کد خبر 210814
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

سرزمینی کوچک با تاریخی بزرگ، در تصرف قومی است که سوء پیشینه آن را آیات وحی نیز در کتاب ماندگار قرآن ثبت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در ماشین جستجوی گوگل، نقشه کره زمین را پیدا کنید نشانگر را بیاورید روی خاورمیانه! حالا فلسطین اشغالی که صهیونیست ها آن را اسرائیل نامیده اند، پیش روی شماست. اگر خوب بنگرید، می‌بینید نه فقط تاریخ که جغرافیا هم حکم به نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل داده است.

 
سرزمینی کوچک با تاریخی بزرگ، در تصرف قومی است که سوء پیشینه آن را آیات وحی نیز در کتاب ماندگار قرآن ثبت کرده است. پرونده ای که تا محو جرثومه باز خواهد ماند. پرونده جنایات قومی که متهم ردیف اول در خیل تمام جانیان و جلادان از آدم تا خاتم و از خاتم تا به امروز است.

 
پرونده ای با جرایمی بزرگ از ربا و ارتشا تا فساد اخلاق و قتل پیامبران.

 
مجموعه ای از زشتی و سخافت که سبعانه ترین خصلت ها را شامل می شود... برگردیم به نقشه خاورمیانه! آن چه در بدو امر به ذهن متبادر می شود، یأس و امید در مقابل واقعیتی تلخ و موقعیتی طلایی است.

 
تلخ از این که سرزمینی کوچک آن هم در قلب دنیای اسلام غصب شده است، در حالی که ده‌ها کشور اسلامی با میلیون ها مسلمان به صورتی چند لایه آن را در بر گرفته است.

 
از جانب غرب، صحرای سینا فلسطین اشغالی را به مصر و از آن جا به کشورهای مسلمان شمال آفریقا متصل می‌کند. از شمال با جنوب لبنان، جنوب مقاومت و جبل عامل؛ مهد عالمان و مجاهدان شیعه هم مرز است.مرزی که تنها خاطره جنگ 33 روزه با حزب الله برای اثبات جبن و ناتوانی و ادبار و نکبتی که در تار و پود رژیم صهیونیستی تنیده و آن را محکوم به نابودی کرده است کفایت می‌کند.

 
آن سوتر، بلندی های تسخیر شده جولان است. بخشی از سرزمین شام قدیم و سوریه جدید.در شرق با کرانه باختری رود اردن و در جنوب غربی با نوار غزه مجاورت دارد. تنها نام غزه و مجاهدانش یک تنه لرزه بر اندام صهیونیست ها می اندازد در لایه های بعدی هم تا چشم کار می کند، سرزمین های اسلامی است.

 
در داخل اراضی اشغالی هم اوضاع بر وفق مراد صهیونیست ها نیست. تبعیضی که رژیم اشغالگر بین مهاجران یهودی قائل شده و آن ها را به شهروند های دست اول و دوم و... تقسیم کرده و بر این مبنا هر گروه را در مناطق مرغوب و نامرغوب سکنی داده و شکاف طبقاتی ایجاد شده از آن و دهها ناهنجاری اجتماعی و سقوط اخلاقی که ذاتی این جماعت است مزیدی است بر علت و دلیلی است بر پوشالی بودن آن رژیم و آب در هاون کوبیدن برای ماندن  و تجاوز کردن و توسعه  دادن فضای حیاتی خود با غصب سرزمین های جدید.

 
اما با این وجود، هر روز شاهد نسل کشی اشغالگران صهیونیست هستیم. تجاوزگرانی که از قبل و خصوصا بعد از سال 1948 به این طرف زن و مرد و پیر و جوان فلسطینی را از دم تیغ گذرانیده اند. این همه اتفاق بیخ گوش این تعداد کشور اسلامی، بدون این که آب از آب تکان بخورد، تراژدی بزرگ روزگار ماست. نگاه به این موقعیت و این سکوت مرگبار، کام هر مسلمان آزاده را تلخ می کند.

 
و اما موقعیت طلایی، از ژئوپولتیک منطقه و مکتب مجاهد پرور و ظلم ستیز اسلام و بشارت های وحیانی قرآن در نابودی محتوم صهیونیست‌های اشغالگر و بیداری اسلامی حاصل از انقلاب اسلامی نشأت می‌گیرد.

 
جغرافیای سیاسی خاورمیانه و نحوه چیدمان کشور های اسلامی به شکلی معجزه آسا اسرائیل متجاوز را در محاصره ای طبیعی قرار داده که سهولت نابودی و محو این رژیم جنایتکار را نوید می دهد. چیدمانی که اسرائیل را محصور و محبوس متولد کرده است. چیدمانی که حکایت از یک آرایش نظامی خداداد می کند.

 
بی تردید، مکر خداوندی، این خائنان خائف را با پای خود به محبس کشانده و در فشار طبیعی چند لایه مسلمانان درکشور های اسلامی قرار داده است تا راهی غیر از سقوط و سرنگونی پیش روی نداشته باشد.

 
حال چاک هیگل و فروش تسلیحاتی 3 میلیاردی برای برتری نظامی اسرائیل که سهل است اگر بن گوریون و هرتزل و بالفور و شارون و ... هم چشم باز کنند در برابر بیداری اسلامی در منطقه ترجیح خواهند داد برای همیشه خفقان بگیرند.

 
به سرزمین فلسطین و اطراف و اکناف آن نگاه کنید، متوجه می‌شوید امکان ناب و موقعیت طلایی ای که سال ها مغفول مانده بود امروز به برکت انقلاب اسلامی و بیداری مسلمانان از قوه به فعل خواهد آمد؟

 
تنها ضربتی لازم است تا رژیم پوشالی فرو ریزد. بی تردید حماقت احتمالی صهیونیست ها در تهاجم به ایران ضربت نهایی را وارد خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس