استقبال بی نظیر و حضور سوپراستارهای سینما از نیکی کریمی گرفته تا پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، آناهیتا همتی، الهام حمیدی و ستارگان فوتبال مانند علی دایی و فرهاد مجیدی در مراسم گشایش اولین شعبه این برند لوکس تعجب عام و خاص را بر انگیخت.

مشرق، چندی قبل در روز دوازدهم اسفندماه یکی از بزرگترین فروشگاه های برند لاگژری مون بلان Monblanc در مجتمع تجاری "سام سنتر" واقع در خیابان فرشته تهران افتتاح شد.


استقبال بی نظیر سوپراستارهای سینما از نیکی کریمی گرفته تا پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، آناهیتا همتی و الهام حمیدی و ستارگان فوتبال مانند علی دایی فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی و یا اهالی فرهنگ همچون دکتر الهی قمشه ای در مراسم گشایش اولین شعبه این برند لوکس تعجب عام و خاص را بر انگیخت. مراسمی که مجری چون فرزاد حسنی را به کار گرفته بود تا هر چه با شکوه تر برگزار شود.









مون بلان چیست؟
مون بلان در اصل نام بلندترین قله ی کوه در رشته کوه‌های آلپ اروپا است. که برند لوکس و پر شهرت مون بلان با نام آن مزین شده است.



این برند طراح و سازنده ی قلم های نوشت افزار خاص، عینک های آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی، عطر و... به صورتی کاملاً لوکس و قیمتی است. این شرکت در سال 1908 توسط سه یهودی آلمانی به نام های:

1. "یوهان فوس" (Claus Johaness Voss)؛ فروشنده لوازم التحریر.

2. "آلفرد نمیاس" (Alfred Nehemias)؛ بانکدار.

3. مهندس "آگوست ابراشتاین"(Agust Eberrrstain)

پایه گذاری شد.
هدف این سه یهودی از این شراکت تولید قلم های لوکس برای مشتریان خاص بود؛ اتحادی مستحکم که تخصص، توان اجرایی و قدرت مالی را در کنار یکدیگر گرد آورد. یکی از دلایل شهرت مون بلان، ارائه ی قلم های تولید شده به تعداد محدود است و این موضوع سبب شده قلم های مزبور به مرور زمان با ارزش شوند.


زیپ دیپلماسی با طعم مون بلان
زیپ دیپلماسی گونه ای از دیپلماسی عمومی و سیاست ورزی است که به صورت رسمی و توسط دیپلمات های با سابقه در کشور هدف اجرا نمی شود بلکه توسط افرادی که در میان مردم از نفوذ و قدرت جذب برخوردارند مانند بازیگران سینما، ورزشکاران و یا فعالان فرهنگی و اقتصادی، دیپلماسی و سیاست خاص به صورتی غیر رسمی اجرا می شود تا مقبول عام و خاص جامعه قرار گیرد هرچند اکثریت جامعه هدف با دیپلماسی رسمی آن کشور مخالف باشند.

در واپسین روزهای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی و شروع سال جدید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد نمایندگی برندی خارجی در ایران متولد می گردد و کیک تولدش توسط مردان و زنانی از ایران بریده می شود که در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردارند.


کار به همین جا ختم نمی شود از آن جایی که این شرکت با همکاری سازمان ملل چندین بنیاد خیریه و ظاهرا بشر دوستانه را در سرتا سر جهان اداره می کند دو سفیر نیکوکاری در ایران معرفی می نماید.   البته این اقدامات برای بهبود برند صورت می گیرد


نیکی کریمی و پوریا پورسرخ

بازیگرانی که به دلیل تیپولوژی و زیبایی چهره عمدتا مورد توجه جوانان هستند. نیکی کریمی که دانش آموخته ی طراحی مد و لباس از آمریکاست به نمایندگی از جامعه ی زنان ایرانی و پوریا پورسرخ دارای دکترای تخصصی در رشته ی فیزیولوژی گیاهی به نمایندگی از مردان ایرانی. ترکیبی لوکس و سطح بالا از بازیگران محبوب برای جلب نظر ایرانیان!


نیکی کریمی و پوریا پورسرخ در تبلیغات مون بلان دیده می شود که قلم به دست ژست گرفته اند.

و چه چینش دیپلماتیک زیبایی! قلم خارجی به نشانه سبک زندگی در دستان بازیگران محبوب و تحصیل کرده ایرانی و ایرانیان محکومند تا هر قلم او را به قیمتی گزاف بخرند و سرمایه های خود را به دیارش روانه سازند تا آن که سرافراز و قدرتمند باقی بماند سرمایه دار خارجی باشد.

مهمان جالب توجه این ضیافت دکتر الهی قمشه ای است که با ظاهری دور از انتظار در این میان ظاهر شده است. فردی که تلویزیون جمهوری اسلامی ایران شبکه فرهیختگان خود را سالها تریبون آراء او قرار داده بود.





در این میان رسانه های داخلی آن چنان با آب و تاب به این موضوع پرداختند انگار که یکی از مهمترین رویدادهای ملی در ایران رخ داده است و این در حالی است که گذشته از آثار سیاسی فرهنگی گشایش چنین برندهایی کارشناسان علم اقتصاد بر این باورند که خرید و فروش کالاهای لوکس در زمان بحران های اقتصادی و تحریم ها جز آن که سرمایه های کشور را به خارج تاراج نماید هیچ اثر دیگری ندارد. و این که این رسانه ها از انعکاس پر زرق و برق چنین گشایشی چه هدفی دنبال می کنند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 203
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 25
  • امید ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    2 0
    استاد تو هم...!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    به به عجب لوگویی هم داره این برند! چه ستاره ی 6 پر سفید قشنگی! ما هم که اصلا نباید خیال کنیم این جریان چیزی غیر از فروش قلم پشتشه! ما کلا باید نفهمیم دیگه! دست همه ی اهالی هنر و فرهنگ و اقتصاد و اینای مملکت یه جا درد نکنه! خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه...
  • آنتی فمینیسم ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    این زنها چرا خودشان را این شکلی کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاک بر سر من الگوی خواهر من اینان هستند! بمیرم از این دنیای کثیف راحت بشم.
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اینم از اقای الهی که دم از عرفان میزنه
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اقای الهی قمشه ای مولانا درخصوص تبلیغات وسائل لوکس شعری حرفی نزده؟؟؟
  • saman ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    هی میگفتن این الهی قمشه ای اراجیف میگه ... ما میگفتیم نه بابا حالیشه... اینم عاقبت روشنفکرها... تهش میشن ابزار تبلیغات... چند وقت دیگه میشه مانکن لابد...!
  • دکتر امین ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ژاپن 4-3 دهه سخت کوشید تا رسید به قطب دوم اقتصاد دنیا،اونها هم از تولید و صادرات جنسهای بنجول و بی کیفیت رسیدن به این کیفیت،چین هم همینطور و الان شده قطب سوم و البته جنس چینی در 4 مدل کیفیت تولید میشه که کیفیت اول و دوم اونها اروپا رو از دور رقابت خارج کرده و وارد کننده های ما ترجیح می دن کیفیت 3 و 4 رو وارد کنن چون ارزونتر و پرفروش تر و پر سود تر هست،سوال من اینه کخ مگه این دو تا کشور که تولیدشون رسیده به این حد از کیفیت ،ابتدای راهشون همون اول تو این جایگاه بودن؟نه عزیز،هم مدیریت بوده و هم خودباوری و هم احساس مسئولیت مردمشون به کشورشون که از کالای وطنی استفاده کنن،من از پارسال اکثر پوشاک و لباس و حتی کفشم رو از کالای ایرانی انتخاب کردم،و بهترین کیفیت بین کالای ایرانی رو خریدم با اینکه وضعیت اقتصادی بالاتر از متوسط دارم،راضی هم هستم،و دیگه تو خونه ما شلوار ترک پیدا نمیشه...ما می تونیم تاثیر گذار باشیم...
  • نوید ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به به دکتر قمشه ای هم اومد تو خط :))
  • عماد ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    دکتر الهی : اومد لب بوم قالی تکون داد - قالی گرد نداشت خودشو نشون داد !
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به خاطر يك خودكار!
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فروختن دین و ملیت به پول از این آدمهای به ظاهر متجدد و صددرصد غربزده اصلا بعید نبود و بار اول هم نیست مشهور بودن,زیبابودن...همه امتحانات خداست و وای به حال آنهایی که با دارایی امتحان می شوند,نه فقدان و نداری ونکته جالب اینه که بازیگرای ما در همه آبروریزی ها گوی سبقت ربودند
  • صادق ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    «اولا» در مورد این جمله ای که فرمودید : "بازیگرانی که به دلیل تیپولوژی و زیبایی چهره عمدتا مورد توجه جوانان هستند." اینا نه زیبا هستن و نه تیپولوژی جذابی دارن ! بلکه یه مشت تازه به دوران رسیده عقده ای هستن که به مدد اوریفلیم و امثال هم تلاش کردند تا چهره ی زیبایی داشته باشن اما چون از اساس چهره ی زیبایی ندارن هیچ چیز کارساز نیست «دوما» به لوگوی این برند دقت کنید ! این شکل ستاره شما رو یاد لوگوی رژیم صهیونیستی نمیندازه ؟؟ «سوما» واقعا برای دکتر الهی قمشه ای متاسفم که خام چنین مراسمی شدند ! واقعا انتظار نداشتم ! و از اون بد تر اینکه انتظار نداشتم کرواتی که نماد غربی هست رو استفاده کنند و صد برابر متاسفم که خودشون رو اینقدر کوچیک کردند و با چنین افراد جلفی عکس یادگاری گرفتند ! «چهارما» مشرق جان ! همونقدر که در مورد قضیه هایپر استار موفق شدی تاثیر بذاری با این گزارشت هم موفق میشی حال این برند رو بگیری !!!! مسئولین مملکت ما خوابند ... باید بسیجی وار رفت و تشکیلات اینا رو بهم ریخت ! اگر نه تا موقعی که به امید مسئولین محترم بمونیم اوضاع بد تر میشه که بهتر نمیشه !
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به قول دوستمون یه زلزله 800 ریشتری حقمونه!
  • اصفهانی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بنازم به غیرت گاندی که جدا از مسائل اعتقادی چچوری به خاطر " وطن" و سربلندی آن بینی استعمار پیر را به خاک مالید. اما این آقایون و خانومایی که مدام از غیرت ایرانی و وطن پرستی می زنند اینگونه تیشه به ریشه اقتصاد و فرهنگ ایران می زنند!!! و عجیب تر از مسئولینی که به بهانه سرمایه گذاری مجوز می دهند!!
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    آقا کالای بیگانه چیه؟! پس اینجوری حق دارن مارو تحریم کردن که نتونیم کالای بیگانه بخریم.پش خدا رو شکر که تحریمیم نه؟ همه دارن سعی میکنن وارد تجارت جهانی بشن. به هر حال هر کالایی تبلیغ میخواد به روی مثبت قضیه بنگر که یه پولی از کشور مونت بلانک اومد تو جیب چنتا ایرانی ... چشم ها را باید شست...
  • محمد ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    «کارشناسان علم اقتصاد بر این باورند که خرید و فروش کالاهای لوکس در زمان بحران های اقتصادی و تحریم ها جز آن که سرمایه های کشور را به خارج تاراج نماید هیچ اثر دیگری ندارد.» کاملا با این موضوع مخالفم. این فقط یکی از کوچکترین آثارش می باشد. آثار مهم دیگر آن این است: ۱. تبلیغ جنس خارجی به عنوان کالای با کیفیت و ارزشمند ۲. در مقابل تحقیر اجناس داخلی به عنوان بنجل و مشکل دار ۳. هر چه مشخص تر شدن نمادهای اختلاف طبقاتی و در نتیجه ۴. سرخوردگی دهک های وسطی و پایینی جامعه از وضعیت اقتصادیشان و در نتیجه ۵. نا امیدی از عدالت اقتصادی و در نتیجه ۶. نا امیدی از نظام و کارایی نظام اسلامی ۷. تبلیغ مد گرایی و مصرف گرایی هر چه بیشتر ۸. تبلیغ تجمل گرایی هر چه بیشتر ۹. از کم رنگ شدن اعتقادات و اخلاقیات دینی همچون بحث ارزش قناعت و یا ساده زیستی و ارزش شدن اصراف و تجمل گرایی و زیاده خواهی ۱۰. ... از این رهگذر می توان بسیاری موارد دیگر را ذکر کرد که شاید در یک کامنت نگنجد...
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    کالای لوکس خیلی فرق می کنه چون فقط تجملاتیه و سودی برای کشور نداره که ضررهای بیشماری هم داره.
  • شهاب ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    از این بدتر نمیشه چه خوش گفت سلحشور دانا.همه کار میکنن باسه پول.حالا فوتبالیستها هم بهشون اضافه شدن باید فوتبالم یه سلحشور داشته باشه
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اگه دولت به فکر "میهن" یعنی فقط "ایران" باشه همه مردم عاشقش میشن
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ولی سر و وضع خانم حمیدی، همسر پیامبران و اولیای خدا، هم در نوع خودش جالبه!
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    برادر وقتی استاد درآمدش ماهی 1 ملیون هم نمیشه ...پس مسئولین مجبورش کردن که برای گذران زندگی همچین کاری بکنه
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    در مقتبل وجدانم شرمنده ام و تاسف می خورم جناب پور سرخ که به عنوان یک تحصیل کرده در رشته ی مورد علاقه ام برایتان احترام قائل بودم دستتان نلرزید هنگامی که داشتید کیک ستاره ی شش پر صهیونیست را می بریدید؟!! عقاید دینیتان محترم اما وجدان انسانی تان در آن لحظه یه یاد کودکان و زنانی که تحت جنایات صهیونیست تکه تکه شدند، بیدار نشد؟ حتما خواهید گفت با سیاست میاوه تی نداریر!. جناب دکتر قمشه ای! از کسی که زندگی اش و دینش را بامولوی پیوند بزند بیش از این انتظار نیست. جناب دایی! باورم نمی شود این شمایید. شمارا غیرتمند و مومن می دانستم و همچنان هستید انشاالله این شما نیستید سایر اراذ... و او... ها هم شایستگی نام بردن ندارند
  • مهدی ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    چرند نگید بابا! توی همه جای دنیا یک برند مشهور از بازیگران و چهره های مشهور استفاده می کنه. واقعا که چقدر شماها متحجرید. امیدوارم که توی این سال جدید این پاسپورت ایرانی یه کمی درست بشه تا غیر از سوریه و چند تا کشور دیگه بتونید چهار تا کشور ببینید یک کمی از این تحجر خارج بشید
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    یه پولی از کشور مونت بلانک اومد تو جیب چنتا ایرانی ... میشه بگی چجوری؟ خروج ارز برای ورود کالای تجملاتی ولوکس در این تحریمهای سخت اقتصادی خودکشی اقتصادی است.
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خاک برسرشون جمیعا
  • محمد ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بازیگران _فمتبالیستهاوچهرهای باصطلاح فرهنگی از پایه واساس برای همین به وجود امدند.
  • ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    وقتی بجای دانشمندان و دکتران این مملکت، هم پول ، هم امکانات ، هم زمینه مشهور شدن ، به ، اینا داده میشه بیش از این انتظاری نیست ، واقعا این الگوها رو خود مسوولان نساخته اند؟!!!
  • ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    واقعا حیف بیت المال که فعلا برای بعضی ها شده بیت الحال
  • albert ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    همه دنیا اینجوریه...نکنه شما???
  • ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خواهشا به عکس شماره 6 توجه کنید همون که مارک مون بلان رو زده . سمت راست بالای این مارک یه ستاره داخل یه دایره می بینید دو تا مثلث داخلشه یه مثلث رو به با و یکی رو به پایین حالا ضلع های این دو مثلث را تو ذهن خودتون پر رنگ کنید چی می بینید؟
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    وای به حال مملکتی که اینا ویترین فرهنگش باشن
  • رضاa ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    با سلام و احترام به همه مردم عزيز ايران اي قشر فقير و كارمند جامعه چرا فكر ميكنيد همه بخاطر جيب خالي ما بايد نقش بازي كنند؟؟ چرا انتضار نداريد حالا كه ما نداريم هيچكس نبايد داشته باشد؟؟ چرا انتضار داريد پولدارا مثل ما بايد از حراجي سبزه ميدان خريد كنند؟؟ چرا توقع داريد حالا كه ما بدبختيم همه بايد بدبخت باشند؟؟ چرا خيال ميكنيد نويسندگان هنرمندان و ورزشكاران بايد براي سادگي و فقر ما تبليغ كنند و همرنگ و نماد ما باشند؟؟ آقاي همه جاي دنيا اينطوريه قشر پولدار از پولش نهايت لذت رو ميبره قرار نيست كه به ما بده همه جاي دنيا هنرمندان و ورزشكاران و .... براي تبليغ حضور پيدا مي‌كنند عجيب نيست بعدش اين خانمها هيچ كار خاص و زشتي انجام ندادند كه داريد تاسف ميخوريد لباسشون هم كه مناسب باز بايد خدا رو شكر كرد تو اين جامعه چندتا پولدار پيدا ميشه و همه گرسنه نيستند
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    شاگرد مگتب مولانا از این بهتر در نمیاد...عارف واقعی کسی است که با حرکتش عالمی به حرکت درآمد...با اشاره اش هزاران جوان گلگون کفن جان بر کف گرفتند و به سوی مرگ حمله ور شدند... از رقص و شماع و ترللا ترللا بیشتر از این توقعی نیست...فتامل
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اصلا هم از ایشان بعید نبود. این جناب استاد در زمان دوم خرداد از طریق تلویزیون معرفی شد و همیشه بنده ایشان را سخنگوی "دین شیک" که دین افراد معنوی عصر مدرن است میدانسته ام.
  • ناشناس ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آدم شدن و آدم ماندن کمی مشکله
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    جناب دکتر توی کشور ما بین مردم تفکر خاورمیانه ای شیخکهای خلیج فارس حاکمه. الگوی توسعه ما دبی هستش نه چین و ژاپن؛ دین و مین هم که فقط برای هیات...
  • بنده خدا ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بازیگران و فوتبالیستها تکلیفشون معلومه ،آقای دکتر تو ارزشت بیش از تبلیغ یه خودکاره .ما از تو درس اخلاق، عرفان ودین می آموزیم . نا امیدم کردی
  • رهگذر ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خودمون كه هر صنعت و برندي داريم كه مثل ... تو گل مونده نمونه اش ايران خودرو - سايپا - پارس - شهاب و ........ حداقل ياد بگيريم و عقده نداشته ها و اينكه قبلا چه ها بوديم را با دشمن و صهيونيت و ستاره شش پر و ظاهرا بشر دوستانه !!!! نگشايم.
  • هم نظر امید ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آره بابا خودشه.
  • بب ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    یحتمل از عرفان به اینجا رسیدن. این آقا
  • علی ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به نظرم شما فقط عکس ها رو نگاه کردی دکتر جان. کلا منظورت چی بود؟
  • سید هادی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خیلی بی انصاف هستید؛استاد قمشه ای مدتهاست که بیمار شده و حتی یک نفر به عیادتش نرفت؛کسی حاضر نشد خرج درمان او را بر عهده بگیرد؛توقع ندارید که در شرایطی که دوستان،دست استاد را نگرفتند،ایشان پیشنهاد مالی یک برند را رد کند؛اصلا چیزی به اسم خرج دوا و درمان به گوشتان خورده؟حساب استاد با آن بازیگران ژیگول جداست؛
  • هادی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    راستش با اینکه دو مرتبه مطلبتونو خوندم، هنوزم باورش برام سخته. مقصر، الهام حمیدی که بخاطر بازیهای محجوبش مورد ستایشم بود وهست یا علی دایی و پوریا پور سرخ و... نیستند. این وسط، تو مملکتی که کوچکترین حرکت مشکوکی بوسیله نهادهای ذیربط رصد میشه!!، نباید از تعجب شاخ در آورد؟
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    چه شكلي كردن دوست عزيز! همين كه حجاب دارن خيليه!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به خاطر يك مشت خودكار!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آخر عرفان همینه برادر
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    شما مثل اين كه مريض هستي. اين جمله رو براي گزيه اول ميگم، چون كلا زيبايي ها رو تشخيص نميدي حتي زيبايي ظاهري رو!
  • احسان ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    پس قرار بود تحريم بشيم از اين كالا ها نرسه دستمون!
  • نادر ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مسائل شخصي و رقتار شخصي دكتر به شماها ربطي نداره. هرجا و هر مكاني جاي رفتار خودشو داره . به شما چه. جرات داري چاپ كني
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فقط می شه سر تکون داد! بعضی ها هر چه می گذره بیشتر به دوران کودکی شون نزدیک میشن!
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خاك بر سر شبكه 4 سيما
  • اسمال ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بادی گارد لازم ندارید؟
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اقای قمشه‌ای حضرت شمس و مولانا در مورد تبلیغات و مزدور شدن برای اجنبی چیزی نگفته احیاناً؟ چقدر گرفتی پشت کردی به مولانا و عطار؟
  • درد آشنا ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    واقعا برای صدا و سیما ننگ است از این به بعد سخنرانی امثال الهی قمشه ای که آبروی پدر را برده است پخش نماید امیدوارم جناب ضرغامی گوش شنوا داشته باشد
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    .... هی می پرسند خدا کجاست... تو کجایی؟ استاد...
  • لواسان بزرگ ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    من خودم رو مزی زارم جای ایماتنا وجدانا اگر به من پیشنهاد چند ده میلیونی برای حضور یک ساعته در این مراسم رو می دادند انصافا ازکنارش عبور می کردم؟به هر جال دنیا اینه دیگه محل کسب در امد و......... فقط از مادرم شکایت دارم که باعث شد من از لحاظ شکل قیافه بهره ای نداشته باشم تا شاید من رو هم دعوت می کردند در این مراسم تا با پولش برم برای بچه ها لباس عید بخرم
  • طاهر از بانه ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    صلاح كار خويش را خسروان دانند
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    از كوزه همان طراوت كه در اوست
  • ولائی ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    عرفان پشمکی همینه دیگه... دود و دم و عرق و ورق رو هم بهش اضافه کنی کامل می شه.
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    نخیر هم شما اگر بفهمین عقب افتاده اید؛ مگه اینهمه "روشن فکر" رو نمیبینی؟؟؟؟؟! ;)
  • مهنا ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فقط علي دايي
  • جلال ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    پس فک میکردی کی ها هستند ؟ آسیه زن فرعون؟
  • میترا ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    از بقیه که انتظاری نیست ولی ............... از دکتر الهی قمشه ای توقع نداشتیم
  • saeed ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    همشون يه طرف. دكتر الهي قمشه اي يك طرف. از اين باصطلاح هنرمندا بيش از اين توقعي نيست.. اما از دكتر الهي قمشه اي اصلا توقع نداشتم. بخاطر يك مشت دلار.. نه نه ببخشيد بخاطر يك مشت قلم ؟ . حالا كراواتت ديگه چي بود دكتر؟
  • جلال ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    حالا تفسیرها اثر عمیقی دارد!
  • جلال ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    زده فعلا مصلحت نیست
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    یعنی نمیدونید کروات اول تو ایران بعد به کشورهای دیگه رفت؟؟ کمی مطالعه تاریخ بد نیست!!
  • جلال ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    با افکار update شده
  • جلال ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    دست از سر این بیچاره بردارید هر چه شما را نصیحت کرد سودی نداشت بقول حاتفظ عمل کرد معرفت نیست در این قوم خدایا مددی تابرم کوهر خود را به خریدار دگر
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مشرق و مشرقیون رو به غروب حساس نشو حساس نشو
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خوب عقل کل با این پولی که خرج می کنند چند برابرش بر می گرده به جیب خودشون
  • جلال ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آی بی انصاف مگر مابینی آنهارا بخاک نمالیدیم خودرو ملی درست نکردیم در دارو خود کفا نشدیم سامسونگ را سرور خود ننمودیم ؟ این همه دست آورد
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    حالا به عکس 7 نگاه کنید یک مربع مستطیل رو به بالا و یکی رو به پایین و دو تا زوزنقه وسط چند تا داریره روی هم و از کنار آن 5 تا لوزی و 3 تا مربع اگر اینها را به هم وصل کنید یه چیزی میبیند که تا حالا ندیدید
  • جلال ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ما هم وارد تجارت جهانی شدیم قرار است با صد تن آلو خشک وارد معرکه بشیم
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مگه ما تحریم نیستیم پس این چیزا چیه
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    زنشه....
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    واقعا سخن آقای سلحشور در مورد سینمای کثیف ایران درسته!!!!
  • چو ایران نباشد تن من مباد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    این بازیگرها و فوتبالیستهای ماشکماشون پره پول مفت میگرن !!!!!!بر عکس آدمای این دور و زمونه ی ما.واقعا که شورشو در آوردن
  • javad ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خوب الان چیکار کنیم؟ بازیگرن دیگه کارشون همینه
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    حالا یه کروات زده دیگه اینقدر شلوغش می کنید
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    بازیگر یعنی همین نشون دادن زیبایی ها و اغوا کردن ...
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مشرق بدبين‌ترين رسانه دنيا
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    چه ربطی داره چون کسی عیادتش نرفته چون مثلا پول نداره باید بیاد وایسه اینجا؟داریم ادمیرو که داره از گرسنگی میمیره ولی حاضر نیس رو اعتقاداتش پا بزاره.
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بیشتر لباس شخصی ها به دین ما ضربه زدند تا خود روحانیون و طلبه ها.
  • کیان ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    برادر نا شناس عزیز بحث حقوق زیر یک میلیون نیست. استاد برای هر سخنرانیش بالاتر از این عدد میگیره. بحث چیز دیگری است!!!!!!!!!!!!!
  • دشت دشت دشت ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    استاد هفت شهر عشق را کشت --- عاقبت از راه چالوس رفت رشت . رشت رشت رشت
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    یعنی دلقک فروش کالای صهیونیستی و قاتل ها؟ این کارشونه>؟؟
  • akbar ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    دکتر هم اسیر خط وخال ابرو شد.
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    اخر عمریه دیگه دکتر هم به خاطر کهولت سن این حرفها
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فقط بیک مثل بیک می نویسد
  • آلبرت کش ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آدم شدی؟
  • lila ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    يه نمونه بيار كه آقاي الهي به كسي ظلم يا خيانت كرده باشه. آقايون آنتي عرفان! كي باعث بدبيني مردم نسبت به دين و مذهب شد؟
  • میر مهنا ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    برو بابا! فقط فرناز
  • مشرق نیوز دات آی آر ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    نیا خب!
  • بنده خدا ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    امام علی(ع) می فرماید: «و لا تنظر الی من قال و انظر الی ما قال؛به گوینده سخن منگر، بلکه به آنچه می گوید توجه نما».
  • مسعود ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    درود به شرفت
  • رضا ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بدون علم و معرفت سخن گفتن، نشانه جهل آدمی است قرآن کریم می فرماید: الذین یجادلون فی آیات الله بغیر سلطان اتیهم ان فی صدورهم إلا کبر ماهم ببالغیه فاستعذ بالله انه هوالسمیع البصیر؛6 در حقیقت کسانی که درباره آیات خدا بدون دلیلی که برایشان آمده باشد مجادله می کنند، در سینه هایشان جز تکبری که آنان بدان نرسند، نیست. پس به خدا پناه ببر که فقط او شنوای بیناست. حضرت رسول اکرم (ص) فرموده است: «ان من خیار امتی قوماً... یتبعون البرهان؛7 از بهترین امت من گروهی هستند که پیرو برهان اند.»
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ستاره شش پر اسراییل
  • مسعود ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خداوند به مشرق و مخاطبان تندرویش شفا عنایت بفرماید,
  • mehdi ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فعلا ک ستاره داوودی صهیونستا کاملا مشخصه
  • کارمند صداوسیما ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ای مسلمان تو دین خود را حفظ کن .چهار رکعت نماز میخونی فکر میکنی میتونی جای خدا بشینی و قضاوت کنی. تهمت هم به کنار.از مسلمونی چی یاد گرفتین فقط دیگران را زیر سئوال بردن. شاید واقعیت چیز دیگری باشد با یک عکس همگی قاضی میشوید. آقای ضرغامی هم وکیل وصی نمیخواد
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ناشناس دوم تو از کجا میدونی رو اعتقاداتشان پا گذاشتند. واقعا شرم باد بر کسانی که راحت قضاوت میکنند.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    هیچی نگی لال از دنیا میری. نه عزیزم این بیتالمال نیست.
  • مهلا ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    عب نداره فروشگاه هاي چنين برندي در ايران افتتاح شده مسله تعجب برانگيزش حضور دكتر هستش... خيلي تعجب كردم!!
  • حسین ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    پشت این فروشگاهها گروه های فراماسونری هست که با این شکل وارد ایران می شوند درحالی که با اندک هزینه این فروشگاه ها می شود بسیار ی از مشکلات شهر های کوچک وروستا ها رابر طرف کرد
  • سیّدعلی ذوالفقاری ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    فلسفه ی این عکس را باید این آقای فلسفه دان بگویند!
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    این کار مشرق به نظر من فضولی در کار دیگران است. و نوعی توهین و تحمیل عقیده. حمایت از کالای ایرانی بادتخریب کالای خارجی نمی شود باید جنس خوبتولید کرد.
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    استاد انگلستان تشریف می آوردند هر سخنرانی 300-500 پوند می گرفت و مدیر برنامه هاشون هم آقازادهشون بود... اینکه می فرمایید درآمدش ماهی 1 ملیون هم نمیشه، خنده داره
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    کسی که اسم خودش رو فیلسوف و دکتر و استاد میذاره اما حتی یک اپسیلون هم با سلطه جهانی و شیطانی یهود اشنایی ندار‌‌‌‌‌‌ه وخبر از دور وبرش نداره باید به حال خودش و کسانی که دل به اون خوش می کنن تاسف خورد. هیچ چیز به اندازه بصیرت تو این دوره و زمانه ارزشمند نیست حتی اگر خروار خروار کتاب بخونی و تکرار کنی.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    خاك تو سر گردانندگان اين سايت امل نزديك به طالبان فكر كنم موسس سايت ملاعمر باشه
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    گل گفتی کاش همه حرفهات رو درک میکردن اونوقت دنیاگلستان بود
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    استاد درآمدش خوبه حضورش به خاطر رابطه هاش و حتما دوستی با وارد کننده بوده
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    1 0
    عرفانش الکی بود من همش با عرفانهای دیگه مقایسش میکردم همش حرف بود به قول خیام کنار جوی باید بود نه مثل دکتر که همش از خودش تعریف میکنه
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    زشتی باطن ‌‌ عده ای زیبایی صورتشون رو باطل میکنه
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ستاره صهیونه
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    پيغام هايي كه به نفعتونه چاپ مكنيد ولي نظرات مخالفتون رو غير قابل انتشار مي كنيد متاسفم براتون كه دم از عدالت مي زنيد ولي خونه و ماشينهاي آنچناني تو بالا شهر داريد و از مردم فقير حرف مي زنيد
  • ناشناس اولی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    من ناشناس اولی هستم که نظر داد اصلا قصد کوبیدن عرفان رو نداشتم عرفان و عرفان نظری خیلی هم خوب است منتها این آقای الهی کار درستی نکرده منظورم این بود ضمنا بعضی از هر فرصتی استفتده میکنن برای عقده گشایی واقعا که
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    یعنی پولی که به فوتبالیست ها و بازیگران میدن بیت الشخصیه؟ هان؟ مطمئی تو ایران زندگی میکنی با ادب جان؟
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    منم سعی میکنم کالای ایرانی بخرم همین چند وقت پیش هم یه موبایل ساخت داخل خریدم کیفیت و امکنات خوبی هم داره قیمتش هم خوبه
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    نه داداش بخاطر یه مشت دلار
  • albert ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بابا البرت کش... بابا خنده بازار...
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آقای با محتوای غرب نزده ی اصیل همه جای دنیارو با ایران مقایسه میکنی؟ همه جای دنیا اگر اگر و اگر بخوان نسبت به کشتار زنان و کودکان توسط همین ستاره ی شش پر بی تفاوت باشن ما نیستیم. ضمنا همه جای دنیا مثل ایران تحریم نشده که در این شرایط بخواد برند و تجمل رو به رخ مردم تحت تحریم بکشه کمی چشماتو باز کن هم وطنم
  • امیرحسین تارمست ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    شما که این همه جاهای دیگه رفتی، بهتره کمی فکر و ذهن قوی هم داشته باشی تا بفهمی که همون کشورها، تحجر بی نهایت دارن. از این نظر که به شدت مردم و کشورشون رو محافظت میکنن تا فرهنگ و تفکر بیگانه واردشون نشه تا نابود نشن سردمداراشون. شما که به غیر از سوریه و چند کشور دیگه، جاهای مختلف دنیا رو دیدی، یه سر به مردم آمریکا بزن و ازشون سوال کن درباره ی فرهنگ و تفکر دیگر کشورها، تا ببینی که چقدر در بایکوت اطلاعاتی و فرهنگی هستن. بعد الان که ما میگیم فرهنگ بیگانه وارد فرهنگ متعالی اسلامی ما نشه، این میشه بد ؟؟؟
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آره دیگه کارشون بی حیاییه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    نه عزیزم ما برا این چیزای شیک و مد روز و ترویج فرهنگ غرب هیچ وقت نه تحریم بودیم نه میشیم نه خواهیم بود
  • مهدی ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    به نظر من هر چه قدر هم که خارجی ها در ایران سرمایه گذاری کنن تا مردم ما غیرت حمایت از کالای ایرانی رو توی خودشون زنده نگه ندارند وضع ما همینه جامعه را من و شما تشکیل میدهیم من و شما هستیم که ما می شویم هرکس باید از خودش شروع کنه بعد از مدتی میبینید که خارجی ها هم دمشون رو میزارن رو کولشون و میرن از طرف دیگر تولید کننده ایرانی هم باید همت داشته باشه و یه تکونی به خودش بده.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ما از یه مشت پول پرست بی هویت انتظار نداریم بیان ادا گدا گشنه ها رو در بیارن ولی انتظار داریم بعنوان چهره های فرهنگی ایران اسلامی به تبلیغ فرهنگ غنی خودمون بپردازن نه کالاهای لوکس غربی . متاسفانه این افراد تا بوی پول به مشامشون میخوره هفت رنگ عوض میکنند . بی هویت تر از این افراد خودشونن
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آره خب 4 تا بی هویت خود فروخته باید همیشه وجود داشته باشند که امثال شماها ازشون الگو بگیرین
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مایلی کهن
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آقای آلمانی مغزها را باید شست ، این قلم چه سودی برای کشور بزرگ ایران داره ؟!
  • javad ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بازیگرای معروف توی کل دنیا پول میگیرن و تبلیغات میکنن.شما از اون غارت بیرون بیا میبینی
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    شما مال کدوم کشوری
  • آلبرت کش ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    بابا آلبرت...بابا متوهم... بابا بدبخت! شماره دادم چرا زنگ نزدی جیگرررررررررررررررر! جووووووووووووووووووووووون!ً
  • قاسم ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    واقعا تعجب می کنم از این همه انتقاد از آقای قمشه ای اونم به خاطر یه عکس... خلاف شرع که نکرده بند خدا...
  • DIBA ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    موافقم. اما چقدر سخته رسيدن به اين افق و چقدر دوره اين افق...
  • حسن ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    0 0
    چرا کروات زده، باید دستگیرش کنند
  • عبدالرحمن ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    شما ناراحتید از اینکه حقیقت برای خیلی از افراد روشن است؟ خب این درد است برای جامعه فرهنگی که این استاد در کنار این افراد قرار بگیرند. البته بحث شخص نیست. ولی باید به این مسائل ریشه ای نگاه کرد ولی از همه بیشتر برای زنان بازیگر متاسفم خودشون هم نمیدونن که برای چه چیزی دعوت میشن به این طرف و آن طرف
  • لیلا ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    الان من چی بگم!!!؟ هیچی دیگه فقط میخواستم بگم بیچاره زنها در این فرهنگ غربی
  • رسول ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    راه چاره مقابله با این برندها و واردات و خروج سرمایه فقط و فقط خلاص شدن از اقتصادمان بر پایه نفت هست.قربونت برم آقا که چندین سال توصیه فرمودن ولی کو گوش شنوا.باز دم احمدی نژاد گرم که لآقل یه کارایی کرد.هر چند دیر جواب میده.ولی باز خوب بود.آقا جانم فرزانگی تنها برازنده خودتون هست.که همه اینارو یه جا دیدین.
  • یوسف ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام آقا رضا میشه واضحتر صحبت کنی؟ آیات خدا در اینجا چیست و یا کیست؟ چه برهانی بالاتر از ستاره شش پر! شما طرفدار قوم بنی اسرائیلید؟! برهان بیاورید که نیستید!
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام ببخشید" از کوزه همان تراود که در اوست"
  • صالح ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    لطفاَ با اين خشكه مقدس بازي ها چهره ي استاد قمشه اي رو لكه دار نكنيد ايشان يكي از مهمترين سرمايه هاي اجتماعي هستند.
  • به به ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    همیشه با بام سخن های استاد رو گوش میداد الان مو ندم عکس های استاد به بابام نشان بدم
  • علیرضا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    اولا حیف نام مهدی که رو تو قرار دادند شما مشخصه اصلا غرب زده نیستید و کاملا اصیلی و مستقل فکر میکنی.و اصلا نمی خوای بگی که افغانستان و پاکستان و زامبیا رفتی . تو این دنیا خیلی کارای دیگه میکنن ، خدا رو شکر تو از مسئولین نیستی به قول یه بنده خدایی ، در این وانفسای روشنفکری، متحجر بودنم ارزوست. اینم امتیاز بنده به سطح شعور و تفکر شما 100000000000-
  • علیرضا ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    عزیز جان این حرق شما مصداق کامل سکولاریزم هست. انسانی که به تفکرات دینی و سیاسی خودش اعتقاد کامل داشته باشه ، نمیاد عرف رو بر اعتقادش ترجیح بده ، اگه این انسان به اصطلاح عارف به افکار خودش اعتماد کامل داشته باشه هرجایی باید بتونه از خودش و تفکرش دفاع کنه . متاسف هستم برای خودمون که بزرگانمون شدن اینها ،
  • علیرضا ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    دوست عزیز لطفا مدرک ، این حرف رو خیلی ها میزنن ولی بنده تا به حال هیچ مدرکی ندیدم ، مثل حرفهای کوروش که هرچی اونور ابی ها زدند ، میارن میچسبونن به کوروش مادر مرده.
  • محمود ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    اینکه هنرمندهای ما از برندهای خارجی حمایت کردند که و کوتاهی کردند که خوب جای تاسف هست اما استاد بیچاره شاید به عنوان مهمان رفتند اونجا به اینش فکر نکردند دیگه.
  • محمود ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    قدم اول باور کردنه اینه که ما میتوانیم، نشون به اون نشون که کشور ما دارای بهترین و بکرترین منابع طبیعی و منابع انسانی با هوش هست، فقط باید این موارد اجرائی بشه
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    دریای ادب!
  • شهریار ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    مردم اندر حسرت فهم درست!
  • محسن ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    بابا ایول......................
  • ایرانی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام.متاسفم برای این ایرانی نماها.اینا الگوی جوانان ما هستن/ مثلا....
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    در جايي كه به جاي كارشناسان روان شناسي و جامعه شناسي بازيگران و ورزشكاران نظريه پرداز علل وقوع تصادفات جاده اي در صدا و سيما مي شوند آن هم كساني كه خود در سرعت بالا حوادث آفريده اند جاي تعجبي نيست كه آقاي قمشه اي بشود تبليغ كننده برند و مد چه رسد به بازيگران و فوتباليستها كه به نظر ايرادي بر آن ها وارد نيست چرا كه ما آن ها را به عنوان الگوي عمومي قبول نداريم و اين صدا و سيماست كه آن ها را الگو معرفي مي كند.
  • مجاهد ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    به این میگن جنگ نرم واقعی. استفاده از افراد تاثیر گذار(متاسفانه در سبک زندگی غربی که در کشور ما به شدت نفوذ دارد افرادی چون بازیگران و فوتبالیست ها که الحمدلله در همه جای دنیا مظهر اخلاقیات هستند به عنوان الگو معرفی می شوند) برای mass mind control اما یه چیزی رو نمی فهمم استاد الهی قمشه ای چرا؟
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    خیلی ناراحتی خب خبر ها رو نخون داداش به تو چه؟؟؟
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    خداوند شما رو هم به راه راست هدایت کند و چشمتونو باز کند تا اثر لقمه ی حرامو تو خودتون ببینید
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    چه اشکالی داره؟
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    نظر شما اصلا مهم نیست...
  • مسعود ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    دور از جون جوونهای ایرانی، خاک بر سر کسیانی که یه مشت آدم اینجوری الگوشون بشن. کل موضوع هم که مال یهودیان سرمایه داره و مسئولین ما هم که مثل همیشه خوابند و دنبال کارها و حرفها و شعارهای صد من یه غاز. آقای الهی قمشه ای هم عاقبت بخیر نشد. والسلام
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    بندازین دور تاریخیو که توش میرین تاریخچه ی کراواتو ولنتاین رو درمیارین.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    تا زمانیکه نفوذ یهودیان پنهان در نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه جا و همه سطوح منکریم کم کم ستاره 6 پر را روی پیشانی خود هم خواهیم دید و آنوقت لذت بردگی مجلل را خواهیم چشید راهی بی بازگشت.( نگاهی مجدد به عکسهای زیبای بالا بد نیست خیلی هم فریبنده است.)
  • حسین ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    چند سال پیش نظر یکی از اساتید اخلاق -که خداوند ایشان را حفظ کند- را درباره آقای قمشه ای پرسیدیم، ایشان فرمودند: آقای قمشه ای خوب حرف می زنند اما ... حرفِ خوب نمی زنند ...! نتیجه گیری امروز بنده: انسان برای فهمیدن بعضی مسایل به زمان احتیاج دارد و از آن مهمتر مربی الهی. خداوند را برای آشنا کردنم با چنین مربی خوبی سپاسگزارم.
  • سعید ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    این مانکو خوب اومدی داداش
  • سعید ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    داداش این موبایلا ایرانی نیستن مونتاژ میکنن تعرفه کمتری بخوره روشون
  • سعید ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    توی این وضعیت تحریم که هر یه دلار پول نفتو باید از تو دهن شیر برداشت واردات کالای خارجی و لوکس جز خیانت چی میتونه باشه. حالا شما گیر دادین به 4 تا هنرپیشه که اومدن تبلیغ این بابا اون اصل کاریا که مجوز این چنین وارداتیو میدن نشونمون بدین
  • سربازولایت ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    بنده با نظر صادق جان کاملا موافقم. دکتر وقتی کراوات میزنه یعنی وابسته به یه فرهنگ خاصه، پس دم زدنش از فرهنگ خودمون نمایشیه. اینکه لوگوی برند رو دیده و بازهم شرکت کرده هم خودش نشانه خاصی داره. به نظر من اگر کراوات وروشن فکر نمایی و نمادصهیونیستی رو کنار هم بزاریم وبا مسئله نخبه گرایی فراماسونری تطبیقش بدیم به یه نتایجی می رسیم.
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    داداش قرار نیست مثل شما چشم ها را با اسید بشوریم که...
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    ضمن اینکه از کشورهایی که وارد تجارت جهانی شده اند فقط چین وآلمان وسوئیس و کمی هم آمریکا وانگلیس و فرانسه سود کرده اند و بقیه کشورها فقط ضرر داده اند.مثل یونان و ایتالیاوژاپن . اکراین و غیره... چون کشورهای صنعتی توان رقابت رو ازدیگران میگیرن وبقیه مصرف کننده اونها هستند.
  • باشو ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام، باید جریان ضد این برندها رو راه بیندازیم. باید تحریم کنیم. چاره کار، اقدام فرهنگی هست.
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    0 0
    شماتت از جانب دشمن قابل تحمل است اما از جانب دوستان نادان سخت است
  • محمد حسن ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    این بازیگر رو اگر ازشون این مارکا رو بگیر تهی میشن......هیچی نیستن مشغول دنیا باشید و باهاش حال کنید تختی روحت شاد ببین چه کسایی معروف جامعه شدن
  • سرشناس ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    وای وای افسوس افسوس
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    چشمتون كورشه خودتون كردين حالا ديگه نق نزنين اون وزير ارشاد عياش با اون رييس جمهور سكولار عباي شكلاتي و آن سردار چاپندگي نتيجه اي غير از اين براي مملكت نبايد ميداشت
  • ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    اون همه جای دنیا پولداراشون با پول نفت پولدار نشدند.
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    یک نکته: اگه مثلا فلانی هم مریض بشه و پول درمان نداشته باشه این برندها سراغشون میرند؟ این استاد چه جذابیتی داشته که این افراد سراغش میرند و میفهمند پول نداره و ...؟
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    آره راست میگه دکتر باید تو دیسکوهای لندن قر بده تو کانون توحید تفسیر مثنوی کنه؛ هرجا و هر مكاني جاي رفتار خودشو داره!
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    کلا خاک بر سر سیما
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    شما یه کم تاریخ رو مطالعه کنید البته نه اونی که دوران پهلوی مرسوم شد به عنوان تاریخ. در جاهای دیگه دنیا کراوات را از فرانسوی ها ازچیزی که مرسنری های کروات که برای فرانسویها می جنگیدند و به گردن می بستند الکو کرفته شده می دانند.
  • ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    عرفان را فقط از عرفای فقیه مانند امام راحل ،ایت الله بهجت،علامه طباطبایی و....باید گرفت والا منم بلدم شعر حافظ و مولوی بخوانم
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    "تعجب عام و خاص را بر انگیخت." این جمله شما راست نیست - کمی توجه و استغفار کنید
  • بصیرت ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    امام علی ع:اندکی طمع انبوهی تقوا را از بین می برد..الگوی من فقط رهبر عزیزم است. ..
  • بهبود ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    خیلی دارین بزرگش می کنین . همگی داریم قضاوت می کنیم ... این عادت ماست ؛ نه! آفت ماست ... که همه جا و در مورد همه چیز داوری می کنیم .
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    آفرين بر تو مشرق جان که اطلاع رساني خوبي ميکني راستي از هيچکدوم از اين بازيگرا و فوتباليستا اين کارا عجيب نيست. کلا هم به درد همين ‍ژستا ميخورن ولي از قمشه اي بعيد بود ...
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    کارمند صدا و سیما هم خیلی تو فتوشاپ غرقه که فکر کرده همه چیز فتوشاپه به 4 رکعت نماز هم نیست عمل فعلی آدما ملاک هست
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    بابا شما سایت های خبری همگی دارین ناخواسته (شاید هم تعمدی) برای این شرکت تبلیغ میکنین . خب ول کنین دیگه
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    بده
  • کورش ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    آخه چه اشکالی داره؟به شما ربطی داره که این بازیگرا و فوتبالیستها دارن تبلیغ میکنن؟ من خودم از خدامه میرفتم تبلیغ میکردم!
  • ممد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    نتیجه: در کل تعدادی از ایرانی ها یکی از دو ضعف زیر را دارن: 1-ساندیس 2-پول باد آورده
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    آخی طرفدارای مشرق آدم هستند که آدم بمانند؟
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    خدا فلانو شناخت شاخش نداد
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    اوف چه لوگویی چجور مجوز دادن احتمالا اصلا توباغ نیستند
  • albert ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    مشرق فقط نظرات خودتون رو میذاری نظرات ما رو هم بذار تا بقیه رو جمع کنیم..بابا البرت کش گوشیت که همیشه خاموشه نظرات ما هم سانسور میشه اما خودت میدونی ترسو و متوهم کیه@..
  • کاربر ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    نه، واقعا نباید از اون بازیگرا و فوتبالیست ها و... تعجبی کرد، اون ها توی دنیای خودشون زندگی میکنن دوستان. اگه الان بریم براشون استدلال خودمون رو از کارشون توضیح بدیم فکر میکنند ما دیوانه ایم چون ارزش های ما در دنیای اونها جایی ندارد. چ ولی دکتر.... نمیخوام قضاوت کنم راجع به شما، فقط امیدوارم همون آدمی باشید که ما می شناختیم و دوست تان داشتیم.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    استاد الهی قمشه ای نقش بسزایی در ترویج دین و اخلاق و حکمت بر گردن همگی ما دارند. حضور این قبیل افراد در چنین مراسمی بدیهی است. مشکل در نگرش و نگاه ما می باشد که مسائل را با دید نامطلوب نگاه می نمائیم اما بسیاری از مسائل و فسادهای گسترده را حتی نگاه نمی نمائیم. کمی عادلانه و با درایت و بر اساس آموزه های مذهبی و اخلاقی باید نگاه نمائیم.
  • رضوان ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    مشکل ما یکی دوتا نیست ک بخوایم بگیم. من همیشه میگم اگه خمینی یکی دوسال بیشتر زنده مونده بود دست خیلی هارو رو میکرد.تمام این آدمای مثلا فرهنگی هم دست نشونده همون آدما هستن.خودشون رو کردن منیجک. دور از جون شماها خاک توسر ما که وقت میزاریم میریم سینما این وطن فروش ها رو میبینیم.همون بهتر ک فیلم های.... ببینیم.حداقل دارن برا رواج فرهنگشون تلاش میکنن نه نابو کردنش.
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    بعیده یهودی ها این همه پول واسه آوردن این آدمهای معروف خرج کرده باشند. یحتمل یکی دو تایی رو پول دادن و از بقیه دعوت گرفته اند که فلانی و فلانی هم هستند و اگه تشریف بیارید به عنوان هدیه خودکار مون بلان هدیه می گیرید.
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    شاید بنده خدا اونجا به عنوان مهمان دعوت بوده
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    تا مون بلان هست زندگی باید کرد !!!دماوند کیلو چنده؟!!روزی بود روزگاری.........
  • هادی طبسی ت ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    به نظر بنده آقای دکتر از حقیقت دین چیزی نمیفهمد و فقط ظاهر آن را درک کرده که نتوانسته در مراحل مختلف نگهدارش باشد اگر عمق دین را درک کرده بود در هیچ جایی خود را نمی باخت
  • امیر ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    0 0
    چه استاد استادی راه انداختن!!! بیخیاااال بابا استاد سیخی چنده!!!؟ بحث پول و دعوت و دوستی و اسن چیزا نیست... آدم شرافت و شخصیت علمی، فرهنگی و انسانی شو که به این سادگی حراج نمیکنه!!! واقعا که!
  • رضا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای ناشناسی که جواب این کامنت رو دادی باید بگم ادب و تربیت خانوادگیت صفره ! حتی منفی .کسی که خودشو آدم میدونه و بقیه رو نه از همه ...رتره
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید . دکتر پور سرخ و دایی و الهی قمشه ای کسانی نیستند که به دلایل مادی در این مراسم شرکت کردند قبل از اینکه به قضاوت بنشینیم از خودشان بپرسیم
  • سارا ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    متاسفانه این مفهوم در جامعه ما غالب هست مسلمان یعنی یک فرده ساده که باید بوی عرق بده و از هیچ برندی استفاده نکنه.....اتفاقا برعکس مسلمان کسی هست که واقعا شیک وتمیز باشه بهترین ادکلن ها رو استفاده کنه....همه انسان ها لایق مصرف بهترین محصولات هستن...تولید کننده های داخلی هم لطف کنند کیفیت محصولات رو بالا ببرن کمی خلاقیت داشته باشن الان دنیا دنیای رقابته....فراموش نکنیم که پیغمبر خودشون هزینه برای عطر میپرداختن و تاکید بر پوشیدن لباس روشن داشتن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس