با کنار هم قرار دادن انواع جورچین، سرگرمی و ماجراجویی و در ارتباط متقابل رایانه و کاربر، زبان انگلیسی را آموخته و با فرهنگ آمریکایی آشنا می شوید.

به گزارش مشرق ،بازی تریس افکتز Trace Effects با هدف آموزش زبان انگلیسی آمریکایی و آشنایی با فرهنگ این کشور طراحی و تولید شده است. وزارت خارجه آمریکا این بازی را طراحی کرده است.

این بازی رایانه‌ای برای یادگیری زبان‌ انگلیسی، در واقع مکمل کلاس زبان انگلیسی دانش‌آموزان است و بدین منظور در آن از داستان‌های آموزشی چند رسانه‌ای سه بعدی و حساس به واکنش کاربر استفاده شده است. این بازی برای کاربران بین 12 تا 16 سال در نظر گرفته شده است.

کاربران در این بازی ضمن حل معماها و تکمیل جورچین‌ها، در دنیایی پر از شخصیت‌های گوناگون انگلیسی زبان، به تعامل می‌پردازند. دانش‌آموزان، سفری پویا در ایالات متحده را تجربه کرده و با مکان‌های فرهنگی این کشور مانند کانزانس، نیواورلئان، گرند کنیون، شهر نیویورک و سن‌فرانسیسکو و واشنگتن دی‌سی‌ آشنا می‌شوند.



تریس کیست؟

تریس، شخصیت اصلی این بازی، دانشجویی از سال 2045 است که به طور تصادفی به زمان حال سفر می‌کند. وی برای بازگشتن به خانه خود می‌بایست ماموریت‌های خطیری را برای بهتر کردن آینده با کمک به شش جوان مختلف در اجرای کارهای بزرگ و تاثیر مثبت بر آینده به انجام رساند.



موضوعات اصلی بازی

این بازی رایانه‌ای که برای نوجوانان طراحی شده، ضمن آشنا کردن کاربران با جامعه آمریکایی، موضوعاتی مانند مهارت‌های سرمایه‌گذاری در جامعه، تقویت نقش زنان، علوم و نوآوری، حفظ محیط زیست و حل و فصل مناقشات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ویژگی‌های بازی

· شامل هفت مرحله بازی‌

· 28 فعالیت تمرینی گوناگون

· فعالیت‌های تمرینی چهار نفره

· راهنمای همه‌جانبه برای معلمان و دانش‌آموزان

· هفت رمان تصویری برای فعالیت‌های مضاعف

· دارای سیستم امتیازبندی براساس نمره

· دارای فرهنگ لغت انگلیسیِ آمریکایی

· توانایی بازی از طریق دی‌ وی دی و بدون نیاز به ارتباط بر خط

· قابلیت نصب بر روی برخی گوشی‌های تلفن همراه

· قابلیت ارتباط با رسانه‌های اجتماعی



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    0 0
    خوب حالا میخواستی هر dvd رو چند بفروشی که اینقدر تبلیغش رو کردی ....!
  • iXi ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    پس لینک دانلود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس