کد خبر 199603
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰

نسل جدیدی از چاپگرها تولید شده اند که با استفاده از فناوری پردازش ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون نیاز به هیچ برنامه ای و تنها از طریق موبایل و تبلت خود ایمیل، عکس و صفحات وب خود را چاپ کنند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، فناوری چاپ از راه دور " AirPrint" متعلق به کمپانی اپل است و به کاربر اجازه می دهد تا ایمیل ها، عکس ها، صفحات وب، مدارک و متون دیجیتالی خود را مستقیما از طریق ابزارهای iPad، iPhone و iPod touch، بدون نیاز به هیج برنامه، درایور و یا اتصال های سیمی و کابلی چاپ کند.

هم اکنون 105 مدل از چاپگرهای اپسون در سرتاسر جهان از فناوری AirPrint کمپانی اپل پشتیبانی می‌کنند.

AirPrint یکی از فناوری های کمپانی اپل است که در حال حاضر در سطح وسیعی از برنامه های این کمپانی مانند Mail، Photos، Safari، iBooks و بسیاری از اپلیکیشن هایی که در فروشگاه App Store ارائه می شوند تعبیه شده است. از همین رو در هنگام استفاده از تک تک این برنامه ها کاربر می تواند محتوای دیجیتالی خود اعم از متن و عکس را از طریق چاپگرهای پشتیبانی شده به چاپ برساند.

براین اساس تولید چاپگرهای اپسون که از فناوری AirPrint پشتیبانی می کنند نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته و این موضوع نشان می دهد که مقوله "چاپ از راه دور" تنها یک ویژگی تبلیغاتی نیست و شرکت اپسون از اهمیت گسترش و فراگیر شدن آن آگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس