یکی از نکات جالب حضور پرسپولیس در هتل هما این بود که کاریکاتور کلیه بازیکنان و عوامل این تیم را کشیده بودند و با حضور در هتل این کاریکاتورها را به آنها نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تیم های فجر سپاسی شیراز و پرسپولیس از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه های قبل از این بازی را در زیر می خوانید:

*حدود 2 ساعت مانده بازی فجرسپاسی و پرسپولیس حدود 14000 نفر در ورزشگاه حافظیه حضور پیدا کردند و سکوی متعلق به پرسپولیسی ها کاملاً پر شده اما در سکوهای تیم فجر حدود 2000 صندلی خالی دیده می‌شود.

* در اطراف ورزشگاه نیز هواداران زیادی حضور دارند که با پرچم‌های قرمز و زرد منتظر حضور در ورزشگاه هستند.

* پرسپولیس ساعت 12 امروز آخرین جلسه فنی خود را در هتل هما برگزار کرد البته بازهم مانند روز گذشته حدود 300 هوادار مقابل هتل جمع شدند و با شعارهایی از علی کریمی می‌خواهند که برای عکس گرفتن به لابی هتل بیاید، ماموران نیروی انتظامی نیز در مقابل هتل مستقر شدند و نظم و انضباط هتل قرمزپوشان را زیر نظر دارند.

* ساعت 10:30 امروز قرمزپوشان ناهار خود را به یکباره صرف کردند.

* یکی از نکات جالب حضور پرسپولیس در هتل هما این بود که کاریکاتور کلیه بازیکنان و عوامل این تیم را کشیده بودند و با حضور در هتل این کاریکاتورها را به آنها نشان دادند.

* در حال حاضر با توجه به اینکه حدود 14000 هوادار در ورزشگاه حافظیه حضور دارند، نیمی از ورزشگاه قرمزپوش هستند و نیمی از ورزشگاه زرد پوش. البته هواداران فجر نسبت به پرسپولیس کمتر هستند.

* هواداران با شعارهایی مبنی بر اینکه پرسپولیس قهرمان در لیگ برتر بمان به قرمزپوشان بابت نتایج گذشته خود طعنه می‌زدند.

* در اطراف ورزشگاه حافظیه نیز ساختمان‌هایی وجود دارد که از اکنون هواداران برای دیدن بازی روی آنها حاضر شدند.

* رختکن‌های خوب و جدید ورزشگاه حافظیه مسئولان باشگاه پرسپولیس را متعجب کرده بود.

* هواداران پرسپولیس با شعارهایی از قرمزپوشان می‌خواستند تا فجر را نیز مانند ملوان 6 گله کنند.

* در مقابل در ورزشگاه هواداران به دقت کنترل می‌شوند، با توجه به اینکه مسئولان شیراز دوست دارند از هرگونه تنشی جلوگیری شود هواداران قرمز پوش را به سمت راست ورزشگاه و هواداران زرد پوش را به سمت چپ ورزشگاه راهنمایی می‌کنند.

* چند جانباز جنگ تحمیلی نیز در کنار زمین حضور دارند و برای دیدن این بازی به ورزشگاه حافظیه آمده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس