کد خبر 1821302
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۸
گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) با محمد اسحاق دار وزیر خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، عراقچی در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیأت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهم‌ها و توافق‌های حاصل‌شده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.

وزیر خارجه پاکستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اسلام‌آباد، وزیر خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیری‌های مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی لنور-داوینا قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاری‌ها و رایزنی‌های نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس