کد خبر 209370
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان گفت: انحلال شورای اسلامی شهر رشت در جلسه هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور به تصویب رسید.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد آقاجانزاده امروز در جلسه هیئت اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان از تصویب انحلال شورای شهر رشت در جلسه هیئت اختلاف مرکزی خبر داد.

وی اظهار کرد: این مصوبه طبق تقاضای هیئت حل اختلاف استان با موضوع انحلال شورای اسلامی شهر رشت و با توجه به اسناد و مدارک ارسالی و تحقیقات به عمل آمده صادر شد.

به گفته وی، طبق ماده 85 اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تا برگزاری انتخابات دوباره و تشکیل شورای جدید استاندار جانشین شورا است.

دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی گیلان اذعان کرد: در 11 فروردین امسال با توجه به معضلات به وجود آمده در شورای اسلامی رشت، تشکیل نشدن جلسات شورا و انحراف از وظایف قانونی موجب کندی کار در امور جاری شهرداری شد بنابراین انحلال شورا اسلامی شهر رشت به تصویب هیئت استان رسید.

وی خاطرنشان کرد: موضوع برای تصویب نهایی به هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی کشور ارجاع شد و انحلال شورای شهر رشت در یکصد و دومین جلسه هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس