خانم رجبي درباره اين موضوع که آقاي هاشمي رفسنجاني عوض شده و ديگر آن هاشمي قديم نيست، اظهار داشت: من معتقدم ايشان از اول همين بوده است. اين هاشمي همان هاشمي 57 است.

به گزارش مشرق"فاطمه رجبي" در مصاحبه با نشريه مثلث، مطالب و سخنان جالبي را درباره فعاليت‌هاي سياسي خود و همچنين برخي سياستمداران ايران مطرح کرده است.
خانم رجبي در پاسخ به سوالي درباره علت نگارش کتاب "احمدي‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم" که به بررسي وقايع انتخابات دوره نهم رياست جمهوري مي‌پرداخت، گفته است: کتابي که من در مورد انتخابات نهم نوشتم، از خيلي قبل انگيزه من بود؛ يعني از وقتي که خاتمي بر روي کار آمد و فاجعه‌اي در اين مملکت، اسلام، تشيع و نظام اسلامي را در بر گرفت و معتقدم اگر وجود مقام عظماي ولايت نبود، اين فاجعه قطعا تاکنون مضرات زيادي را بيش از آنچه به جاي گذاشت، برجاي مي‌گذاشت.
همسر سخنگوي دولت نهم اضافه کرده است: در اين کتاب من نظر بسياري از مراجع و بزرگان را هم نوشتم که آن‌ها هم از کلمه معجزه راجع به اصل انتخابات نهم استفاده کردند. به واسطه انتخابات نهم ايران، من هم با اين رويکرد و انگيزه‌اي که از قبل داشتم اين کتاب را نوشتم.
فاطمه رجبي در بخش ديگري از اين مصاحبه، اين موضوع که آقاي هاشمي رفسنجاني عوض شده و ديگر آن هاشمي قديم نيست، اظهار داشت: من معتقدم ايشان از اول همين بوده است. اين هاشمي همان هاشمي 57 است. همان هاشمي قبل از انقلاب است. اگر خاطراتش را هم بخوانيد مي‌بينيد آن طور که مي‌گويند چيزي تغيير نکرده است. او به دنبال تغيير رژيم سلطنت براي قدرت‌يابي خود و همفکرانش بوده است.
وي درباره برخي نقل قول‌ها از امام (ره) درباره آقاي هاشمي هم گفته است: شما مي‌بينيد بيشتر اين حرف‌هايي که زده مي‌شود، همه از قول خود هاشمي يا از قول اطرافيان ايشان است اما من معتقدم هاشمي بعضي از مسائلي که در خاطراتشان گفته دروغ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس