کد خبر 201066
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

"جاستین مولر" هنرمندی از کارولینای شمالی است که به تازگی با استفاده از کش های رنگی صندلی ای ساخته است که می تواند وزن انسان را نیز تحمل کند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، دوران کودکی بسیاری از جوانان قدیم به بازیگوشی های مختلفی گذشته است که یکی از آن ها می تواند انواع بازی ها با کش باشد. این وسیله ای که بسیاری از ما ممکن است با آن خاطره داشته باشیم حال به یکی از وسیله های هنرنمایی تبدیل شده است.

"جاستین مولر" هنرمندی از کارولینای شمالی است که به تازگی با استفاده از کش های رنگی صندلی ای ساخته است که می تواند وزن انسان را نیز تحمل کند و در عین حال انعطاف پذیری خاصی نیز دارد.



او برای آنکه بتواند این صندلی را بسازد نیاز به بیش از 65 هزار کش رنگی داشته است و برای جمع آوری آن ها به چهار شهر مختلف سفر کرده است و در تمامی کش هایی که در این شهرها بود را خریده است. او برای اینکار نزدیک به 200 دلار نیز خرج کرده است.

پس از جمع آوری تمامی کش ها به کمک دوستان دانشگاهی شروع به ساخت این صندلی کرد که البته کار بسیار مشکلی بود. آن ها هیچ طرح اولیه ای نداشتند و به همین دلیل نمی دانستند که باید دقیقا چه چیزی درست کنند.



پس از بدست آمدن طرح های اولیه و صرف نزدیک به 336 ساعت بالاخره توانستند این صندلی را بسازند. درنگاه اول این صندلی یک اسباب بازی رنگی به نظر می آید اما وقتی از نزدیک به ان دقت کنید متوجه اوج زیبایی اش می شوید. این صندلی 100 درصد از کش ساخته شده است و البته باعث شد او به همراه دوستانش برنده جایزه 3 هزار دلاری مسابقات هنرهای تجسمی شوند.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس