رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه مردم میتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به عملکرد سازمان امداد و نجات اعلام کنند، گفت: مردم میتوانند نظرات خود را به سامانه 3000147 پیامک کنند. وی با بیان اینکه مردم میتوانند نظرات خود را با معاون امداد و نجات هر شهرستان یا رییس شعب در میان بگذارند، گفت: افراد میتوانند با تماس با شماره 147 و اتصال به قسمت انتقادات و پیشنهادات، نظرات خود را اعلام کنند. مظفر با بیان اینکه گاهی مسائلی مطرح میشود که مردم علاقهمند به برقراری ارتباط با بالاترین مسئول سازمان هستند، گفت: بر این اساس مردم میتوانند با مراجعه به سایت http://iran147.ir/ و مراجعه به بخش ارتباط مستقیم با رییس سازمان با ذکر محل و ساعت دقیق نظرات اعم از (شکایت و انتقاد) را به رییس سازمان برسانند. رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه مردم میتوانند نظرات خود را به سامانه 3000147 پیامک کنند، گفت: این پیامکها تنها به رویت رییس سازمان رسیده و قطع به یقین مورد رسیدگی قرار میگیرد. وی تماس با صندوق صوتی 64042222-021 را یکی دیگر از راههای ارتباطی با رییس سازمان دانست و گفت: پس از آن که نظرات اعم از انتقادات و پیشنهادات مردمی کسب شد، این پیامها به صورت ویژه رسیدگی میشود به گونهای که در مرحله اول کارشناسان و بازرسان سازمان با فرد تماس گرفته و در مورد جزئیات انتقاداتشان تحقیقات میکنند. مظفر با اشاره به حضور بازرسان نامحسوس برای ارزیابی عملکرد امدادگران، گفت: در صورت کسب انتقاد و شکایتی مردمی بلافاصله کارشناسان نامحسوس بررسیهای خود را برای واکاوی زوایای پنهان این انتقاد آغاز و در صورت تایید صحت گزارش دریافتی برابر آییننامه با فرد برخورد میشود. به گفته وی، در صورتی نیز که مردم نسبت به تشویق امدادگری نظراتی ارائه کنند، بلافاصله اقدامات تشویقی انجام میشود تا موجب دلگرمی سایر امدادگران شود.
وی با بیان اینکه مردم میتوانند نظرات خود را با معاون امداد و نجات هر شهرستان یا رییس شعب در میان بگذارند، گفت: افراد میتوانند با تماس با شماره 147 و اتصال به قسمت انتقادات و پیشنهادات، نظرات خود را اعلام کنند.
مظفر با بیان اینکه گاهی مسائلی مطرح میشود که مردم علاقهمند به برقراری ارتباط با بالاترین مسئول سازمان هستند، گفت: بر این اساس مردم میتوانند با مراجعه به سایت http://iran147.ir/ و مراجعه به بخش ارتباط مستقیم با رییس سازمان با ذکر محل و ساعت دقیق نظرات اعم از (شکایت و انتقاد) را به رییس سازمان برسانند.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلالاحمر با بیان اینکه مردم میتوانند نظرات خود را به سامانه 3000147 پیامک کنند، گفت: این پیامکها تنها به رویت رییس سازمان رسیده و قطع به یقین مورد رسیدگی قرار میگیرد.
وی تماس با صندوق صوتی 64042222-021 را یکی دیگر از راههای ارتباطی با رییس سازمان دانست و گفت: پس از آن که نظرات اعم از انتقادات و پیشنهادات مردمی کسب شد، این پیامها به صورت ویژه رسیدگی میشود به گونهای که در مرحله اول کارشناسان و بازرسان سازمان با فرد تماس گرفته و در مورد جزئیات انتقاداتشان تحقیقات میکنند.
مظفر با اشاره به حضور بازرسان نامحسوس برای ارزیابی عملکرد امدادگران، گفت: در صورت کسب انتقاد و شکایتی مردمی بلافاصله کارشناسان نامحسوس بررسیهای خود را برای واکاوی زوایای پنهان این انتقاد آغاز و در صورت تایید صحت گزارش دریافتی برابر آییننامه با فرد برخورد میشود.
به گفته وی، در صورتی نیز که مردم نسبت به تشویق امدادگری نظراتی ارائه کنند، بلافاصله اقدامات تشویقی انجام میشود تا موجب دلگرمی سایر امدادگران شود.