منصور انوري از تاليف جلد سوم زندگينامه «شهيد کاوه» و آغاز نگارش زندگينامه «شهيد شوشتري» در آينده‌اي نزديک خبر داد.

 به گزارش مشرق، منصور انوري، نويسنده در گفت‌وگو با فارس درباره اثر در دست تاليف خود گفت: مدت‌هاست در صدد هستم تا رمان «عاشورا» را بنويسم، چند سالي است که در پي تحقيق و گردآوري مطلب اين اثرم، اما تاکنون اين امر محقق نشده است.
وي در ادامه با اشاره به ديگر اثر خود عنوان کرد: اما تا پيش از تاليف آن کتاب سرگذشت «شهيد شوشتري» را با همکار ي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تهيه خواهم کرد.
انوري در ادامه سخنان ابراز داشت: زندگينامه «سردار شهيد کاوه» هم در حال تدوين است، چرا که دو جلد آن تحويل داده شده، و در حال حاضر در حال تهيه جلد سوم هستم.
انوري اظهار داشت: 5 ماهي است که نگارش اثر به پايان رسيده و براي انتشار در اختيار بنياد حفظ آثار و نشر و ارزش‌هاي دفاع مقدس قرار گرفته است.
به گفته وي، زندگي سردار شهيد کاوه از سوي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس براي گروه سني بزرگسال منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.
وي درباره اين کتاب افزود: خوشبختانه براي تهيه کتاب، منابع و اطلاعات کافي در دست بود و براي تاليف حدودا از 40جلد کتاب بهره بردم، البته اين کتاب تنها اختصاص به زندگي اين شهيد ندارد، ‌در واقع خلاصه‌اي است از وقايع که در کل استان کردستان و غرب کشور روي داده، ‌اين اثر با برش‌هاي موازي به محوريت شهيد کاوه نوشته شده است.
انوري درباره تاليف اين کتاب خاطرنشان کرد: تاليف اين کتاب همزمان با نگارش کتاب «جاده جنگ» همزمان بود، و سبب شد که مدتي به طول بيانجامد.
برگزيده چهاردهمين دوره جايزه کتاب فصل ابراز داشت، با پيشنهاد يکي از دوستان قرار شد زندگينامه و کتابي درباره شهيد شوشتري هم بنگارم، ‌البته بخشي از کتاب هم به شرارت‌ منافقين اختصاص دارد.
وي در خاتمه سخنان خود درباره مراحل نگارش زندگينامه شهيد شوشتري تصريح کرد: نگارش اين اثر هنوز آغاز نشده، اما مراحل ابتدائي تبادل نظر را سپري مي‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس