کد خبر 202786
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم وحدتی دزفول، تلفیقی از ادوات نظامی، آخرین دستاوردهای نهاجا و غرفه محصولات فرهنگی است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیر‌الاسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری گفت: از آنجایی که این پایگاه یادآور رشادت‌ها و دلاور‌مردیهای شهدایی همچون ستاری، بابایی و اعجوبه قرن «شهید اردستانی» است و یکی از مراکز مهم پشتیبانی کننده 8 سال دفاع مقدس بوده و بسیاری از پروازهای عملیاتی خلبانان نهاجا از این مکان مقدس صورت گرفته، اقدام به برپایی نمایشگاه در این پایگاه گردیده است.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه آخرین دستاوردهای نهاجا و نمایش انواع هواپیماهای جنگنده شکاری، خلبانان تیز‌پرواز نیروی هوایی ارتش با پروازهای نمایشی گوشه از اقتدار این نیرو را برای بازدید کنندگان به نمایش می‌گذارند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا با اشاره به اقدامات فرهنگی نمایشگاه راهیان نور امسال خاطرنشان کرد: با توجه به عملیات روانی دشمنان علیه ملت ایران و خصوصا جوانان این مرز و بوم، انتقال تجربیات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری به نظر می‌«سید که این مهم توسط پیشکسوتان و حماسه‌ آفرینان نیروی هوایی با بیان خاطرات 8 سال دفاع مقدس انجام می‌پذیرد.

وی ایجاد غرفه شهدا و ایثارگران با نمایش تالیفات و مکتوبات خلبانان پیشکسوت را در راستای تجلیل و تبیین رشادت‌های شهیدان دانسته و آن را از اقدامات موثر این نمایشگاه عنوان کرد که با استقبال بازدید‌کنندگان مواجه گردیده است.

حجت‌الاسلام سعید نصیر‌الاسلامی در پایان تصریح کرد: شور و نشاط، روحیه بالا و استقبال کم‌نظیر زائرین و بازدید کنندگان، علی‌الخصوص هنگام تماشای پرواز هواپیماهای نهاجا حاکی از آن است که تبلیغات سوء و تحریم‌های اعمال شده توسط دشمنان نتوانسته اهداف مدنظر آنها را تامین کند و غرفه فرهنگی برگزار شده در این نمایشگاه در صدد خنثی سازی تبلیغات دشمن و کاهش آثار آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس