کد خبر 199299
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

"کاسیدی هوپر" دختر 16 ساله ای است که در هنگام تولد با یک مشکل نادر و خاص همراه بود این باعث شده است که بدون بینی و یا چشم بدنیا آید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق،‌ اعضای صورت هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و بدون آن ها بسیاری از فعالیت های روزانه را نمی توانید انجام دهید. فکر کردن به نبود آن ها حتی برای یک لحظه هم امکان پذیر نیست و زجرآور است اما دختری 16 ساله از بدو تولد این زجر را به همراه داشته است.

"کاسیدی هوپر" دختر 16 ساله ای است که در هنگام تولد با یک مشکل نادر و خاص همراه بود این باعث شده است که بدون بینی و یا چشم بدنیا آید و همیشه با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کرده است.

این دختر که از اهالی کارلینای شمالی در آمریکاست از بدو تولد با این مشکل خود کنار آمده است ولی از همان زمان پزشکان متعجب سلامت بدنی او بوده اند، چرا که او هیچگاه مشکلات تنفسی و یا اختلالات دیگر بدنی نداشته است.



او از زمانی که 11 سال سن داشته است مورد عمل های جراحی مختلف قرار گرفت تا شاید بتواند بخشی از صورتش را بازسازی کند اما هیچکدام عمل ها آنچنان موفقیت آمیز نبوده است.

البته به نظر می رسد شانس و امید به سمت "کاسیدی" در حرکت است چرا که پزشکان قصد دارند قسمتی از جمجمه او را خارج کنند و پس از آن یک بینی استخوانی برای او درست کنند.



پس از این عمل جراحی او قادر خواهد بود برای اولین بار از بینی تنفس کند و همچنین با تلاشی بیشتر پزشکان او خواهد توانست بوها را نیز تشخیص دهد. "کاسیدی" از این موضوع بسیار خوشحال است و ان را یکی از بزرگترین آرزوهای خود می داند.

عمل جراحی این دختر قرار است تا ماه آینده انجام شود و درصورتی که موفق باشد یکی از عمل های منحصر به فرد انجام گرفته است. البته عمل جراحی او بسیار سخت است و نزدیک به 6 ساعت زمان خواهد برد.

چندی پیش مطالبی در مورد دختری با پوست شکننده و پسری که همیشه آفتاب سوخته بود خواندیم که از جمله بیماران نادر در دنیا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    الله اکبر قربان عظمت و بزرگیت برم. حکمت و صلاح تو در چیست؟؟؟
  • حسین نجار ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    1 0
    کاش درس بگیریم که این دختر با این وضعیت داره میخنده اما تا در زندگیه ما تقی به توقی میخوره میزنیم زیره همه چیز. به خودم میگم که مسلمونی به ادعا نیست، به عمله.
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    انشاالله زودي سلامتيش رو به دست بياره
  • محمد ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    الهی یا حمید بحق محمد یا علی بحق علی یا فاطر بحق فاطمه یا محسن بحق الحسن یا قدیم الاحسان بحق الحسین(ع)
  • خوشنویس ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    0 0
    بار الها ! از اینکه نعمت سلامتی را به من هدیه فرموده ای بی نهایت سپاسگذارم، خداوندا شکر میکنم که خودت فرموده ای ، لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید، خدایا به این دختر خانم هم صبر و در جای دیگری که خودت صلاح میدونی جبران فرما
  • علی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    قدرتی خودار سیکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس