چاپ دوم کتاب‌هاي «غريبه‌ها»، «جاسوس» و «عکس انتخاباتي با کت دکتر احمدي‌نژاد» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس چاپ دوم کتاب‌هاي «غريبه‌ها»، «جاسوس» و «عکس انتخاباتي با کت دکتر احمدي‌نژاد» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
کتاب «عکس يادگاري با کت دکتر احمدي‌نژاد» خاطرات محمدرضا سرشار از انتخابات مجلس ششم در سال 78 است که او و دکتر احمدي نژاد هر دو نامزد انتخابات بودند.
در اين کتاب حضور دکتر احمدي‌نژاد و بسياري از دولتمردان فعلي در اين خاطرات منعکس شده است و پيش از اين در سال 1388 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود و چاپ دوم آن نيز با شمارگان در 2500 نسخه توسط همين ناشر منتشر شده است

همچنين دو کتاب با عناوين «جاسوس» و «غريبه‌ها» از سري مجموعه کتاب‌هاي «قصه‌هاي انقلاب» نيز توسط سوره تجديد چاپ شده است.
کتاب «غريبه‌ها» منتخبي از چهار داستان است که براي گروه سني نوجوان انتخاب شده است و در آن چهار داستان با عناوين «آخر تعزيه» علي‌اکبر والايي، «بسته عجيب» اثر م.تقوا، «شاخه‌هاي شکسته» و «غريبه‌ها» اثر محمدحسين کيانپور منتشر شده است. اين چهار داستان توسط محمدرضا سرشار برگزيده و ويراستاري شده است.

کتاب «جاسوس» که کتاب ششم از مجموعه «قصه‌هاي انقلاب» است چهار داستان مخصوص گروه جوان است که علي آقاغفار، مجيد درخشاني، محمدحسين کيانپور و حسين عبدي داستان‌هاي «اولين نقش من»، «جاسوس»، «مجسمه» و «نقشه» را تاليف کرده‌اند.
سوره مهر اين دو اثر را در شمارگان 25000نسخه در نوبت دوم چاپ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس