کد خبر 202331
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان گفت: شبكه های رادیویی با همت حوزه بسیج معاونت صدا حضور كاروان های راهیان نور در یادمانهای دفاع مقدس را پوشش رادیویی می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سرهنگ عبدالمجید عقیلی اظهار کرد: برنامه ریزی های ابتدایی برای حضور گروه های رادیویی در مناطق جنگی از اوائل بهمن ماه آغاز و پس از هماهنگی با شبكه های رادیویی، جدول پیش بینی برنامه ها و اسامی گزارشگران آنها برای اعزام به یادمانهای دفاع مقدس اعلام شد.

وی هدف از پوشش رادیویی اردوی راهیان نور را انعكاس فضای پرنشاط، شورانگیز و غرورآفرین دوران دفاع مقدس دانست و افزود: تاكید ما بر این است كه با نگاه هنرمندانه، ویژه و تخصصی گوشه هایی از فضای دلنشین و سراسر افتخار دوران دفاع مقدس و همچنین سربلند‌یها و ایثارگری های رزمندگان را منعكس کنیم.

عقیلی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تصمیم بر آن شد تا در طول تعطیلات نوروز گزارشگران و سردبیران با سابقه و پرانرژی رادیو در دو تیم چهار نفره و در دو گروه به یادمانهای دفاع مقدس اعزام ‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان تصریح کرد: گروه اول از تاریخ 28 اسفند تا پنجم فروردین انجام وظیفه می كنند و گروه دوم از ششم تا 13 فروردین به ارسال گزارش، اداره رادیو جبهه، ارائه مستندات تولیدی و پوشش رسانه‌ای از فعالیت كاروانهای راهیان نور از طریق شبكه های رادیویی اقدام می كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس