوند ولي انها هنگام ورود شروع به مسخره كردن نمودندو در نهايت عذاب خدا اونها رو گرفت و هلاك شدند چون اونها هم مثل شما كم عقل بودند . شوخي شوخي با خدا و پيغمبر و نيكان هم شوخي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سارا شکیب ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با حتک حرمت به مقبره این عزیزان فقط فکر پلید خودشون را به همه مسلمان و دیگر افراد جامعه جهانی نشان میدهند و باعث میشوند ما یکپارچه تر باشیم.
  • الهام ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من به اینجا رفتم. دلم خون شد وقتی خبر رو شنیدم .بخدا که اینها مسلمان نیستن و از اولاد ابوسفیانن. لعنت خدا بر انها
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عربی بلد نیستی چیزی نگو.
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خداروشکر که سید حسنی هست و خامنه ای نیست.هرچی جهان اسلام میکشه از خامنه ایه.
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فقط سید حسنی.
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    انشاالله به زودی مهدی فاطمه انتقام اینهمه جور و جنایت و آدمکشی را از این به ظاهر مسلمانان از حیوان پست تر از نسل بنی امیه خواهد گرفت.دور نخواهد بود روزی که دنیا باید در برابر اسلام راستین سر تعظیم فرود آورد.اللهم عجل لویک الفرج.
  • لرستان ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    نامردای بی شرف اینا همون حرومزاده هایین که در خونه حضرت زهرا رو آتیش زدند. اگر خامنه ای حکم جهادم دهد نابودشان می کنیم
  • عباس صادقی نژاد ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام . تعطیلی حوزه های علمیه یک کار نمادین است . با این افراد جسور باید عملا برخورد کرد
  • سرباز ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ای کاش رهبر عزیز اجازه میداد داوطلبانه هر کی دوست داره بره و انتقام بگیره هنوز هیچ کسی نمیدونه خدایی نکرده به بارگاه حضرت زینب و حضرت رقیه بی احترامی بشه مگر این همه بلا توی عراق اتفاق افتاد چی کار کردیم خدا کمک کنه این راه برای ما باز بشه بریم
  • سعید از باشت ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا صاحب الزمان
  • حسین ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدایا به حق مولا علی کسانی را که به قبر حجر بن عدی اهانت کردند نابود بگردان
  • یوسف ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مگه سنی ها ادعای صحابی گری ندارند؟مگه حجربن عدی صحابه پیامبر ص نبود؟
  • رامین ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم العنهم اللهم عجل لولیک الفرج هر چه می کشیم از غیبت امام زمانه
  • بنام الله ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من نظر خاصي ندارم . فقط ميتوانم بگويم منطقي و حقيقت امر اين نيست .اين افراد ضعيف هستند. وملعبه دست شيطان ها وشيطان پرستان . آخه اخوي کدوم دين ميگه به پيکر متوفي بي احترامي کن ويا کدوم آيين ميگه خون هم نوع خودت را به ناحق بريز بر روي زمين ميشه گفت که اين ها دين دار هستند . نه والا نه بلا اينها لياقتشون همينه که مزدور باشند و بس . حسابشان هم با کرام الکاتبين است و بس
  • زهرا شاد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج خدایا خودت شاهدی و میبینی و حافظ و نگهدار تویی اونها با این کار فقط جهل و نادانی خود را به همه ثابت کردن عشق امام علی (ع) و یارانش همیشه در قلب ماست و زنده تر هم شد به امید روزی که در اتش جهنم سزایشان را ببینند
  • اسمعیل ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    دل پر از خون است اقا ایا حرفی برای گفتن است ظهورنزدیک است انشاالله انشاالله انشاالله الهی تورابه پیکر خونین حجربن دی تو را به هتک حرمت به پیکرسرداررشید علی ع تو را به لنگر زمین و اسمان ریشه هر چه وهابی کوردل را بکن...الهی امین به تعدادناشمار دایم سبحان الله امین.....
  • رامین فیروز ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    حالا این نبش قبره عکس هایی که از کشتار مردم بی گناه سوریه توسط همین کثافت ها دیدم که واقعا باورم نمیشه سر یه انسان چنین بلایی رو آورده باشن واقعا از اون موقعی که این عکس ها رو دیدم اعصاب و روان برام نمونده
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    قبه ومرقد راخراب کردند چون بامرده پرستی مشکل دارند چرا نبش قبر کردند ؟؟؟؟.... این کار حرام نیست ؟؟؟... آنها اسم خودشان را مسلمان می گذارند
  • جمالی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    این خواست خداست تا نشان دهد پیکر یاران امیر المومنین علی ع چطور بعد از 1400سال سالم وتازه باقی مانده است من اطمینان دارم همه انهایی که این جنایت را مرتکب شده اندواین صحنه را دید ه اند ندامت سرا پای انان را پر میکند وتوبه میکنند وهمه شیعه می شوند حال بروند قبر معاویه ودیگر پیشواهای گمراه وهابیت را نبش کنند ببینند چه خبر است فاعتبرو یا اولابصار
  • سلام ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    صبر کنید برادرها امام علی بدتر از اینها رو تحمل کرد. ما هم شیعه همان امامیم و منتظر فرزند همان امام
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنتشان کنه این کثافتا رو
  • حاج محمود ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شیندن این خبر قلبم را به درد امد امروز حجر اگر جلو انها گرفته نشود فردا حضرت زینب ولی کور خواندن اما دفاع از اسلام حد ومرز ندارد در صورت نیاز به میدان میایم و به کسانی که می خواهند هتک قبور ائمه و..بکنند ایسادگی خواهم کرد و برای انها ثابت خواهیم کرد .جانباز از خطه خوزستان خرمشهر
  • سلام ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شما برو با اخلاصت تبلیغ کن و وسط دعوا نرخ تعیین نکن.
  • ابتدایی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سعی کنید نبش قبر نکید چون با یاسر عرفات شروع شد یکی هم تو شیلی .دست اخر بعد از سالها مستندش تو یکی از شبکه های غربی پخش می کنند اگر حدسم درست باشه والاه اعلم
  • ناشناس ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام دوستان عزیز از این حرکت غیر انسانی که بگزریم من متوجه این جمله نشدم. پیکر تازه و اغشته بخون... یعنی چی؟
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من درجایگاهی نیستم که بخوام وقت وزمان روتعیین کنم منظورم آمادگی داشتن بود شاید فردا بخوان با حرم حضرت زینب {ع} هم این کار وبکنن نباید آماده باشیم ؟تازه اون لحظه که عکس رو دیدم مخم کار نمیکرد بهتر ازاین کلمه اصلا به ذهنم نمی رسید و از اینکه زمان مشخص شده ولااق اینجور برداشت میشه عذر خواهی میکنم ودر آخر بازهم میگم من آماده از اونچه که ازکوچیکی بهش احترام گذاشتم نه من تنها همه ازش دفاع کنم و حاضرم جونمم بدم حالا هر زمانی که بخواد باشه.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    امریکا وغرب بدون اینکه تلفاتی (جانی ومالی)بدهند با جنگ شیعه وسنی می خواهند مسلمانان را در برابر اسراییل خلع سلاح کنند در این شرایط بصیرت لازم است نه احساسات
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    چه کامنت شیک و اتوکشیده ای !
  • شاکر ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا ایشالا به سزای اعمالشون برسونه این وهابی هارو خدا لنعتشون کنه ما باید تا روز قیامت لعنشون کنیم این بیشرفارو چی بگم بخدا اعصابم خرابه مای شیعه هیچ کاری نمیتونیم بکنیم مامور به صبریم به خدا سخته خیلی سخته صبر خدا کمکمون کنه....
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنتشون کنه و لعنت کنه تمام کسایی رو که ازاینا حمایت مالی ونظامی میکنن واز خدا می خوام که بین عالم وآدم بی آبرو بشن آمین
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    در نظرات بالاتر نظرم هست وباهات بسیار موافقم
  • عثمان ابراهیمی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وقتی انسان پیروی از هوای نفس و شیطان را سرلوحه خود قرار دهد کارش به جایی میرسد که خدا در قران می گه اولئک کالانعام بل هم اضل که مصداق واقعی این خطاب را ما هم اکنون در زمان خود مشاهده می کنیم هیچ مسلمان و پیرو سنت پیامبر این کار را انجام نخواهد داد .
  • سلام ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    و اینکه اونا خودشون عکس گرفتن و صحنه سازی هم ازشون بعید نیست اللهم لا تسلط علینا من لا یرحمنا
  • معین ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اون موقع که همین حرومزاده ها حرم معصومین و فرزندان پیغمبر(ص) تو سامرا رو هتک حرمت کردن هیچ حرکتی از طرف شیعیان نشد و باعث شد اینبار هم به یاران اهل بیت پیغمبر هتک حرمت بشه بازم دمه حسن نصراله گرم یه تهدیدی کرده که به حرم حضرت زینب(س) بی حرمتی نشه علمای ما کجان؟؟؟؟؟
  • رضا ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بخدا وقتی خبر رو خوندم تمام وجودم رو امید و خوشحالی فرا گرفت. چند ساله که روایات ائمه و پیامبر رو در مورد حوادث عصر حضور رصد میکنم ، از یک سال پیش از انقلابهای عربی ، اولش برام غیر قابل باور بود اما کم کم که دیدم اخبار غیب معصومین یکی یکی داره به حقیقت می پیونده به یقین رسیدم که ظهور نزدیک است. هر روز خبری رو میشنوم که معید این مطلبه. از همه براداران و خواهران مسلمانم که انتظار فرج ولی عصر رو دارن تقاضا میکنم این اخبار رو که به توصیه اون بزرگواران منتظرین باید بدونن تا آگانه عمل کنند و قدرت تمیز حق از باطل رو داشته باشند مطالعه کنند. متاسفانه در این زمینه اطلاع رسانی نمیشه در حالی که در دوره ریاست جمهوری جرج بوش تیمی ماموریت یافتند تا در مورد مهدویت مطالعه و تحقیق کنند تا بدونند چطور باید به مقابله با اون برن. اونا به وقوع این حادثه اطمینان دارند در حالیکه در همین ایران خودمون خیلی از ما به ظهور بچشم یک قصه یا افسانه نگاه میکنن که البته این هم از نشانه های ظهوره. تکلیف ما در این دوره هوشیاری کامل و پرهیز از شتابزدگی و احساساته. حتما شنیدید که ارتش آمریکا در مرز سوریه و اردن داره تحرکاتی رو انجام میده! بنابه روایات معتبر شیعه وسنی سفیانی از همین منطقه(وادی یابس) در حالی که صلیب به گردن داره و از روم میاد(کشورهای غربی) قیام خواهد کرد. علی (ع) حتی چهره اون ملعون بدسیرت رو توصیف کرده. وای از جنایاتی که او در منطقه شام (همین اعمالی که امروزه در سوریه و عراق در حال انجامه) و بعد از اون پس از حمله به عراق خواهد کرد. علی (ع) سه روز مردم کوفه رو واجب میکنه که در مسجد شهر نماز بگذارند و بنا به روایتی اعلام میکنه هرکس عذری برای عدم حضورش نداشته باشه مجازات میکنه در این سه روز اون فقط حوادث عصر ظهور رو بیان میکنه و از مردم میخواد تا این اخبار رو سینه به سینه نقل کنن تا مردم اون دوره تکلیف رو بدونن. ایشان میگه در کوفه جوی خون راه خواهد افتاد ، بصره نابود خواهد ، پس از اون در مدینه به قصد دستگیری فرزند زهرا(س) عامل شنیع ترین اعمال خواهد شد. سروران تکلیف مارو از قبل گفتن برین مطالعه کنید تا آگاه باشید و این خشم مقدستون را برای یاری گل نرگس حفظ کنید. برای راهنمایی میتونید کتاب عصر ظهور استاد کورانی که از شیعیان لبنان هستند رو مطالعه کنید. اللهم عجل لولیک الفرج و الجعلنا من خیره اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه.
  • علی محمد ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به این صفاکان کور دل وخون اشام ارتش ناجوان مردسوری بگویید سربازان گمنام مهدی (عج)بیداروهوشیارند .اگرخداشمارابه رسوایی نکشانده بدلیل این بوده شاید برگردید.خداارحمو راحمینه
  • کککک ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اقا کجا گفته پیکر انسان در خاک سالم می مونه اگر میشود رفرنس بدهید واقعاً این حرکت زشتی بود اما نیاز به اطلاعات دارم
  • حسین ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یعنی هیچکس این لعنتی هارو ندیده که جلوشونو بگیره؟ به همین راحتی اومدن تخریب کردن و رفتن؟
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وای به روزی که قرار باشه ما ایرانیا وارده این کارزار بشیم وای به حالتون شیطان صفتا بلایی به سرتون میاریم که اربابتون شیطان کثیفم به خواب و تصورش نیاد یا مهدی.
  • شیعه علی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    چهره وقایعی مدعیان آزادی ملت سوریه مشخص شد!!
  • شیعه علی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    چهره وقایعی مدعیان آزادی ملت سوریه مشخص شد!!
  • قاسم ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    باسلام ممنون از مطالبتون... این اخبار باید بازتاب پیدا کنه و گسترش پیدا کنه تا همه از اعمال شنیع این خوارج اطلاع پیدا کنن... این زمین از آن مومنین است و پیروزی نزدیک... با اجازه این مطلب رو کپی می کنم...
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    هنوز که هنوز است این نسل پست و حروم زاده بنی امیه و ابوسفیان دست از این جنایت خود نسبت به خاندان عالی قدر پیامبر و عطترش بر نداشته و همچنان به جنایت خود این نسل در حال انقراض ادامه می دهد که خداوند انشاء هر چه زودتر ظهور آخرین منتقیم را برای کلیه شعیان جهان رقم بزند انشاالله.
  • محمد رضا ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    چرا نمی شه یکی از اجداد عارف و متقی من بر اثر نبش قبری که سر یه ماجرا شد جسد مطهرش سالم بود و مادربزرگ من که همین الان هم زندس دیده این که حجر بن عدی از یاران ائمه هست جای خود دارد.
  • علي ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    1-يار معصوم هيچ موقع بدنش از بين نمي رود2-اين ها حرام زاده، ولد حيض و... هستند3-بدن شعيان از اين بي حرمتي، هتك حرمت و مصيبت عظمي به لزه در آمد و ضربه بزرگي به دين اسلام خورد4- انشاء الله خدا فرج حضرت صاحب الزمان (عج) را را نزديك كند و ما در ركاب حجت الله انتقام اهل بيت (عليهم السلام) و يارانشان را از اين بي بته ها بگيريم5- انشاء الله با دست آقامون قمربني هاشم(ع) حساب و كتابشون داده بشه و به خاك سياه بنشينند6-خاك بر سر تمامي آن كساني كه باعث اين مصيبت شدند مگر نديدند صدام كه لعنت خدا بر او باد چه جور به خفت و خاري افتاد و در آخر سگ كه به اينان شرافت دارد بدن نحسش را از خاك بيرون كشيد و دريد. اللهم عجل لويك الفرج
  • فطرس ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    الا اي آخرين آواي سرمد، كجايي مهدي (عج)آل محمد(ص)، بيا آقا همه چشم انتظارند،گل زهرا(س) دگر طاقت ندارند، دلم ميميرد از داغ جدايي،بيا يابن الحسن آقا كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اللهم عجل لوليك الفرج
  • صیاد ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وهابی های ملعون ناخواسته برای حقانیت تشیع مهر تأیید زدند. کسی که شیعه واقعی باشد جنازه اش سالم ماند
  • javad ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خداوند کافران رالعنت کند
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    داداشم مطلبت قبول.اما موید درسته نه معید.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بهترین را ه تیلیغ اسلام راستین در بین آنهاست و جنگیدن با این حیوان ها فایده ای ندارد .
  • محمد صادق ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام به همه مسلمونا تسلیت می گم و از همه می خوام که برای ریشه کن شدن این وهابی ها یکی یدونه زیارت عاشورا بخونن و هدیه کنن به حضرت زهراء سلام الله علیها
  • موسی الرضا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اینا همش حرفه که میزنند مطمئنا وقتی خودشان پیکر تازه را دیدند از همین هم هراسانند
  • mahsa ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ya abalfazl
  • منتظر ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگه خدا به ما توفیق بده بزودی انتقام حجرویارانش را از وهابیهامیگیریم
  • دیده بان ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد دوباره حقانیت شیعه و اهل بیت پیامبر این گونه اثبات شد ، حالا که جنازه را در آوردید بعد از بیش از 1000 سال جنازه سالم و بکر بود اگر میتونید تصویری از اصل جنازه بدهید این کرامتی زنده و به روز است آگاه باشید الهم عجل لولیک الفرج
  • موسی الرضا ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اینا همش حرفه که میزنند مطمئنا وقتی خودشان پیکر تازه را دیدند از همین هم هراسانند
  • ناشناس ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لبیک یا حسین (ع) سلام بر مولا و سرورمان علی ابن ابی طالب علیه السلام آماده جهاد با وهابی های کثیف هستیم لعنت بر وهابی خون آشام کثیف
  • غم زده از نظر بی بصیرت ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگر چشمت رو روی رسانه های فاسد غرب ببندی خون که چه عرض کنم دریای مظلومیت رو میبینی و انشاالله همه ی ما شاهد جوی خون وهابی ها به دست آقا امام زمان (عج ) باشیم
  • مهدي ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خوشا به حالت اي حجر. كه پيكرت بعد از 1400 سال بيشتر از ما براي اهل بيت كار ميكند. و ما همچنان نشسته ايم !!!
  • هانی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بچه ها کیا دوست دارن و داوطلب میشن برن از حرم حضرت زینب (س) تا پای جانو شهادتشون دفاع کنن.نظرتون چیه کشورمون یه گروه برا محافظت از اماکن متبرکه و مقدس در سوریه درست کنه. اولیش خودم
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فكر كنم شما هم بايد تشخيص بدهي فرق قيافه اين متجاوزان با منتقدان حكومت اسد را
  • علی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنت بر پدر و مادر کسی که این حرکت زشتو انجام داد .لعنت بر افراطی های وهابی
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا صاحب الزمان(عج) بیا وانتقام مادر را از این حرامزاده ها بگیر...
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    و با اينكار توهين به حجربي عدي كنيم ؟ مردخاي ؟ برادر من ، همه گنجينه هاي زمين هم ارزش يك تار مو و يك قطره خون وي را نخواهند داشت
  • ذالفقار ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    او خواهد آمد...
  • مریم ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خده به حق محمد مسلمانان را بر تمام کافران پیروز بگرداند
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    این که منفی داده یعنی با چی مشکل داره ؟
  • حسین ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اونایی که با کمک مالی به مقاومت مخالفند ببینند که ما چه دشمنان کثیفی داریم واینقدر با حرف وعمل دل مجاهدین را سرد نکنند ....
  • سید ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    طبق روایات ائمه اطهار(ع)بدن انسان مومن به سبب اعمالی از قبیل غسل جمعه پس ازمرگ ازبین نمی رود زیرا ان بدن حرمت پیدا میکند.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • سجاد قهرمان اوغلی خیاوی ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا حسین
  • محسن ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنتشون کنه ایشاالله امام زمان میاد و همشون رو به سزای اعمالشون می رسونه اللهم عجل لولیک الفرج آمین یا رب العالمین
  • اریایی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا متاسفم!!معلومه نمیتونن ازپس جوانان دربیان میرن دنبال ادم هایی که شهید شده اند بازهم براتون متاسفم
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا زهرا
  • علی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    این تعرضات را به پیشگاه قطب عالم امکان و بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها و همه مسلمانان جهان تسلیت میگم. مسلمانان خاموشی تا کی؟ اقایم مهدی جان چشم انتظاری تا کی ،کدام جمعه می ایی اخه ترسم از ان است که این سفاکان منفور به حرم شیر زن بیشه توحید زینب کبری سلام الله علیها تعرض کنند .مهدی جانم بیا.و این ظالمان را از هستی ریشه کن.
  • فدایی حضرت مهدی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنت براين سلفي هاووهابی های پست ورذیل که بویی ازشرف وانسانیت نبرده اندوازیزیدهم بی شرف تروپست ترنداینهاابن الحرام هایی بیش نیستند مرگ بروهابیت..
  • یک ایرانی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا چقدر آینها احمق و عقب افتاده اند که وقتی جسدی را از خاک بیرون می کشند و مبیبینند بعد از 1350 سال هنوز سالمه بازم دست به این جنایت می زنند. الهی همشون در جهنم با عمر و یزید و شمر و معاویه محشور و همبستر شوند. با اینکه من از این آخوندها بخاطر گرونی که بوجود آوردند خوشم نمی یاد البته نه همشون بعضی هاشون ولی تازه می فهمم که بعضی حرفاشون هم بیراه نیست و درسته بیخود نبود هی می گفتند اینها چه هستند و چه کردند و چه میکنند و ما باورمان نمی شد.
  • حسین ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سران مملکت دارن چیکار می کنن؟ خب امروز تظاهرات، فردا تظاهرات، پس فردا تظاهرات. به چه کاری میاد این تظاهرات. ما میایم بیرون می گیم می گیم می گیم. فقط بلدیم حرف بزنیم. آیا وقت عمل نیست؟ باید زبونم لال حرم حضرت رقیه و حضرت زینب را خراب کنن تا یه تکونی بخوریم. شورشو در آوردین. یه کاری کنین دیگه. اون بالا نشستید چیکار می کنید؟ ما داریم دق می کنیم. شما را به کلام الله مجید قسم یه حرکتی از خودتون نشون بدید
  • سعید ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مولای ما ، مهدی جان از این همه جور و ظلم زمانه خسته شدیم تو رو به جان عموی غیورت ابالفضل العباس زودتر بیا و انتقام خون همه مظلومان رو از این ظالمان بگیر. مهدی جان تسلیت بی بی جان تسلیت
  • مرتضی ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنهم الله من الولین و الاخرین ان شاالله
  • نادر ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    1 0
    اشهد ان فاطمه بنت رسول الله عصمت الله الکبری حجه الله علی حجج
  • سعید ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مولای ما ، مهدی جان از این همه جور و ظلم زمانه خسته شدیم تو رو به جان عموی غیورت ابالفضل العباس زودتر بیا و انتقام خون همه مظلومان رو از این ظالمان بگیر. مهدی جان تسلیت بی بی جان تسلیت
  • یه ایرانی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با اینکه با این کارشون مرتکب جنایت شدند اما برای اثبات حقانیت شیعه و امامان شیعه همین کافی است بعد از 1350 سال جسد آغشته به خون و تازه ایشان.واقعا که اینها با اینکه جسد را هم دیده اند باز هم شک نکردند به افکار شیطانی خود؟
  • یه ایرانی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با اینکه با این کارشون مرتکب جنایت شدند اما برای اثبات حقانیت شیعه و امامان شیعه همین کافی است بعد از 1350 سال جسد آغشته به خون و تازه ایشان.واقعا که اینها با اینکه جسد را هم دیده اند باز هم شک نکردند به افکار شیطانی خود؟
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واي اگه برسن به حرم بي بي رقيه
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا‏ ‏امین‏ ‏الله‏ ‏ اگه‏ ‏به‏ ‏حرم‏ ‏حضرت‏ ‏زینب‏ ‏دست‏ ‏درازی‏ ‏کنن‏ ‏چه‏ ‏خاکی‏ ‏به‏ ‏سر‏ مون‏ ‏بریزیم‏ ‏،‏ ‏جواب‏ ‏اما‏م‏ ‏حسین‏ ‏رو‏ ‏چی‏ ‏بدیم‏ ‏. یا‏ ‏رسول‏ ‏الله‏ ‏خودت‏ ‏برا‏ ‏ظهور‏ ‏پسرت‏ ‏دعا‏ ‏کن‏ ‏،‏ ‏دعای‏ ‏ما‏ ‏دیگه‏ ‏اثر‏ ‏نداره‏ ‏ الهم‏ ‏عجل‏ ‏لولئک‏ ‏الفرج‏ ‏‏ ‏
  • زهرا ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج اقا شرمنده ایم
  • پارسا ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنت كنه مسببين اين اقدام وحشيانه را.
  • سیدمجتبی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به همه آزادگان جهان تسلیت
  • سید امین ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    الا لعنت الله علی القوم الضالمین
  • سیدابوالفتح موسوی ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من اماده ام که رهبر عزیزم دستور بده سراسیمه به دفاع قبر حضرت زینب میام اماده ام
  • کلب زینب ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اره داداشی منم گریم گرفت؛ این حرومزاده ها بعد از 1400 سال هم دستشون سنگینی میکنه و چشم ندارن قبور اهل بیت رو ببینن؛ خدارو شکر قبر مادرمون فاطمه زهرا(س) مخفی هست وگر نه اگه حتی تهدید هم میکردن به جسارت به قبر مادر خودمو زنده نمیذاشتم
  • احمد ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وهابی که از اسرائیل نطفه اش منعقد شده باشد جز قتل وتجاوز وغارت چیز دیگری بر نمی اید.اما علمای سنی چرا خفه شدند .وحرکتی علیه این کثافت ها نمی کنند شماها از اول اسلام هم با یهود بودید
  • هما ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من هم اشك ريختم از اين خبر جانگداز از خبر تخريب مسجد جامع حلب ،از به خاك و خون غلتيدن مردم بي پناه سوريه، از.... هر خبري كه از وقايع سوريه ميرسه بدنم منجمد ميشه چند سال پيش به دمشق رفتم سرزمين مقدسي كه آنقدر به لحاظ فرهنگي و هنري غني هست كه از ديدنش سير نمي شي. روح قرنها تاريخ و تمدن در كالبد اون شهر زيبا بود حيف و صد افسوس كه جرياناتي ناپاك و پليد كه شيطان را هم روسفيد مي كنند قصد تخريب و ويراني كل خاورميانه را دارند لعنه الله علي القوم الظالمين
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    حقانیت امام علی (ع) با سالم بودن جسد یارانشون بعداز 1000 سال معلوم میشه.
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    در حالی که برخی داخلی ها به سیاست بازی خودشان و ... مشغولند چنین سگانی به خود جرات میدهند و میخواهند مزار بزرگان را تخریب کنند و می کنند.
  • سیما ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا متاسفم برای کسایی که همه چیز رو به مسخره میگرن و آخرم کلاهشون پس معرکه است!
  • سیما ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تقیه وقت و زمان داره.الان زمان تقیه نیست. تقیه مال موقعیه که اسلام در خطر نابودی باشه و قدرت دشمنان زیاد باشه. الان قدرت ما بیشتره.تقیه جایز نیست. باید منتظر حکم جهاد آقا باشیم الهم عجل لولیک الفرج
  • مربی ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    الهی من فدای این جوونای باغیرت بشم که شور علوی در وجودشون غلیان کرده.و اینقدر قشنگ ابراز احساسات می کنند.ما همه سرباز ولی زمان، امام خامنه ای هستیم.این گرد بادهای به غیرت در آمده طوفان نمی کنند که تسلیم رهبرند.دوستای خوبم سید حسن خودشو سرباز امام خامنه ای میدونه.سعی کنیم یک کم بابصیرت باشیم
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یا زهرا همگی برای فرج حضرت مهدی دعا کنید این وهابی های حرام زاده دارن شعیان را قتل عام میکنند
  • سرباز کمنام ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعن علی عدوک یاعلی(ع) و فاطمه(س) با عنایت به فضل خدا، انشاالله ضربه محکمی بر دهانشان خواهیم زد... العجل یا صاحب الزمان(عج)
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عادل جان لااقل کمی عدالت و تقوا داشته باش ، چیزه زیاد سختی نیست
  • چشمهایی اشکبار ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خداراشاکریم که در اذان و اقامه نمارمان اشهدان علی ولی ا... وحجت ا... داریم که یاران واقعی رسول ا... (ص)ومولا علی(ع) بعداز1400سال هنوز باجسمی بودن روح دربرابر ظالمان به شریعت رسوال.. ایستاده اندوخوشا به سعادت آنهایی که در عصر ظهور انتقام سیلی مادرسادات رامی بینند.
  • محمد ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    رهبر عزیزم دلمان خون شده از این همه بی احترامی ها به حرمین شریف ما هنوز همان بسیجیان زمان جنگ هستیم زنده ایم نفس می کشیم نمی توانیم این فاجعه ها را تحمل کنیم دستور دهید جانمان را نثار کنیم .
  • محمدحسن فاطمی ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدالعنت کند وهابیون را
  • سيد جعفر عالمي ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنت كند هر كي را كه به ياران و صحابي جليل القدر پيامبر و شيه امام علي عليه السلام به حرمتي كرده نانجيب ها ايشون قبل از اينكه شيعه باشد صحابي پيغمبر اسلام بوده است
  • محمدحسن فاطمی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدالعنت کند وهابیون را
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وای خدا
  • امین ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدای من وای دارم دیوونه میشم
  • حسن حسین زاده ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعن علی عدوک یاعلی(ع) و فاطمه(س) با عنایت به فضل خدا، انشاالله ضربه محکمی بر دهانشان خواهیم زد... العجل یا صاحب الزمان(عج)
  • روح الله ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک اللهم العنهم جمیعا.
  • محمد ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت پیامبراسلام
  • حب علی ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنتشان بکن خیلی پست اند
  • محسن ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    لبیک یا صاحب الزمان-لبیک یا خامنه ای
  • عاشق اسلام ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تو ادمی .تو مسلمونی. تو شیعه ای. مگر کم این معجزه هارا دیدی.بابا یک مسلمون همچین حرفی نمی زنه
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تا کی باید اینقدر سکوت کرد ید صاحب امر امام زمان می خواهیم و ذلفغار
  • ناشناس ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تا کی باید اینقدر سکوت کرد ید صاحب امر امام زمان می خواهیم و ذلفغار
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تو دنیا دارن مسلمانه رو قتل عام میکنند اینها دنبال دعا کردن ما سر مزار بزرگانمونن، آخه به قول خودتون مسلمونا یک نگاه به فلسطین و میانمار وصدجای دیگه بندازین ببینید شیعه دشمن شما خواب زده هاست یا اونایی که ازشون سلاح میگیرید،خواب دیگه بسه بیدار شید تا حالا که خواب خوش بودید حالام که دیگران چند تا ضربه به دشمن زدن به جای بیدار شدن و کمک کردن به خیال خودتون تو غزوه به جنگ هم دینا تون افتادین!!آخه اگه با شما بجنگیم یا نجنگیم دشمن شادیم این چه کاریه آخه مگه شما قرآن نمی خونید کدوم یک از 4 خلیفه نبش قبر رو براتون آزاد کردن و کی سنت پیغبر قتل عام بوده؟
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    چطور ممکن کسی جسدی رو بعد از سالها زیره خاک بودن سالم وتازه ببینه وبه حقانیتش پی نبره یک جای این گزارش اشکال داره ایکاش گزارشهای این کار کامل داده میشد تا پنهانهای افکار همه روشن میشد
  • بینام ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    منم واقعا متاثر شدن واقعا خاک بر سر همشون
  • شوشتری ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اینهاازنسل معاویه ویزیدهستند بااین بی حرمتی کار ناتمام پدرانشان رابه اتمام رساندندخدالعنت شان کند
  • سمیه ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا لعنتشان کنه
  • اعظم ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدالعنتشون کنه
  • Ahmad ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با این کارشون نسل وهابیت ریشه کن شد.
  • حائری ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یابقیه الله مهدی عجل الله
  • سحر ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    انشائ الله خدا جوابشونو میده اشک تو چشمام جمع شد خدا لعنتشون کنه
  • امیر ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام لعنت بر وهابیان لعنت بردشمنان اهل بیت لعنت برتفرقه افکنان لعنت برظالمان لعنت خدا برهتاکان وبی حرمت کنندگان یاران وپیروان ائمه علیه السلام
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    رفرنس ندارم، اما فکر می کنم اولیای خدا، مخصوصا اگر شهید هم شده باشند، خدا یک چیزهایی بهشون میده که به بقیه نمیده !
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    منطقه دست خودشون بوده
  • کاشمر بصیر ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    حالا می فهمم که چرا قبر حضرت فاطمه الزهرا در عربستان مخفی است حضرت علی (ع)1400 سال پیش این روز ها را دیده بود و پیش بینی کرده بودند لعنت بر این خوارج نهروان و بلکه بدتر از خوراج بلکه دست پرورده انگلیس و آمریکا و اسرائیل واقعا چقدر پست هستند و با اینکارشان پستی خودشان را نشان دادند به همه مسلمانان
  • امید ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سگ توروح پدرومادر هرچی وهابی که اینارو زایدن خدااینارو هزارباردرروزعذاب بده انشااله
  • رسول ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    کسانی هتک حرمت به قبور مطهر می کنند جان سالم به در نخواهند برد.
  • صفری ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    هتک حرمت این صحابه بزرگوار و نقشه شوم استکبار برای به جان هم انداختن شیعه و سنی مهم تره
  • یک بسیجی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگر خامنه ای حکم جهادم دهد -ارتش دنیا نتواند جوابم دهد.
  • ناشناس ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • یک ایرانی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدای ناظر و حاضر نسل وهابیت کثیف و خبیث را به لطف و کرمت منقرض کن .
  • ر ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا وکیلی شما نظر ندی خیلی بهتره اسرائیل ملعون خودش سردسته ایناس اونوقت از اینا آدمتره
  • محمد علی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شیعه بر حق بوده و هست و این یک افتخار هست که بدن ایشان کاملا سالم بوده پس بازهم حقانیت شیعه ثابت شد.هرکسی که اندکی به تروریست ها بخصوص تروریست های سوریه کمکی کنه تروریست محسوب میشه در واقع تروریست واقعی آن ها هستند ،که رژیم اشغالگر صهیونیسم در انجام این کارها حرف اولو میزنه و... چراکه این مزدوران(بخصوص تروریست های سوریه که سر دسته آن ها فرقه ضاله وهابیت و سلفی است) یک ابزار برای انجام اهدافشون (رژیم صهیونیسم آمریکا و...)هستند، قطعا که ماهیت آمریکا برای جهانیان مشخص شده است بخصوص برای مسلمانان . شما پاسخ بدین آیا کسانی که تمایل به ترویج فساد و بی بندباری در جهان را دارند دشمنان خداوند تبارک و تعالی نیستند؟؟؟ آیا نمی خواهند مانع انجام دستورات الهی شوند؟؟ برای تعجیل در امر فرج و سلامتی آقامون مهدی صاحب الزمان (عج) 3 صلوات بفرستید اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 1
    هم کالانعام بل هم اضل
  • محمد علی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    وای بر بعضی از ما ایرانیان که بخواهیم ذره ای خطا کنیم، بیاییم از سوریه و سایر درس عبرت بگیریم آب به آسیاب دشمنان این ملت و کشور عزیزمان ایران نریزیم هیچ چیز بهتر از امنیت و آسایش نمیشه کمی تفکر کنیم
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا شما نمی فهمی یا خودت رو زدی به نفهمی . !!!
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عربی رو خوب یاد بگیرید بعد...
  • رضویان ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    با این کار بعد 1400سال به حق بودن شیعه دوباره ثابت شد و حجرمحبوبیتش صد چندان شد.ووای برکسانی که کاری ازدستشان می اید و قدرت دارند ولی کوتاهی میکنند .به امید فرج انشا ءالله
  • حمید ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    بنظر من امام زمان هم که ظهور نماید ابتدا باید با همین مسلمان نماها بجنگد یعنی همین نوادگان یزید ومعاویه / خدا لعنتشان کند
  • رضویان ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    با این کار بعد 1400سال به حق بودن شیعه دوباره ثابت شد و حجرمحبوبیتش صد چندان شد.ووای برکسانی که کاری ازدستشان می اید و قدرت دارند ولی کوتاهی میکنند .به امید فرج انشا ءالله
  • ناشناس ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا رحمت کنه عدی رو . و ما رو هدایت کنه اسلام علیک یا ابا عبد الله الحسین (ع)...
  • ناشناس ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    بخدا حلال زاده نیستند اهانت کنندگان به مرقد وبدن مقدس حجر.
  • ehsan ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    مـرگ بر وهابی های ملعون
  • فردین ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    تمام موهای بدنم سیخ شدن. اگه دستم باشه راضی ام همین الان با تمام وجود در مقابلشون جنگ کنم الله اکبر
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    قربون دل تنگت برم مهدی جان
  • سید ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    این افراد و گروه وابسته به القاعده نابود بشند می خواهند ایران را وارد جنگ کنند
  • زهرا ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    من زمان سریال امام علی بچه بودم اما حجر را دیدم .من ایمان دارم به علی و کوچکترین شکی ندارم .من به چشم خودم از امام رضا معجزه شفا دیدم. تعجب میکنم چطور میشه شک داشت .وقتی شنیدم پیکر مطهر حجر سالم بوده تعجب نکردم . اخر خدای بزرگ که اون بدن رو افریده حفظش که برایش اسانتره .(این حرف خود خداست)خدایا شکر که ما را از متمسکین به ولایت علیبن ابیطالب قرار دادی
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    عزیزم برای خدایی که اون بدن به ان عظمت را فقط از یک نطفه افرید و تصور کن ان همه پیچیدگی عروق و استخوان ها و ... ایا حفظ ان از متلاشی شدن برایش اسانتر نیست . حجر برای خدا زندگی کرد .خدا هم که کریمه . یعنی جواب اعمالشو نمی خواست از همین دنیا شروع کنه .با برداشتن عذاب قبر ودستور به خاک که به این بدن دست نزن . این بدن برای منه
  • محمد ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    تا به کی دست رو دست بذاریم و این صحنه ها رو ببینیم و دم نزنیم؟؟ اگه قراره تفرقه نشه و عمیق تر نشه، پس این ذبح شیعیان و کشتار مسلمانان بی گناه خودش عمیق ترین تفرقه نیست؟ من دیگه طاقتم سر اومده هرکی طاقتش سر اومده و حاضره بره به جنگ این حرومزاده ها بگه بسم ا... و مثبت بده
  • لیلی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    کارمان شده فقط دعا و دلخوشیم که نام مقدس آقا علی را میریم اما وای برما که از اهل کوفه بدتریم امروز قبر حجربن عدی ویران ونبش شد و فردا ممکنه هر لحظه به مزار دختر علی (ع) حمله ور شوند فکر کنم زمان امام حسین هم یک عده در کوفه نشستند و فقط دعا کردند وقتی هم سر امام را آوردند فقط خیلی ها هم گریه کردند اما حبیب 93 ساله بود که رفت و شمشیر دست گرفت وای برما
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    یا مــــــــــــــــــــــــــــــهدی....! و تو درخشی از بدر و می رسی از کعبه.... خبر آمد خبری در راه...است!!!!!
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    برادران من تاریخ تکرارپذیراست یاورمظلوم باشید حتی به قیمت جانتان تمام شود فردا روزگار فرزندانتان باافتخار شماها رایاد کنند اللهم عجل لولیک الفرج
  • فرشته ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حالا که دشمن شرم و حیا ندارد شکرم کنم خدا را زهرا حرم ندارد . . .
  • karim ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حجر ابن عدی... این نبش قبر، عقده ی دیرینه ی شماست این ها گواهِ جنگ علیه خودِ خداست وهاّبیان پست! چرا بس نمی کنید اندازه ی خصومت یک قوم تا کجاست؟ گیرم که نبش قبر کنیدش، چه فایده؟ دیگر مزارِ ابن عدی در قلوب ماست ... "یک عده آمدند پی نبش قبر"، آه این حرفها چقدر برای من آشناست تاریخ چند صفحه ورق خورد تا رسید آنجا که دور قبر غریبی سر و صداست ...تا نبش قبر فاطمه راهی نداشتند دیدند ذوالفقار به دستان مرتضاست ذهنم دوباره رفت به جایی شبیه این حرف مدینه نیست دگر، حرف کربلاست ده نیزه دار دور و برِ قبر کوچکی حلقه زدند... لشگر دشمن چه بی حیاست حالا رباب مانده و یک شیرخواره که مثل سرِ حسین، سرش روی نیزه هاست... شاعر: مسعود یوسف پور
  • مسعود فاطمی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    لعنت خداوند بر کفار و منافقین.همین برای گمراهی این خشک مغزان بس است.ای کاش اهل سنت هم مثل شیعیان این واقعیات را ببینند و بدانند که این وهابیون ضد پیغمبر(ص)هستند.
  • ali ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    حجر ابن عدی... این نبش قبر، عقده ی دیرینه ی شماست این ها گواهِ جنگ علیه خودِ خداست وهاّبیان پست! چرا بس نمی کنید اندازه ی خصومت یک قوم تا کجاست؟ گیرم که نبش قبر کنیدش، چه فایده؟ دیگر مزارِ ابن عدی در قلوب ماست ... "یک عده آمدند پی نبش قبر"، آه این حرفها چقدر برای من آشناست تاریخ چند صفحه ورق خورد تا رسید آنجا که دور قبر غریبی سر و صداست ...تا نبش قبر فاطمه راهی نداشتند دیدند ذوالفقار به دستان مرتضاست ذهنم دوباره رفت به جایی شبیه این حرف مدینه نیست دگر، حرف کربلاست ده نیزه دار دور و برِ قبر کوچکی حلقه زدند... لشگر دشمن چه بی حیاست حالا رباب مانده و یک شیرخواره که مثل سرِ حسین، سرش روی نیزه هاست... شاعر: مسعود یوسف پور
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    منم همین جوری فقط دارم گریه می کنم نمی دونم چی بگم .فقط امیدوارم آخرین عمل پستی باشه که ازشون سر می زنه چون دیگه من نمی تونم ساکت بمونم
  • ؟ ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    وهابيهاي كثيف از پيكر عكس نگرفتند چون سالم بودن ايشون بعد از اينهمه سال براي خودشونم عجيب بوده. شمايي كه نظر مخالف ميدي اعتقادت چيه؟
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    منم فقط دارم گریه می کنم نمی دونم اصلا چی بگم امیدوارم آخرین عمل پستی باشه که انجام می دهند
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام خدا بر شهیدان و لعنت بر کوردلان که انسان از انسان بودن خود شرم می کند.
  • سيد قاسم ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    مامنتظر ظهور ميمانيم از خم ولاي علي مينوشيم ماهنوز بايد مانند اماممان علي صبر پيشه كنيم تاهنگام نبرد صفين وجمل و نهروان برسد و جوابي عاشورايي به اين سگان اموي بدهيم وهمراه آقايمان صاحب الزمان كار را يكسره بكنيم وانتقام سختي از دشمنانمان بگيريم
  • مختار ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اهانت به مقبره "حجر بن عدی" توطئه صهیونیسم است. برای جلوگیری باید قبر "استر" و "مردخوای" رو در شهر همدان تهدید کنیم. این قبر در همدان دومین مکان مقدس صهیونیست هاست.
  • niran ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    به نظر کسی اصلا توجه نکرده یه چیزی هست اینجا امام رضا گفت مرد عادل از دنیا که بره و دفن بشه جسدش اصلا از بین نمیره الان هم توی این نبش قبر نگاه کنید به نظر میاد همیشه گفته میشه که پیکر یا جسد هیچکس نگفت استخوان با این که بعد از این همه سال نباید حتی استخوناش هم می موند این هم قدرت خدا
  • حمیدرضا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    بسمه تعالی خدا رحمت کند تو را ای حجربن عدی همانگونه که در زمان حیاتت صحابه رسول الله (ص) و یار و یاور امیرالمومنین (ع) و سبط اکبر ایشان بودی و اکنون نیز بعد از گذشت 1384 سال از شهادتت به دست معاویه ملعون پیکر پاک و مطهرت نشانه حقانیت علی (ع) و مذهب شیعه است و این خود رسوایی بزرگی برای هم کیشان معاویه (وهابیون و سلفیان ) است .
  • آلفرد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    و سیعلموا الذین ظلموا ای منقل الینقلبون و بزودی ما کسانی را که ظلم کردند را به کیفر اعمالشان خواهیم رساند....
  • فاطیما ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    نوبت ما هم میرسد امام زمان علیه السلام می آیند وجسد کثیف آن دو ملعون پایه گذار ظلم را از قبر هایشان بیرون می کشد و محاکمه می کند وما آنوقت عکس یادگاری می گیریم
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    فارسي بنويس............!
  • محمد ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    یا صاحب الزمان (عج) خدای در مصیبت صحابه ی رسولش (ص) بر شما اجر و صبر دهد. آقا جان شما عمه جانتان زینب(س) را خیلی دوست می دارید ، از یاد پیشانی شکافته ی شان در سوگ حسین (ع) خون گریه می کنید. یقین دارم اجازه نمی دهید ناپاکان به حریم ناموس الهی نزدیک شوند. شیعه و محبین شما خاندان اهل بیت (ع) دلشان از این مصیبت ها خونه ، پیش شما خجل و شرمسارند که با صحابه شما چنین رفتاری کنند و یا خانه کوچک رقیه ی حسین (ع) و چادر نیم سوخته ی زینبش (س) را تهدید کنند و شیعه فقط نظاره گر باشد. مسئولین ما سالهاست سرشان به سیاست و اقتصاد مشغوله ،و هر از چندگاهی اگر برخی از این مسئولین به باورهای شیعی روی می آورند ،معمولا جنبه ابزاری برای همان سیاست و اقتصادشان دارد و لا غیر ،شما بفرمایید محبینتان چه کنند؟ شما را به جان مادرتان زهرا (س) یک راهنمایی مراجع تقلید را بفرمایید ، همان هایی که در عصر غیبت شیعه را به آنها سپرده اید، تا تکلیف شیعیان را در این شرایط حساس تعیین کنند. ما محبین اهل بیت (ع)، با همه ی هستی خود و با قطره قطره ی خونمان از گوشه ی خرابه ی جگرگوشه اربابمان حسین(ع) دفاع می کنیم ، آنجا عمارت معنوی ماست ، بهشت جانمان و آسمان پرواز روحمان است. آنجا حریم ناموس رب اعلی و تجلی غیرت حیدر کرار است. روز و شب از خدای عز و جل فرجتان را می خواهیم. اللهم عجل لولیک الفرج.
  • روح الله یعقوبی از ایلام ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    لعنت خدا بر آل امیه و پیروانش بر تمام دوستداران معاویه اگه دستور جهاد صادر شود خاک عربهای سلفی را به توبره میکشیم
  • شیعه ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا ما نباید این سلفیون حرام زاده رو سر جاشون بشونیم؟ بخدا هر بار که این صحنه رو میبینم بشدت ناراحت میشم . تا اخرین قطره خون می ایستیم . مرگ بر ملک عبداالله. مرک بر تمام سلفیون و وهابیون. با یاری خدا مکه روزی از چنگال این دیو صفتان ازاد میشود . درود بر حزب الله . مرگ بر اسرائیل
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    سني كجابود؟ اينها كافرند
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ای کاش این کار رو توی تمام میادین انجام بدن... ای کاش...
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ترسم از اینه که جنازه مطهرش رو آتش زده باشن... چون حضرت علی فرمودند:"وضع آنان، مانند "اصحاب اخدود" خواهد بود. " و جنازه اصحاب اخدود به آتش کشیده شد
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    مرگ بروهابیت که ازاجسادشیعیان هم وحشت دارد
  • فعال ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    واقعا متاسفم که دین و با خرافات قاطی کردین!!!اگه 1کم مطالعه داشته باشین میفهمین که میشه !چطور مصریا می تونستن با مویایی اجسادشونو سالم نگه دارن بعد خدا نمیتونه کسایی که ایییینقدر باتقواو درجه یکن رو سالم نگه داره؟؟؟؟!!
  • فعال ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    همه ی اینا زیر سر آمریکا و اسرائیل هست فک کردین کی وهابیتو ساخت و الان داره تجهیزش می کنه و کمکش می کنه؟؟؟!!!
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 0
    ایا صحابه رسول الله با صحابه رسول الله فرق داره که علمای اهل سنت در مقابل این جنایت سکوت کردند/ چرا هر چی شیعه ها احترام سنی ها رو دارند در عوض اهل سنت هیچ احترامی واصه شیعه ها قایل نیستند/ اگه داریم اشتباه میکنیم بهمون بگن/چرا علمای سنی جلوی این جماعت خدانشناسو نمیگیرن که این قدر حار شدند/نکنه علمای سنی دروغ میگن که ارادتمند صحابه هستند.
  • علی اکبر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    سنگ بد گهر اگر کاسه زرین بشکست ارزش سنگ نیفزاید و زر کم نشود. این فاجعه امروز یادآور مظلومیت علی و یاران علی، حق غصب و پایمال شده آل الله و سالم بودن پیکر اتمام حجت با کوردلان ابوسفیانی قرن 22 است.اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی
  • محمد ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    مشرق جان مادرت این پیام بذاره نوشابه رو بده ...
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    جواب ندهند؟! همه کار دارند میکنند.جواب تو چیه؟!!!
  • سرباز امام زمان(عج) ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    این بی دینا رو فقط باید امام زمان بکشه... اللهم عجل لولیک الفرج
  • منم ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا لعنت كنه اين عوضيا رو...با چه افتخاري عكسم از خودشون گرفتن!!! مرگ بر تموم وهابيا
  • محسن ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    دمت گرم . اشكم درومد . خيلي سوزناك و با معنا بود
  • سید حسین ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    دو سوال پیش می اید 1_ چرا این بدن مطهر با خود بردند _نکند با پیکر سالم آن شهید بزرگوار روبرو و برای اثبات نشدن حقانیت او پیکر را مخفی کردند 2 _ چرا حجر ؟ _ نکند او جزو کسانی است که در اخر زمان برای کشتن انها زنده می شودو پنهان کردن و اسیر کردن پیکر مطهر راه گریزی برای آنها
  • محسن ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ما مثل اون نامسلمونا نيستيم ، حتي در مقام تحديد
  • كلب الحسين ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد تمام دنيا نتواند كه جوابم دهد بر منكر علي(ع) و اولاد پاكش تاقيام قيامت لعنت.
  • سعید ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    من نمیدونم اینا میخوان با این کار ایران رو وارد جنگ کنند یا نه وقتی پای اهل بیت به وسط میاد سیاست واسم مهم نیست دارم خفه میشم باید تا کی صبر کنیم . اگه قبور زینب کبرا (س) اهانت کردن چی ؟
  • d.m ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا به اون میگین خاک بر سرت؟ بیچاره از ناراحتی گریش گرفته اونوقت شما میگین خاک بر سرش؟
  • علیرضا ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آقا جان امیدوارم این یک دونه جونی که داریم درراه تو فدا شه . اللّهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم. آقا جان بیا.
  • محمد علی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اگه می تونستند در عراق این کار رو انجام میدادند
  • محمد علی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اونا کافرانی هستند که لباس مسلمانی رو بر تن کثیفشون کردن
  • حمید ساکن کردستان ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    من و دو پسرم آماده شهادت در رکاب حجر بن عدی هستم
  • سید محمد جواد ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    الللهم عجل لویک فرج لبیک یا صاحب الزمان آماده شهادتیم
  • شیعه ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آخه عوضی این چه حرفیه میزنی اگه تو شیعه ای که خیلی نادونی اگرم وهابی هستی مگر نمیبینی جسد بعد از هزار و اندی سال سالمه همین خودش یک معجزه بزرگه متاسفم
  • شیعه ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    باید جواب دایناسورها رو بدی روز قیامت با این حرفت بابا دایناسورها که نبش قبر نمیکردند اینا پست تر پشکل روی زمین اند
  • zizu21 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    به حق دست بریده ابالفضل خدا جوابتون رو بده و همه عبرت بگیرن
  • نیلی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    خدایا دیگه بزار اماممون بیاد .خیلی دلم میخواست یه عکسی از پیکر پاکش بود . دلم میخواست کسی که به پیامبر و امام علی نزدیک بوده رو ببینم. حیف
  • سید علی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    تاریخ زتکرار خودش گریان است با نوح بگو که نوبت طوفان است از مرقد حجربن عدی فهمیدم ! از چیست مزار فاطمه (سلام الله علیها ) پنهان است
  • جبله ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    0 0
    پست های کثیف هیچ غلطی نمی توانید بکنید دیدید پیکر مطهر حجر بن عدی که یکی از اصحاب پیامبر (صلی الله علیه واله وسلم) وامیر المومنین وحسنین (علیهم السلام ) بود هنوز بعد از هزارو اندی سال تازه بود وخودتان وهمانهایی که شما نوکر انهاییدهم از این بابت هراسانید چه برسد به اینکه جرات کنید به ساحت مقدس حضرت زینب ورقیه (سلام الله علیهما)هتک حرمت کنید
  • دل سوخته عمه ی سادات ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    دارم دیوانه میشم خیلی بغضاتوگلومه موندم چیکارکنم.............. یازینب کبری یادنبش قبرشیرخوارکربلاافتادم یاصاحب الزمان
  • حسن یوسفی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    درجواب ان فردی که کفته بود مگر مشه بدن سالم باشد ما که نکفتیم آنهایی که جنازه در آوردن کفتند اگر سالم نبود حتما جلو دروربین می بردن وصدا بوق گرا سر می دادند که اینهاکه شیعه ها می کویند دروغ است اینها با این کار هایشان کور خود وهمرخود کندند
  • رضا احمدی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    خیلییییییییییییی بیشعورن...... واقعا خیلی آدمای کثیفی هستن
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    انشا ا...
  • احمد ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    آقایون خانما خسته نباشین همگی سرکار رفتین کلا موضوع از ریشه دروغ بوده. نه خبرگزاری های رسمی دنیا هیچکدوم اینو تایید کردن نه حتی وزارت اوقاف سوریه تاییدش کرده. تو یه سایت کار به ارتش آزادی بخش سوریه نسبت داده می شه تو یه سایت به گروه النصره. شلغم و شورباییه این خبر و گزارش. یه کم فکر کنین که چرا فقط همین سه چهار تا عکس ناقابل که هیچی ازشون مشخص نیست گرفته شده و پخش شده اگه اونا می خواستن عکس بگیرن و بقیه بترسونن که به این چهار عکس مجهول و مبهم کفایت نمی کردن.
  • مجید ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اینا هم معاویه ویزید دوران هستن تکلیف که بانهاجهاد کنیم.
  • anis ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • GVG ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اشالله که مهدی موئود خودش میاد و جواب این کافران رو میده انشالله یا مهدی
  • فداییان امام زمان عج ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 1
    به خدا اگر امام خامنه ای حکم جهاد و اعلام کنند سر از تن وهابی ها و غیر جدا میکنیم.... بلند بگو الله اکبر
  • مهرداد پزشکی ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    بعضیا مرض دارن ناشناس جان!
  • احسان ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ای امام زمان حضرت مهدی تورو خدا حکم جهاد به ما بچه شیعه ها بده
  • مسعود ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    چه خوب شد که قبر مادرم فاطمه الزهرا مخفیه.یا امیرالمومنین. اللهم عجل لولیک الفرج
  • منتظر ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقا پس کی میایی انتقام بگیری انتقام سیلی که به مادرت زدند، انتقام حتک حرمت به یاران پدرت
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 2
    اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس