کد خبر 1821088
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش مشرق، عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت:

امام حسین علیه‌السلام سیدالشهدا یا سالار شهیدان شیعیان است چرا که او هر آنچه داشت در دشت کربلا قربانی کرد.

به همین ترتیب، ما هرگز شهادت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای را که سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی ایران است، نه فراموش خواهیم کرد و نه آن را خواهیم بخشید.

عراقچی: شهادت رهبر انقلاب را نه فراموش می‌کنیم؛ نه می‌بخشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 15
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    28 5
    در عمل نشون بده
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      6 28
      در عمل نشون داده چون اگر در عمل نشون نمیداد الان مذاکره نشده بود و جنگ بود و سید مجتبی هم شهید شده بود! اندکی تفکر
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      6 16
      حتما باید به تو درعمل نشون بدهد
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      3 1
      اتفاقا مذاکره آمریکا را از شکست حتمی نجات داد
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 6
    ای آمریکای جنایتکار و ای صهیونیسم گمراه شیطان پرست ،بدانید ، ما مسلمانان ، قاتلان و دشمنان آقاجانمان را به عدالت آنی خداوند قهار واگذار کرده ایم و هرگز آنها را نمیبخشیم ! حتی بعد از مردن هم نمی بخشیم ! ما با دشمنان آقاجانمان پدر کشتگی داریم و از خون پاک فرزند زهرای مرضیه سلام الله علیها نمی گذریم . هر که با او از سر فریب و بی خبری دشمنی کرد توبه کند که در محضر الهی برای دشمنان او هیچ چیزی جز عذاب الهی متصور نیست . خود دانید!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    17 7
    خیلی صریح بگو خونخواه رهبر شهید و شهیدان هستی ، ترامپ و نتانیاهو ملعون قاتل هستند و باید قصاص شوند
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      5 4
      نتانیاهو راست راست میگرده به ریش ما میخنده باید عراقچی میگفت گرفتن انتقام حق ماست در وقت معین اینرو عملی میکنیم 12
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      0 0
      داداش با این حرف نتانیاهو را کشتیش !! ،،، از قدیم گفتن حرف باد هواست
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      0 0
      همین جوری برای خودتان حرف می زنید. اگر مزاکره نکنند چکار کنند. مثل اون تندرویی که شعر علی الاصول را گفته و من در جوابش نوشتم که اگر تو کارگر بودی و هر هفته یک آمپول برای بچه ی سرطانی ات می خریدی 50 میلیون تومان، شعر که سهل است ور هم نمی زدی یا اگر پدرت در آی سی یو بود و شبی 35 میلیون می دادی ، می رفتی بجای شعر گفتن مسجد معتکف می شدی که خدایا پرم را بکش یا خوب کن.
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      0 0
      در وقت معین کدامه همین الان اولین موقعیت دست بده
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    10 1
    عراقچی خیلی خشنه، من میترسم ازش!! 😜😜😜🤣🤣🤣
  • نذ US ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    13 3
    فقط همین؟ فراموش نمیکنیم...
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    17 0
    بازی با کلمات واسه خ.ر کردن بعضی مخاطب ها
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 0
    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین هدیه به حضرتش صلوات
  • رضا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    8 0
    باورم شد !
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    17 1
    اینگونه جملات نایس و عاشقانه که نه می بخشیم و نه فراموش می‌کنیم را نامزدها و تازه عروس دامادها به هم میگن جناب وزیر! برای دشمن خونخوار وحشی متجاوز باید رجز خواند!!!!!
    • ایرانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      12 0
      خیلی خوب گفتی هم وطن با غیرت
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    9 0
    یه سوال، اگه ایران، ترامپ کله زرد رو میکشت، آمریکا حمله هسته ای نمی‌کرد؟ چرا نا انقدر شل و بی اراده و ضعیفیم که حتی از تهدید مستقیم و استفاده از لفظ انتقام ابا داریم؟ من بودم، تهدید علیه نتانیاهو و ترامپ رو انقدر بالا میبردم که دیگه فکر همچین غلطی رو هم نکنن.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    4 1
    خدا کنه که واقعا نه فراموش کنید نه ببخشید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    4 1
    سالار شهیدان تمام انسان ها و آزادگان و مسلمانان هست نه فقط شیعیان
  • کامران IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    8 1
    تو رو خدا دست از عبارات دیپلماتیک بردارین و یه مدت هم عین دولت وقیح آمریکا صحبت کنین.
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 0
    حرف زدن ونوشتن رو که همه بلدن.عمل کن.جنابعالی نباید از خطوط قرمز رهبر بزرگوار ما سیدمجتبی خامنه ای عبور کنید.اگه قالیباف،عراقچی وپزشکیان بخان از خطوط قرمز مقام رهبری عبورکنن باملت مبعوث شده طرف خواهند.پس لطفا به آمریکا ،شیطان بزرگ اعتمادنکنید ونبرد پیروزشده در میدان رو دردیپلماسی واگذار نکنید.ملت بیدارن...
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    😔😔😔💔💔💔
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    12 0
    آقای عراقچی آمریکا با مذاکرات داره وقت مسخره و ایران را سرگرم می‌کنه. دوباره می‌خواهند حمله سنگین نظامی کنند. شما و مسئولین از خواب غفلت بیدار بشید. حتماً حمله میکنند. حتماً حمله میکنند برای تصرف جزایر و گرفتن تنگه. و گرفتن نقاط مهم کشور. به جای اینکه به ظاهر قضیه بپردازید به فکر چاره برای دفاع از کشور باشید.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    8 1
    اینها همه اش در حد حرف است و حرف هم باد هواست . شما در عمل چه اقدامی انجام می‌دهید که آن اقدام مهم است .
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    4 3
    یا لثارات الخامنه‌ای، ما نمی تونیم از شهادت رهبرمون رو به سادگی بگذریم .خون ما به فدایش
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 4
    ما منتقم خون شهیدیم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    6 3
    نه به مذاکره با شیطان
  • حسین AF ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    10 0
    ناپرهیزی کردی آقای عراقچی
  • ایرانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 1
    بدون تعارف باید گفت ما دیگر هیچ کس مانند شهید سید علی خامنه ای در ایران نداریم که در سطح او و در تراز او باشد. او رهبری بسیار بی بدیل بود که آمریکای خبیث و اسراییل ملعون را به ذلت و خواری کشاند. لذا حداقل نام او را تا می توانید زنده نگه دارید.
  • ۲۲ IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    چشم
  • ایران IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 10
    ما به مذاکره کنندگان اعتماد کامل داریم چراکه آنان از هر کسی بهتر وضعیت سیاسی .....و کشور آگاه هستن و بدون اجازه رهبری کاری نمی‌کنند مردم نباید گول تفرقه افکنی دشمنان شوند انتقام. شهدا ی جنگ از ترامپ و نتانیاهو محکومیت آنان در مراجع بین المللی می‌باشد که این دو ابلیس بخاطر. خلاف های دیگر هم محکومند ولی این قوانین انقدر محکم و قوی نیستند بعلل مختلف از پول و زوری و نفوذی است که این دو در جوامع دارند که نتیجه ای بدهد از منظر دیگر اگر نگاه کنیم می بینم بهترین کار در این برهه تاریخی همین مذاکره و تفاهم تا کم کم بتونیم وضعیت رو سر و سامان بدهیم وحق خود را از طریق دیپلماتیک بگیریم و حتما حتما. مذاکره کنندگان سیاست های دارند که نمیتوان علنی ابراز کرد که بعدها خواهیم فهمید خونخواهی ما و پدر کشتگی ما همیشه هست و صلحی بمعنی و مفهومی که در ذهن می‌آید در این مورد. صدق نمیشود مرگ بر آمریکا مرگ براسراییل .....
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
      1 0
      زهی خیال باطل که بتونید حق رو از طریق دیپلماتیک! از جانور درنده خونخوار بگیرید.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    5 0
    مردم خوب شما را شناختند عاشقان مذاکره
  • احمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 1
    انشااله که اینگونه باشد.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 1
    بعد از اینکه نبخشیدی و فراموش کردی چی کار میکنی ؟؟؟؟
  • سجاد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    در این یک سال اخیر دوبار امریکا و رژیم صهیونیستی به ما حمله کرده اندآنهم وسط مذاکره پس مذاکره بستر جنگه نه بازدارنده آن ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس