به گزارش مشرق، مهمترین عناوین بین‌الملل سه شنبه 3 بهمن به شرح زیر است:

امروز؛ روز سرنوشت ساز صهیونیست‌ها
سرزمین های اشغالی امروز شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی است که کابینه آتی رژیم صهیونیستی را مشخص می کنند.
شبکه 4 رادیو بی.بی.سی در این رابطه می نویسد: انتخابات اسرائیل با حضور 34 حزب برگزاری می شود و در رقابت های روز سه شنبه این 34 حزب برای تصاحب کرسی های کنیست با یکدیگر رقابت می کنند.


ازدواج امام جمعه از طریق فیس‌بوک!
یک امام جمعه سنی الجزایری که به سخنرانی‌هایش در مورد معایب فیس‌بوک مشهور است، برای دومین بار و از طریق فیس‌بوک ازدواج کرده است.

جالب اینجاست که او دائما خانواده‌ها را به منع فیس‌بوک تشویق می‌کرد و دائما نیز به پایتخت سفر می‌کرده و به همسرش نیز می‌گفته که برای کنفرانس به پایتخت می رود.


عکس/ حاکم دوبی در حال بازی فوتبال
به گزارش مشرق، تصویر زیر مربوط به بازی فوتبال دو تیم انگلیسی و ایرلندی است که حاکم دوبی "شیخ محمد بن راشد آل مکتوم" پیراهن تیم ایرلندی را بر تن دارد.


سرکردگان "ارتش آزاد" چگونه یکدیگر نابود می‌کنند +سند
به تازگی سندی منتشر شده که نشان می‌دهد، چگونه سرکردگان گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه با یکدیگر تسویه حساب می‌کنند.


جزئیات دستگیری عامل ترور سران پ‌ک‌ک
فرانچسکو مولینس دادستان دادگاه فرانسه دربارە ترور سران پ‌ک‌ک گفت: متهم اصلی ترور فردی بە اسم "عمر گونَی" 30 ساله اهل سیواس ترکیه است و هم اکنون در مرحله تحقیقات است و به زودی به دادگاە منتقل می‌شود.


سفر رئیس ائتلاف مخالفان سوری به قطر
رئیس ائتلاف مخالفان سوری در سفری کوتاه به قطر خواستار کمکهای مالی بیشتر آل ثانی به گروههای مسلح در سوریه شده است.


هاشمی: با وجود مالکی اصلاحات ممکن نیست
طارق الهاشمی در این بیانیه تاکید کرد: جایی برای انجام اصلاحات در عراق و تاسیس نظام جدید وجود ندارد مگر اینکه مالکی و "مدحت محمود"،رئیس شورای عالی قضائی عراق استعفا دهند.


سه عامل شکست ناپذیری اسد از دید روزنامه اسرائیلی
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی معادلات بازدارندگی حزب الله و رژیم صهیونیستی و همچنین تحولات میدانی سوریه پرداخته است.


اوباما دشمنان ایران و سوریه را ناامید کرد
سخنرانی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از مراسم سوگند و آغاز دور دوم ریاست جمهوری اش، دشمنان ایران و سوریه را که به حمله نظامی دل بسته اند، ناامید کرد.


افزایش جنگهای مخفی تحت حکومت اوباما
یک کارشناس آلمانی از گسترش جنگهای مخفی و افزایش چشمگیر قربانیان این گونه جنگها تحت حکومت اوباما خبر داده و ترور دانشمندان هسته ای در ایران را محکوم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس