هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه قهرمانی شعارهایی دادند و همین موضوع باعث شد داور بازی به خوشخوان و شمس اعتراض کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

*ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار با فجرسپاسی به ترتیب زیر است:

نیلسون،سید جلال حسینی،رضا نورمحمدی،حسین ماهینی،رضا حقیقی، مارکو پروویچ، امیرحسین فشنگچی،  علی کریمی،غلامرضا رضایی، محمد نوری و کریم انصاری فرد.

*فاصله‌ای میان هواداران دو تیم توسط نیروی انتظامی در مقابل روبروی جایگاه ایجاد شده تا از درگیری آنها در ورزشگاه جلوگیری شود.

*هوای شیراز آفتابی است اما هراز چندگاهی باد خفیفی در ورزشگاه می‌وزد.

*با توجه به اینکه نیمی از ورزشگاه به تیم فوتبال پرسپولیس داده شده تقریباً سمت قرمزپوشان کاملاً‌ تکمیل است و تعدادی از هواداران این تیم ایستاده و با تکیه بر نرده‌ها این بازی را تماشا خواهند کرد. البته تعداد پرسپولیسی‌ها بیشتر از هواداران تیم میزبان دیده می شوند.

*یک ساعت و نیم مانده بود به شروع بازی پرسپولیس و فجر محسن قهرمانی، داور بازی به همراه خوشخوان ناظر داوری و شمس ناظر بازی برای بازدید از زمین چمن به داخل زمین حافظیه آمدند. در همین هنگام بود که قهرمانی به سمت چپ ورزشگاه رفت یعنی سمتی که هواداران فجر نشسته بودند. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت علیه قهرمانی شعارهایی بدهند و اعلام کنند که او استقلالی است. هواداران پرسپولیس می‌گفتند، «داور استقلالی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم» همین موضوع باعث شد تا در شرایطی که قهرمانی می‌خواست زمین را به طرف رختکن ترک کند یکی از عوامل داوری به او گفت که به سمت دروازه پرسپولیسی‌ها هم برود که او این کار را انجام داد اما هواداران پرسپولیس باز هم بر علیه او شعارهایی دادند.

شمس ناظر بازی و خوشخوان ناظر داوری از قهرمانی خواستند خویشتن‌دار باشد اما قهرمانی در کنار زمین از شمس و خوشخوان می‌خواست با توجه به اینکه بر علیه او شعارهایی دادند این موضوع را یادداشت کنند. قهرمانی معتقد بود که هواداران پرسپولیس به او فحش دادند اما این در شرایطی بود که هواداران پرسپولیس فقط او را استقلالی نامیدند.

*تنش‌هایی بین هواداران دو تیم در ورزشگاه ایجاد شده و برعلیه یکدیگر شعارهایی را سر می‌دهند.

*هواداران پرسپولیس نیز با شعارهای شش‌تایی‌ها به تشویق تیم خود می‌پردازند.

*یک ساعت مانده به شروع بازی یحیی گل‌محمدی به همراه مجتبی حسینی از زمین بازی بازدید کرد. شال‌گردن قرمزرنگ گل‌محمدی که در دستان او پیچیده شده بود در نوع خود جالب بود. هواداران پرسپولیس شعار می‌دادند «گل‌محمدی حمایتت می‌کنیم»

*تعدادی از هواداران فجر با پوشیدن پیراهن زردرنگ که بر روی آن عکسی از شهید سپاسی بود در ورزشگاه حاضر شدند.

*نیروی انتظامی جلسه‌ای با لیدرهای باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

*بازیکنان تیم فجر سپاسی نیز ساعت 13 به داخل زمین آمدند و چرخی در زمین چمنی که حتی بر روی آن یک جلسه هم تمرین نداشتند زدند. هواداران فجر به شدت بازیکنان خود را مورد تشویق قرار دادند.

*از هرگونه حضور افراد با لباس شخصی و بدون داشتن کارت عکاسی در کنار زمین جلوگیری می‌شود.به همین دلیل برخی از مسئولان هیئت فوتبال استان فارس نیز برای رفتن کنار زمین دچار مشکلاتی شدند.

*هواداران تیم فوتبال فجر سپاسی با تشویق‌هایی قهرمانی را داور با معرفت می‌نامیدند که در نوع خود جالب بود.

*در حال حاضر حدود 500صندلی خالی سمت هواداران فجر در ورزشگاه حافظیه دیده می‌شود و سایر قسمت‌های ورزشگاه کاملاً پر است البته تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز پشت در مانده‌اند. هواداران پرسپولیس پلاکاردی را به داخل ورزشگاه آوردند که بر روی آن نوشته «خدایا از خلقت کریمی تشکر می‌کنیم»

*نیلسون دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس هنگامی که برای گرم کردن به داخل زمین آمد هواداران به آن لقب سیم‌خاردار دادند.

*حدود یک ساعت و بیست دقیقه مانده بود به شروع بازی زمین ورزشگاه حافظیه خط‌کشی شد. تعدادی از مسئولان هیئت فوتبال استان فارس نیز در کنار زمین به بازدید زمین چمن پرداختند که در نوع خود جالب بود.

*اطراف ورزشگاه حافظیه شیراز مملو از هوادارانی است که با توجه به تمام شدن بلیط ورزشگاه که از ساعت 9صبح فروخته شده بلاتکلیف هستند.

*خیابان‌های منتهی به ورزشگاه حافظیه نیز توسط میله‌هایی به صورت خطوطی درآمده که از هرگونه بی‌نظمی جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس