به گزارش مشرق، کاظم غریبآبادی، معاون وزیر خارجه در توئیتر نوشت:
سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند. مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.




