نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد

فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

به گزارش مشرق، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در فضای مجازی اعلام کرد: «شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند.

حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس