قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای قشم گفت: موج دوم سفر میهمانان نوروزی قشم با هدف بهره بردن از سایت‌های گردشگری، سواحل زیبا و هوای کامل بهاری این جزیره آغاز شده است.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل اظهار داشت: بیش از 70 درصد مسافران نوروزی قشم در مرحله نخست سفر به این جزیره با استفاده از خودروی شخصی و از طریق اسکله پهل به لافت به این جزیره سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: براساس اعلام کمیته آمار و اطلاعات ستاد تسهیلات سفرهای قشم از ابتدای تعطیلات پایان سال (25 اسفند 91 تا ششمین روز از بهار 92) بیش از 73 هزار و 600 خودرو وارد جزیره قشم شد که در مقایسه با مدت مشابه و ورود 66 هزار و 600 خودرو، با افزایش 10 درصدی آن در سال جدید مواجه شدیم.

به گفته دبیر ستاد تسهیلات سفرهای قشم، انتظار می رود در دور دوم سفرها نیز روند روبه رشد سفر به جزیره قشم ادامه داشته باشد و آمار مسافرت‌های نوروزی سال 92 نسبت به سال قبل با افزایش 20 درصدی همراه باشد.

وی در پایان با اشاره به کاهش محاسبه سرنشین هر خودروی ورودی به جزیره قشم از پنچ نفر در سال‌های گذشته به چهار نفر در سال جدید بیان داشت: تاکنون نزدیک به 500 هزار میهمان و گردشگر از طریق هوا، دریا و زمین وارد جزیره قشم شده‌اند و امید می‌رود ورود گردشگران در موج دوم سفرها نیز افزایش یابد.

جزیره قشم با داشتن سایت‌های ویژه گردشگری، سواحل زیبا، هوای کاملاً بهاری و بازار مناسب خرید، این روزها با حضور انبوه مسافران نوروزی از جلوه‌ای خاص برخوردار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس