وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت گسترش و توجه ویژه به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و برگزاری باشکوهتر این اردوها تاکید کرد.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر پنج شنبه در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه مقوله راهیان نور بسیار کیفی و اثر گذار است برگسترش آن و برگزاری باشکوهتر سفر به مناطق جنگی تاکید می شود.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور، تاثیرگذارترین برنامه تربیتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود:  در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، مسئولیت سنگین تری داریم.

حاجی بابایی با اشاره به ضرورت آشنا ساختن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: همه موظف به انتقال این فرهنگ به جوانان و دانش آموزان هستیم.

وی تصریح کرد: بصیرت جوانان و نوجوانان ایرانی با اجرای برنامه هایی چون راهیان نور تقویت می شود.

وزیر آموزش و پرورش گسترش اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان را از برنامه های وزارتخانه برشمرد و افزود: آموزش و پرورش تمام توانش را برای برگزاری باشکوهتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی به کار خواهد گرفت.

در حاشیه حضور وزیر آموزش و پرورش به همراه جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز نمایش رزمی، فرهنگی و بسیجی ستارگان زمینی اجرا شد.

در این نمایش كه با حضور هزاران نفر از زائران و کاروان های راهيان نور برگزار شد، ایثار و رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس و دانشمندان هسته ای روایت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس